فیلم Avengers: Endgame توانست برای سومین بار در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد

منبع: بلاکس آپ

464

1398/2/27

22:48


فیلم Avengers: Endgame توانست برای سومین بار در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد

فیلم سینمایی Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) در هفته سوم اکرانش توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد و برای سومین بار در صدر جدول فروش باکس آفیس قرار گیرد. 

با وجود اینکه در این هفته شاهد اکران فیلم های جدیدی چون فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) و فیلم The Hustle و... بودیم ولی هیچ کدام از آن ها نتوانست فروشی در اندازه قسمت آخر سری انتقام جویان داشته باشند. طبق تازه ترین آماری که منتشر شده فیلم سینمایی Avengers: Endgam در هفته سوم اکرانش توانسته 63.2 میلیون دلار در آمریکای شمالی بفروشد و مجموع فروش خود را به رقم 723.7 میلیون دلار برساند. پایان بازی با فروشی کلی که در آمریکای شمالی داشته تبدیل به سومین فیلم پر فروش تاریخ سینمای آمریکای شمالی شده و انتظار می‌ رود هفته آینده نیز با عبور از فیلم Avatar (آواتار) به دومین فیلم پر فروش تاریخ آمریکای شمالی تبدیل شود.

بجز فروش فوق العاده در آمریکا، این فیلم توانسته فروش بسیار خوبی نیز در بازار های جهانی داشته باشد. فیلم Avengers: Endgame تا به الان توانسته 1,765,871,449 میلیون دلار در خارج از خاک بفروشد که در کل می توان گفت این فیلم تا به الان 2 میلیارد و 489 میلیون دلار در کل دنیا فروخته است. حال پایان بازی 300 میلیون دلار با پرفروش ترین فیلم تاریخ یعنی فیلم Avatar (آواتار) فاصله دارد. شکستن رکورد فروش جهانی آواتار توسط فیلم Avengers: Endgame به فروش هفته‌ های آینده به‌خصوص فروش خارجی آن بستگی خواهد داشت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده:

بعد از اتفاقات بسیار بزرگ و مرگباری که در طی آن اعضای گروه انتقام جویان شکست خورد و تانوس در نهایت توانست در این راه به هدفش برسد و در پایان نیمی از دنیا از بین رفت، حال اعضای باقیمانده انتقام جویان باید برای آخرین بار در فیلم Avengers: Endgame بایستند تا در این فیلم شاهد یک نتیجه‌گیری برای ۲۲ فیلم اول مارول استودیو باشیم.

در قسمت چهارم انتقام جویان بازیگرانی چون کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسون، جرمی رنر، جاش برولین، بری لارسون، پل راد، کارن گیلان، بردلی کوپر (صداپیشه)، دان چیدل، دانای گوریرا، گوئینت پالترو، جان فاورو، بندیکت وانگ، هیرویوکی سانادا و کاترین لانگفورد ایفای نقش دارند. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو