آشنایی با تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی

منبع: نوداد

122

1398/7/28

21:42


هدایای تبلیغاتی روشی مناسب برای برندسازی و بازایابی در کسب و کارها هستند. شاید با خودتان فکر کنید باید برای تهیه هدیه‌های تبلیغاتی زیر بار هزینه زیادی بروید؛ اما نگران نباشید تنوع بالایی که در هدیه‌های تبلیغاتی وجود دارد خیالتان را از این بابت راحت می‌کند؛ اما قبل از انتخاب باید مخاطبتان را بشناسید.

شناخت مخاطب کمک می‌کند تا پیامی موثرتر از برندتان انتقال دهید. به عنوان مثال اگر در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها یا اعیاد خاص می‌خواهید به مشتریان و مخاطبان خود هدایای تبلیغاتی بدهید؛ خوب است که به سن و سالشان دقت کنید. اگر جزو رنج سنی جوان هستند احتمالا از لوازم الکترونیکی مانند پاوربانک تبلیغاتی یا فلش مموری بیشتر استقبال می‌کنند، در حالی که افراد میانسال سلیقه‌های متفاوتی دارند. 

در ادامه برخی از هدایای تبلیغاتی مناسب برای نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و اعیاد را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

پاوربانک تبلیغاتی

از پاوربانک برای شارژ کردن گوشی و تبلت در محل‌های مختلف استفاده می‌‌کنند. بنابراین اگر می‌خواهید به شرکت کنندگان در همایش و سمینار یا مشتری‌هایی که دائما در سفر هستند هدیه بدهید، پاوربانک تبلیغاتی انتخابی عالی به شمار می‌رود. این هدیه نه تنها برای مخاطبین جوان بلکه برای افراد میانسال هم جذاب است.

پاوربانک


پاوربانک تبلیغاتی یکی از موثرترین هدایای تبلیغاتی

هدیه مناسب مدیران

برای هدیه دادن به مدیران باید از مواردی استفاده کنید که به طور مداوم در چشم باشند. زیرا مدیران معمولا تعداد زیادی هدایای تبلیغاتی دریافت می‌کنند پس برای جلب توجه او باید کمی خلاقیت به خرج دهید. ابتدا کمی درباره روحیات مدیر مد نظرتان فکر کنید. اگر جزو افرادی است که به کارهای فاخر و هنری علاقه‌مند است از کتب نفیس تبلیغاتی مثل غزلیات حافظ، بوستان سعدی یا ست‌های میناکاری به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. حتی می‎توانید با تهیه کردن ست تبلیغاتی مدیران همراه با چاپ لوگو برندتان او را تحت تاثیر قرار دهید.

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری یکی از کار راه اندازترین ابزار دیجیتال است که اکثر افراد به آن نیاز دارند. با استفاده از فلش مموری می‌توان به سادگی اطلاعات را جا به جا کرد بنابراین فلش مموری تبلیغاتی همیشه یکی از گزینه‌های خوب برای هدیه است. همچنین با توجه به هزینه‌ای که برای تهیه هدایای تبلیغاتی در نظر گرفتید در انتخاب حافظه داخلی فلش مموری حق انتخاب آزادانه‌تری دارید.

فلش

فلش مموری تبلیغاتی جز پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی است

هدیه‌های تبلیغاتی مقرون به صرفه 

رمز موفقیت در برندسازی با هدیه‌های تبلیغاتی، ارتباطی با قیمت هدیه ندارد بلکه رابطه مستقیمی با خلاقیت در انتخاب دارد. جاکلیدی، خودکار و انواع لیوان‌های تبلیغاتی هدایایی هستند که با هزینه ای کم میتوانید آنها را در تعداد مورد نیاز تهیه کنید. اما مهمترین ویژگی چنین هدایایی کاربرد روزانه گسترده‌شان است. کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که روزانه چای ننوشد یا از خودکار برای یادداشت‌برداری استفاده نکند.

حتی برای تهیه کردن چنین هدایایی روحیات مخاطبین را در نظر بگیرید به عنوان مثال لیوان‌های سرامیکی و ماگ شیشه‌ای برای مشاغل اداری مناسب هستند در حالی که برای افرادی که همیشه در حال سفرند یا کوه نوردان استفاده از لیوان‌های دو جداره با درب پلاستیکی توصیه می‌شود.

اگر هنوز در انتخابتان سردرگم هستید، مشورت با کارشناسان پیشکش کمک می‌کند تا هدیه‌ای موثر و خلاقانه برگزینید. شرکت پیشکش، کلکسیونی از بهترین‎ هدایای تبلیغاتی را برای شما فراهم کرده است، لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش سر بزنید و یا با شماره تلفن 88403004 تماس بگیرید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو