عکس های مهشید افشارزاده و همسرش و دخترش + بیوگرافی و ازدواج مجدد

منبع: نمکستان

593

1398/7/28

21:42


عکس های جدید مهشید افشارزاده و همسرش + بیوگرافی مهشید افشارزاده

مهشید افشارزاده ، عکس مهشید افشارزاده و همسرش ، بیوگرافی مهشید افشارزاده ، liadn htahvchni

نمکستان : مهشید افشارزاده بازیگر و کارگردان ایرانی متولد ۱ فروردین ۱۳۴۴ می باشد. وی اصالتاً آبادانی بوده و فارغ التحصیل رشته هنر و طراحی از دانشگاه خزر آذربایجان است. مهشید فعالیت در عرصه هنر را با بازیگری آغاز کرد و اکنون علاوه بر بازیگری در عرصه کارگردانی نیز موفق است. در ادامه با بیوگرافی کامل مهشید افشار زاده و عکس های جدیدش همراه ما باشید.

مهشید افشارزاده

همسر و فرزند مهشید افشارزاده : 

مهشید افشارزاده چندین سال پیش با یک نویسنده ایرانی به نام حسن کار بخش ازدواج کرد اما زندگی مشترکشان پایدار نبود و پس از مدتی از هم جدا شدند. سپس بعد از مدتی با فردی به نام عبدالرضا تبریزی ازدواج کرد. عبدالرضا تبریزی از سرمایه گذاران فیلم هستند. حاصل ازدواج مهشید افشارزاده و همسر دومش یک فرزند دختر به نام مریم است.

 مهشید افشارزاده و دخترش

سابقه فعالیت مهشید افشارزاده :

مهشید افشارزاده بازیگر و کارگردان خوب کشورمان با دیدن فیلم های بازیگر مشهور یونانی به نام ایرنه پاپاس به حرفه بازی علاقمند شد بنابراین تصمیم گرفت خود نیز روزی بازیگر سینما شود. وی برای اولین بار در سن ۲۱ سالگی جهت تست بازیگری اقدام کرد و در اولین تست برای بازی در فیلم سینمایی ردپایی بر شن معرفی شد اما خود نیز این نقش را نپذیرفت چون فیلمبرداری در کویر انجام می شد و وی شرایط رفتن به کویر را نداشت.

چند روز بعد از دفتر آقای محسن مخملباف به مهشید تماس گرفته شد و وی را برای بازی در فیلم سینمایی ایرنه پاپاس دعوت کردند . این اولین تجربه بازی مقابل دوربین مهشید افشارزاده بود. وی با اولین تجربه بازیگری اش توانست در جشنواره ۶۷ به عنوان یکی از کاندیدای بهترین بازیگر نقش مکمل زن معرفی شود.

مهشید افشارزاده در سال ۱۳۶۶ با بازی در سریال آئینه  از قاب تلویزیون دیده شد و در سال ۱۳۶۸ در سریال ایستادن در باد نقش آفرینی نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو