فواید پاکسازی و فشیال پوست با اکسیژن

فواید پاکسازی و فشیال پوست با اکسیژن


منبع: زیبامون

755

1398/7/28

21:39


در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات مفیدی رو در رابطه با پاکسازی و فشیال پوست با اکسیژن کسب کنید!

فواید پاکسازی و فشیال پوست با اکسیژن

داشتن پوستی سالم، درخشان و شاداب یکی از مواردی هست که تمام افراد و به ویژه خانم ها خواستار آن هستند اما باید با یک واقعیت در این زمینه رو به رو شویم! هیچ معجزه ای نمی تواند یک شبه باعث ایجاد پوستی درخشان و شفاف برای شما شود و لازم هست برای داشتن پوستی سالم و بدون عیب و نقص، مراقبت از پوست اصولی، دقیق و همیشگی داشته باشید!

شما هیچ گاه نمیتوانید احساس داشتن یک پوست فوق العاده تمیز و درخشان رو با چند لایه از ارایش تجربه کنید اما، استفاده از روش پاکسازی و فشیال صورت با اکسیژن این امکان رو به شما میده تا احساس شادابی و طراوت پوست رو به خوبی درک کنید و از داشتن پوستی درخشنده و شفاف لذت ببرید! برای آشنایی با اینکه فشیال صورت با اکسیژن چیست و دقیقا چه کاری انجام می دهد، حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید!

 

پاکسازی و فشیال اکسیژن چیست؟

این روش درمانی برای تغذیه رسانی به پوست و تقویت رشد کلاژن های پوستی طراحی شده است. در این روش از یک دستگاه مخصوص برای اسپری کردن دقیق و متمرکز مولکول های اکسیژن به اپیدرم پوست (لایه بیرونی پوست) استفاده می شود.

این اکسیژن تزریق شده به پوست معمولا با ویتامین ها، مواد معدنی، عصاره های گیاه و مواد مغذی ضروری همراه هست. از افراد مشهور و سلبریتی هایی که از این روش برای نرمو صاف شدن پوستشون استفاده می کنند میتونیم به مدونا (Madonna) اشاره کنیم!

در ادامه به تعدادی از فواید فیشیال پوست با اکسیژن اشاره کرده ایم.

 

فشیال اکسیژن

 

فواید فیشیال پوست با اکسیژن

تمام سلول های بدن برای سالم ماندن و تغذیه، نیاز به اکسیژن دارند. فیشیال صورت با اکسیژن این امکان رو به وجود میاره تا اکسیژن بتونه به عمیق ترین لایه های پوستی هم برسه و باعث ایجاد درخشش و شفافیت خیلی خوبی برای پوست میشه. در ادامه به تعدادی از فواید و مزایای فیشیال پوست با اکسیژن  یا اکسیژن درمانی اشاره کرده ایم:

 

1. تقویت کلاژن سازی در پوست

کلاژن پروتئینی هست که باعث میشه تا سلول های پوستی به یکدیگر چسبیده شده و استحکام و حالت ارتجاعی پوست رو بهتر و بیشتر میکنه. وقتی کلاژن در پوست ضعیف باشه و یا از بین بره، که معمولا این حالت با افزایش سن ایجاد میشه، شاهد ایجاد چین و چروک های مختلف بر روی پوست خواهید بود.

یکی از اصلی ترین فواید فیشیال صورت با اکسیژن این هست که باعث تقویت کلاژن سازی در پوست میشه که تاثیر خیلی خوبی در سفت و محکم شدن پوست داشته و باعث کاهش خطوط ریز و چین و چروک های پوستی خواهد شد.

 

2. سم زدایی از پوست

فیشال صورت با اکسیژن، این امکان رو برای پوست ایجاد میکنه تا از اکسیژن و مواد مغذی و ویتامین های همراه با آن، بهتر استفاده کند! این روند تاثیر خیلی خوبی در سم زدایی از پوست داره و اثرات آلودگی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، نوسانات رژیم غذایی رو از بین میبره و به ترمیم و بازسازی سلول های پوستی کمک میکنه.

 

3. باعث بهبود و سرعت بخشیدن به عملکرد سلول ها می شود

سلول های پوستی معمولا عمر بسیار محدودی دارند و خیلی سریع از بین رفته و سلول های جدید جایگزین آن می شوند. اکسیژن تاثیر خیلی خوب و موثری در بازسازی سلول ها داره و باعث افزایش سرعت رشد سلول های جدید در پوست میشه که به نوبه ی خود در بهبود سریع تر جای زخم، جای جوش و ... خواهد شد. فیشال صورت با اکسیژن باعث میشه تا مقدار اکسیژن خیلی بیشتری به سلول های پوستی برسه و از این طریق، به گردش سریع سلولی کمک میکنه.

 

4. فیشال صورت بدون عوارض جانبی دردناک هست

این روند معمولا یک روند ملایم روی پوست هست و هیچ عارضه ی جانبی مثل قرمزی، تحریک، تورم، احساس سوزش، ایجاد لکه و ... روی پوست نداره. استفاده از این روش برای افرادی که دارای پوست حساس هستند و افرادی که تمایلی ندارند از درمان های شیمیایی برای افزایش سلامت و زیبایی پوست استفاده کنند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

 

5. مرطوب کننده عالی برای پوست

قرار گرفتن دائمی در معرض تابش نور خورشید، آلودگی های مختلف، گرد و غبار  و ... به تدریج رطوبت طبیعی پوست رو از بین میبره و باعث میشه تا پوست فوق العاده خشک شده و روند پیری پوست رو سریع تر میکنه و اگر پوستتون به طور طبیعی خشک باشه، تمام این عوامل باعث میشن تا شرایط پوستی شما بدتر و بدتر بشه. فیشال صورت با اکسیژن یک روش درمانی کاملا مرطوب کننده برای پوست هست، باعث حفظ تعادل PH در پوست میشه و از پوست در برابر آسیب نور خورشید محافظت خواهد کرد.

 

پوست شاداب

 

6. باعث میشه تا پوستی فوق العاده درخشان داشته باشید

فیشیال صورت با اکسیژن تمام ناخالصی ها را از روی پوست از بین می برد و باعث اکسیژن رسانی خیلی بهتر و بیشتری به سلول های پوستی خواهد شد. علاوه بر این باعث از بین بردن سلول های پوستی مرده از سطح پوست شده، منافذ پوستی مسدود شده رو باز میکنه و سرخی طبیعی و زیبایی برای گونه ها ایجاد میکنه و باعث میشه تا پوستی فوق العاده درخشان و شاداب داشته باشید.

 

7. فیشال صورت برای درمان آکنه

آکنه و جوش زمانی ایجاد میشه که منافذ پوستی با گرد و غبار، آلودگی، مواد آرایشی و ... مسدود شده باشند! فیشال صورت با اکسیژن نه تنها در پاکسازی منافذ پوستی نقش بسیار موثری دارد بلکه باعث کوچک تر دیده شدن منافذ پوستی نیز خواهد شد و از این طریق، تاثیر خیلی خوبی در درمان جوش و اکنه دارد. 

 

8. فیشال صورت دوره بهبودی خیلی سریعی دارد

معمولا در سایر روش های درمانی و مراقبتی از پوست، باید یک دوره خاص رو بگذرونید تا شاهد تاثیر این روش های درمانی برای بهبود شرایط پوستی باشید و بتونید دوباره روش های عادی که برای مراقبت از پوست داشتید رو انجام بدید. اما در فیشال صورت با اکسیژن، زمان بهبودی خاصی وجود نداره و تقریبا بلافاصله بعد از دریافت این روش درمانی، هم نتیجه آن روی پوست مشخص خواهد بود و هم میتونید از هر نوع کرم، لوسیون و ماده آرایشی روی پوست استفاده کنید!

 

9. فیشال با اکسیژن، نتیجه فوری و سریع روی پوست دارد

بعد از دریافت فیشال صورت با اکسیژن خیلی فوری و سریع شاهد تاثیر اون بر روی پوست خواهید شد. از مزایای دریافت فیشال صورت میشه به درمان آکنه، چین و چروک و لکه های پوستی اشاره کرده که تاثیر خیلی خوبی در جوانسازی و افزایش درخشش پوست خواهد داشت.

 

10. درمانی مناسب برای ناهماهنگی در رنگ پوست

سرم مورد استفاده در فیشال پوست با اکسیژن، سرشار از اسید هیالورونیک (hyaluronic acid)، پپتید ها (peptides)، ویتامین ها و عصاره های گیاهی هست که باعث درمان و بهبودی ناهماهنگی های مختلف در رنگ پوست شده و باعث میشه تا رنگ پوست روشن تر و یکنواخت تری داشته باشید.

 

روش انجام فیشال صورت با اکسیژن چگونه است؟

این روش درمانی عالی برای پوست شامل سه مرحله است:

 

1. درمان ملایم

در این مرحله از یک دستگاه مخصوص، برای تزریق اکسیژن به پوست استفاده می شود. این دستگاه روی تمام قسمت های پوست صورت چرخانده می شود و باعث نرم و آرام شدن پوست می شود.

 

اکسیژن رسانی به پوست

 

2. درمان با سرم

درمان با سرم مهم ترین مرحله در کل فرآیند هست. سرم مورد استفاده در این مرحله حاوی اسید هیالورونیک، مواد معدنی، ویتامین ها و بسیاری از انتی اکسیدان هاست که تاثیر خیلی خوبی در سفت و محکم شدن پوست داشته و چین و چروک و خطوط ریز موجود در پوست صورت را از بین می برند.

 

3. ماساژ دادن پوست

در مرحله آخر پوست با لوسیون و کرم هایی که باعث تغذیه رسانی به پوست می شوند، ماساژ داده خواهد شد. این ماساژ کمک میکنه تا تاثیر این روش درمانی ماندگاری بیشتری بر روی پوست داشته باشه. 

 

ماساژ دادن پوست

 

فشیال و پاکسازی پوست با اکسیژن رو حتما باید در مراکز و کلینیک های تخصصی انجام بدید و معمولا هزینه زیادی هم به همراه داره اما نگران نباشید! چون در ادامه دو روش خانگی و ارزان برای اکسیژن رسانی به پوست رو به شما معرفی کرده ایم که میتونید به راحتی در منزل انجام بدید.

 

روش خانگی برای فشیال پوست با اکسیژن 

 

ماسک صورت با جو دوسر، بادام و بنتونیت

برای استفاده از این روش برای فشیال صورت در خانه به موارد زیر نیاز داریم:

5 قاشق غذاخوری پودر بادام

1 قاشق غذاخوری پودر بنتونیت

1/8 فنجان جو دوسر

3 تا 4 قطره روغن گل رز

2 قطره پر اکسید هیدروژن

4 قاشق غذاخوری آب

 

ماسک بنتونیت

 

برای درست کردن این ماسک ابتدا تمام پودرها رو با هم ترکیب کنید و سپس آب و روغن گل رز رو به خواد اضافه کنید تا حالت خمیری پیدا کنند. سپس پراکسید هیدروژن رو اضافه کنید. حالا این ماسک رو بر روی پوست بمالید و اجازه دهید 30 دقیقه بر روی پوست بمونه. بعد از گذشت این مدت زمان پوست را با اب گرم بشویید و کرم مرطوب کننده بزنید.

در رابطه با این ماسک باید دقت داشته باشید و هرکز بیشتر از 2 قطره پر اکسید هیدروژن استفاده نکنید. زیرا ممکن هست به پوست آسیب وارد کند.

 

ماسک صورت با جو دوسر، بادام و خاک رس

برای درست کردن این ماسک به موارد زیر نیاز داریم:

1 قاشق غذاخوری بادام له شده

1/8 فنجان پودر جو دوسر

1 قاشق غذای خوری خاک رس سفید ( white clay)

1 قاشق چای خوری گلبرگ گل رز خشک شده

3 قاشق غذا خوری آب

2 قطره پر اکسید هیدروژن

 

ماسک خاک رس

 

ابتدا تمام مواد به جز پر اکسید هیدروژن رو درون مخلوط کن بریزید تا به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و حالت خمیری پیدا کنند. بعد از اماده شدن خمیر، پر اکسید هیدروژن رو به مواد اضافه کنید. این ماسک رو به آرومی و با حرکات دایره ای روی پوست ماساژ دهید. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید تا ماسک روی پوست خشک شود و سپس پوستتون رو با آب بشویید.

توصیه میشه به هیچ عنوان بیشتر از مقدار ذکر شده از پر اکسید هیدروژن استفاده نکنید!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو