بهترین عطرهای زنانه از برند ورساچه

بهترین عطرهای زنانه از برند ورساچه


منبع: زیبامون

244

1398/7/28

21:39


در این بخش از زیبامون چند تا از بهترین عطرهای زنانه از برند ورساچه (Versace) رو به شما معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

بهترین عطرهای زنانه از برند ورساچه

برند ورساچه (Versace) رو میتونیم به عنوان برندی که غرور، استایل و عظمت را به نمایش می گذارد، معرفی کنیم. این برند نه تنها یک برند شناخته شده در زمینه مد و پوشاک هست بلکه عطر و ادکلن های بسیار معروف و خاصی رو هم طراحی و تولید میکنه که در این بخش از زیبامون دات کام به معرفی بهترین عطرهای زنانه از برند ورساچه پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

5 عطر برتر ورساچه برای آقایان

 

تاریخچه مختصر از برند ورساچه

 

برند ورساچه

 

ورساچه یا ورساچی یک برند و معتبر و شناخته شده ایتالیایی در زمینه پوشاک و مد هست که در سال 1987 توسط جیانی ورساچه راه اندازی شده است. اولین بوتیک مربوط به ورساچه در سال 2000 در شهر ریجو کالابریا افتتاح شده و امروز برند ورساچه یکی از بزرگترین خانه های مد در جهان محسوب می شود!

بعد از گذشت 19 سال از تاسیس این کمپانی، برند ورساچه نه تنها در زمینه تولید پوشاک زنانه و مردانه فعال بود، همچنین تولید کیف، کفش، اکسسوری، جواهرات گران قیمت، عطر و لوازم خانگی رو نیز به مجموعه خودش اضافه کرد! عطر و ادکلن های برند ورساچه جز عطرهای پرطرفدار و جذاب در سرتاسر دنیا هستند و طرفداران مخصوص به خودش رو دارند. در ادامه با تعدادی از بهترین عطرهای زنانه از برند ورساچه آشنا خواهید شد.

 

عطر زنانه Bright Crystal از برند ورساچه

 

عطر زنانه Bright Crystal از برند ورساچه

 

این عطر با بسته بندی و طراحی شیک و جذاب در سال 2006 طراحی و تولید شده است و میتونه جز دارایی های با ارزش برای تمام خانم ها باشه! از روایح به کار رفته در این عطر زنانه میشه به رایحه انار، توت فرنگی، Yuzu (نوعی از مرکبات)، مگنولیا، گل صد تومانی و روایح گلدار دیگر اشاره کرد. در حالت کلی این عطر زنانه دارای عطر و بویی خنک و شیرین هست که تقریبا تمام خانم ها آن را دوست خواهند داشت.

 

عطر زنانه Vanitas از برند ورساچه

 

عطر زنانه Vanitas از برند ورساچه

 

این عطر در سال 2011 طراحی و تولید شده و یکی از انتخاب های خیلی خوب برای خانم های جوان و پر جنب و جوش هست. این عطر دارای رایحه ای فوق العاده تازه بوده و از رایحه هایی مانند لیمو، نعنا هندی، گل ارکیده، گل تیار (Tiare) بوده و یک ترکیب متعادل از رایحه مرکبات و گل ها رو شامل میشه. علاوه بر این رایحه چوب سرو نیز گرمی و جذابیت ویژه ای رو برای این عطر زنانه باطراوت ایجاد کرده است.

 

عطر زنانه Yellow Diamond از برند Versace

 

عطر زنانه Yellow Diamond از برند Versace

 

اگر یکی از طرفداران واقعی برند ورساچه باشید حتما این عطر زنانه با بسته بندی طلایی و منحصر به فرد رو دوست خواهید داشت! در این عطر زنانه از روایحی مانند گلابی شیرین، Diamante، روغن شکوفه پرتقال، ترنج، فریزیا، شکوفه پرتقال، درخت گل ابریشم، عنبر، چوب، پالوسانتو و مشک استفاده شده و عطر و بوی گلدار و تازه رو به همراه داره و برای آقایان جذاب خواهد بود!

این عطر میتونه یکی از انتخاب های خوب برای استفاده روزانه باشه اما ماندگاری خیلی طولانی نداره و لازم هست در طول روز تمدید بشه!

 

عطر زنانه Crystal Noir از برند ورساچه

 

عطر زنانه Crystal Noir از برند ورساچه

 

این عطر زنانه دارای رایحه ای بسیار جذاب، ظریف و کمیاب هست که دارای بسته بندی مجلل و زیبایی نیز هست. وقتی این عطر برای اولین بار اسپری کنید رایحه عطر با روایحی از فلفل، جوز هندی و زنجبیل شروع میشه. در نت های میانی این عطر جذاب از رایحه گل صد تومانی، نارگیل و پرتقال آفریقایی استفاده شده و نت های پایانی و اصلی آن شامل عنبر، مشک و پوب صندل بوده که عطر و بویی شیرین و خاص رو ایجاد کرده اند. این عطر دارای ماندگاری خیلی زیادی هست!

 

عطر زنانه Eros Pour Femme از برند Versace

 

عطر زنانه Eros Pour Femme از برند Versace

 

این عطر زنانه در سال 2014 طراحی و تولید شده و عطری اغوا کننده و خاص برای خانم هاست! در این عطر زنانه جذاب از روایحی همچون ترنج، انار، گل یاس، گل صد تومانی و رایحه ای گرم از مشک و عنبر استفاده شده و عطر و بویی کاملا زنانه و خاص رو برای این عطر ایجاد کرده اند.

 

عطر زنانه Dylan Blue Pour Femme از برند ورساچی

 

عطر زنانه Dylan Blue Pour Femme از برند ورساچی

 

این عطر زنانه به نت های میوه ای قدرتمند شروع میشه و به تدریج به رایحه ای ملایم از گل های مختلف تبدیل میشه. از نت های برتر به کار رفته در این عطر زنانه میشه به توت سیاه، سیب سبز، شبدر، هلو، گل رز، گل یاس، نعنا هندی، بلوط سفید و مشک اشاره کرد.  این عطر زنانه برای استفاده در روزهای گرم تابستانی و بهاری گزینه مناسبی بوده و معمولا ماندگاری کمی دارد. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو