با Huawei Vision TV آشنا شوید؛ فراتر از یک تلویزیون هوشمند

منبع: فوت و فن

292

1398/7/14

10:44


با Huawei Vision TV آشنا شوید؛ فراتر از یک تلویزیون هوشمند

هوآوی به تازگی پا به عرصه تلویزیون‌های هوشمند گذاشته و با معرفی Huawei Vision TV با قابلیت‌های استثنایی قصد دارد تجربه کاربران درباره تلویزیون‌های هوشمند را متحول کند. در ادامه شما را با این دستگاه آشنا خواهیم کرد تا بدانید این محصول، فقط یک تلویزیون هوشمند نیست.

هوآوی در رویداد اختصاصی اخیر خود در کشور آلمان، در کنار گوشی‌های سری Huawei Mate 30، از مجموعه‌‌ای دیگر از دستگاه‌های هوشمند نیز رونمایی کرد که تلویزیون هوشمند Huawei Vision TV را می‌توان شاخص‌ترین این دستگاه‌ها دانست.

ریچارد یو مدیرعامل مدیرعامل هوآوی در  این مراسم  از Huawei Vision TV نه به عنوان یک تلویزیون، بلکه به عنوان اسمارت‌فونی با نمایشگر بزرگتر یا اسپیکر هوشمندی مجهز به یک صفحه‌ نمایش یاد کرد. Huawei Vision TV نخستین تلویزیون هوشمند ساخت هوآوی است که علاوه بر داشتن قیمت رقابتی، کیفیت و امکانات قابل ویژه‌ای دارد.

تلویزیون هوآوی به لطف استفاده از فیلترهای کوانتوم‌دات و رزولوشن 4K، کیفیت تصویر چشم‌گیری را به نمایش می‌گذارد. به گفته هوآوی این تلویزیون قادر است فضای رنگی NTSC را به طور 100 درصد به نمایش بگذارد و از نرخ نوسازی تا 120 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند؛ به همین دلیل می‌توان انتظار کیفیت بالایی از این تلویزیون داشت.

در بخش صدا نیز شاهد به کارگیری مجموعه ده‌تایی از بلندگوها هستیم. سیستم صوتی این تلویزیون از یک بلندگوی ساب‌ووفر برای پخش صداهای زیر و مجموعه‌‌ای از 9 اسپیکر دیگر برای پخش سایر فرکانس‌های صوتی با حداکثر کیفیت و وضوح تشکیل شده است. هوآوی علاوه بر پشتیبانی این تلویزیون از پخش صدای 5.1 کاناله، با اشاره به انجام مقایسه با تمام تلویزیون‌های فعلی موجود در بازار، وعده بهترین کیفیت صدا در میان تمام تلویزیون‌های فعلی موجود در بازار را داده است.

صرف نظر از کیفیت صوتی و تصویری، تلویزیون Vision TV با تکیه بر هوش مصنوعی، دوربین بیرون جهنده و ریموت کنترل خاص خود، امکانات کم‌نظیری را ارائه می‌کند که آن را از رقبا متمایز کرده است.

از طریق Huawei Vision TV و سیستم‌عامل اختصاصی آن (هارمونی) می‌توانید کنترل کلیه لوازم متصل به اینترنت اشیا (IoT) در خانه را با پیشتیبانی از HiLink به‌دست بگیرید، مکالمه ویدئویی داشته باشید، حرکات وزرشی خود را تحت نظر بگیرید یا بدون نگرانی به فرزندان خود اجازه تماشای تلویزیون بدهید، چرا که محصول هوشمند Vision TV با تشخیص نزدیک بودن بیش از حد به تلویزیون، از طریق نمایش اعلان، تماشای تلویزیون از فاصله صحیح را به کاربر یا کودک یادآوری می‌کند.

هوآوی برای طراحی کنترل از راه دور تلویزیون نیز وقت زیادی صرف کرده، ریموت کنترل این تلویزیون حاوی کلید‌های ضروری، تاچ‌پد، درگاه USB Type-C (به منظور شارژ) و قسمتی برای اتصال سریع گوشی به تلویزیون است.

Vision TV در سه مدل 55، 65 و 75 اینچی روانه بازار خواهد شد. هوآوی وعده عرضه مدل 85 اینچی این تلویزیون را در آینده نزدیک داده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو