15 نوع دمنوش لاغری موجود در ایران

15 نوع دمنوش لاغری موجود در ایران


منبع: اوما

230

1398/7/28

22:13


15 نوع دمنوش لاغری موجود در ایران

اگرچه بسیاری از مردم دمنوش را صرفا برای تسکین و طعم خوشمزه آن می نوشند، هر فنجان چای مزایای زیادی برای سلامتی دارد. جایگزین کردن نوشیدنی های پرکالری مانند آب میوه یا نوشابه با دمنوش می تواند به کاهش کل کالری مصرفی و لاغری کمک کند.

برخی مطالعات بر روی حیوانات نشان می دهد انواع خاصی از چای می تواند به لاغری و جلوگیری از تشکیل سلول های چربی کمک کند. با این حال، مطالعات در مورد انسان برای بررسی بیشتر مورد نیاز است. علاوه بر این، بسیاری از انواع دمنوش به خصوص دمنوش های غنی از ترکیبات مفید مانند فلاون ها و کیتچین ها بسیار مفید هستند و می توانند باعث لاغری شوند.

دو فنجان دمنوش لاغری در روز همراه با رژیم غذایی سالم و ورزش منظم به لاغری کمک می کند و از تجمع چربی در شکم جلوگیری می کند.

دمنوش یک نوشیدنی باستانی است که باعث کاهش وزن و سلامت کلی شما می شود. دانشمندان دریافتند در بسیاری از گیاهان، ریشه ها و گل ها که به صورت دمنوش مصرف می شوند، خواص ضد چاقی وجود دارد. مطمئنا، چای سبز در کاهش وزن بسیار موثر است و در ابتدای لیست قرار می گیرد. اما اگر چای سبز دوست ندارید، می توانید انواع دیگر دمنوش را امتحان کنید. در این مقاله 12 نوع دمنوش برای لاغری فهرست شده است.

انواع دمنوش برای لاغری

  1. چای سبز
  2.  چای ترش
  3. چای بابونه
  4. چای زنجبیل
  5.  چای نعناع
  6. چای گل همیشه بهار
  7. چای رزماری
  8. چای ماچا
  9. چای انار
  10.  چای اولونگ
  11. چای سفید
  12.  چای پوئر

15 نوع دمنوش لاغری از برندهای مختلف در ایران

1- دمنوش لاغری مهدا اسلیم بسته 20 عددی

دمنوش لاغری مهد اسلیم

افزایش دهنده متابولیسم و سوخت و ساز بدن، چربی سوز قوی،  جلوگیری از جذب چربی در بدن، جایگزین مناسب برای چای سیاه،  تولید شده از عصاره گیاهان کرفس، زیره سبز، آنیسون و چای سبز

محتویات دمنوش : عصاره گیاهان کرفس، زیره سبز، آنیسون و چای سبز

طریقه مصرف: روزانه 2 تی بگ - 30 دقیقه قبل از غذا

قیمت: 32 هزار تومان


2-دمنوش کیسه ای لاغری تیما بسته 50 عددی

دمنوش لاغری تیما

محتویات دمنوش : چای سبز لاغری حاوی چای سبز-زیره-کاسیا-به لیمو-چای اولونگ-چای سفید -زعفران

قیمت: 55 هزار تومان


3-دمنوش لاغری چند گیاه دوغوش مدل form بسته 20 عددی

دمنوش لاغری

این دمنوش لاغری باعث میشود ترشح آنزیم‌های بزاق و روده که وظیفه هضم و جذب مواد قندی در بدن را دارا هستند، کاهش بیاید، پس مواد قندی موجود در غذا جذب بدن نمی‌شوند، در این هنگام وقتی که مواد قندی کافی برای سوخت ساز بدن وجود ندارد و جذب نمی‌شود، بدن راه حلی جز سوزاندن چربی‌های ذخیره شده ندارد و این مکانیزم چای لاغری DOGUS است. 

محتویات دمنوش : برگ گیاه سنا، برگ گیاه رزماری، برگ گیاه مریم گلی، میوه رازیانه، بادیان رومی، گل رز، برگ گیاه گزنه، سرو کوهی، میوه درخت عرعر، علف جاروب، گیاه هزار برگ (بومادران) پوست لوبیا و ساقه گیلاس

طریقه مصرف: لطفا اجازه دهید تیبگ‌ها ۳ تا ۴ دقیقه دم بکشند تا از تمام خواص گیاهان موجود در آن بهره‌مند شوید، CC100 آب برای هر تیبگ ایده‌آل است.

قیمت: 29 هزار تومان


4-دمنوش لاغری لیمو و جعفری دوغوش بسته 20 عددی

دمنوش لاغری دوغوش

این دمنوش لاغری باعث میشود ترشح آنزیم‌های بزاق و روده که وظیفه هضم و جذب مواد قندی در بدن را دارا هستند، کاهش بیاید، پس مواد قندی موجود در غذا جذب بدن نمی‌شوند، در این هنگام وقتی که مواد قندی کافی برای سوخت ساز بدن وجود ندارد و جذب نمی‌شود، بدن راه حلی جز سوزاندن چربی‌های ذخیره شده ندارد و این مکانیزم چای لاغری DOGUS است. تحقیق درباره مواد مورد استفاده در این چای لاغری در لابراتور‌های پیشرفته شرکت DOGUS ترکیه صورت پذیرفته تا بهترین ترکیب ممکن برای هدف این چای بدست بیاید.

محتویات: لیمو و جعفری حاوی ۲۰ عدد تیبگ،

طریقه مصرف: لطفا اجازه دهید تیبگ‌ها ۳ تا ۴ دقیقه دم بکشند تا از تمام خواص گیاهان موجود در آن بهره‌مند شوید، CC100 آب برای هر تیبگ ایده‌آل است.

قیمت: 20 هزار تومان


5-دمنوش گیاهی هرباسان مدل لاغری بسته 20 عددی

دمنوش لاغری هرباسان

خواص:  کاهش وزن، ملین ضعیف، کاهش جذب و تجمع قند و چربی در بدن

قیمت: 25 هزار تومان


6-دمنوش لاغری سحر بسته 20 عددی

دمنوش لاغری سحر

دمنوش لاغری سحر با بهره گیری از گیاهان موجود در آن که در چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن بسیار موثر هستند، نقش مهمی در رسیدن به تناسب اندام و سلامت افراد دارد. به طوریکه با استفاده ازاین دمنوش گیاهی بدن شما در تمام شبانه روز حتی در خواب نیز به سوخت و ساز خود ادامه می دهد، از تجمع مواد قندی جلوگیری کرده و با از بین بردن اشتهای کاذب و بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک قابل ملاحظه ای در کاهش وزن و تناسب اندام خواهد داشت دمنوش لاغری سحر موثر در کاهش وزن و تناسب اندام می باشد.

محتویات دمنوش: چای ترش، کران بری، جعفری و لیمو ترش

قیمت: 32 هزار تومان


7-دمنوش کیسه ای هرمی سبز لاغری سحرخیز بسته 12 عددی

دمنوش لاغری سحرخیز

چای سبز نوعی چای است که از جوانه‌‍‌ها و گلبرگ‌های تازه گیاه چای به‌دست می‌آید. دمنوش مخلوط گیاهی حاوی چای سبز سحرخیز یک بسته‌ 12 عددی بوده که با قیمت و کیفیتی مناسب به بازار عرضه شده و با نوشیدن سه تا چهار لیوان از این دم‌نوش در طول روز می‌توانید به کاهش وزنتان کمک کنید. این دمنوش در یک بسته‌بندی شیک و مقوایی به ابعاد 10 × 11.5 × 9.5 سانتی‌متر عرضه شده  و دارای 12 عدد دمنوش هرمی بهار نارنج است.

محتویات دمنوش: این دمنوش ترکیبی از چای‌سبز، گل‌محمدی، زیره‌سبز، نعنا، تخم شوید، به‌لیمو، بهارنارنج، چای ترش و زیره سیاه بوده که برای ایجاد چربی‌سوزی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی و .. موثر است.

طریقه مصرف : برای دم‌کشیدن این دم‌نوش به 3 تا 5 دقیقه زمان احتیاج دارید و می‌توانید آن را به همراه نبات نوش‌جان فرمایید.

قیمت: 17300 هزار تومان


8-دمنوش لاغری مخلوط مری تی گلکوه بسته 63عددی

دمنوش لاغری گبکوه

شرکت گل کوه بینالود واقع در پارک علم و فناوری خراسان ، با تکیه بر دانش غنی به روز و ضمن استفاده از متخصصین و دکتران گیاهان دارویی در واحد تحقیق و توسعه(R&D) و با همکاری اساتید دانشگاه طب سنتی تهران و دانشکده داروسازی دانشگاه فردوسی ، سعی بر تولید دمنوش های صددرصد طبیعی با خواص پیشگیری و درمانی نموده است .در تمامی فرمولاسیون های دمنوش های این شرکت، از دو منبع مهم وارزشمند (کتاب 8 جلدی ابوعلی سینا و قراباد کبیر)که موردتایید طب سنتی دنیا می باشد ،استفاده شده است.گیاهان مورد استفاده در دمنوش های تولید شده این شرکت، از طریق کشت بافت (یکی از تکنولوژی های جدید دنیا )که در مورد گیاهان،جانوران وحتی انسان مطرح است، سالم سازی گردیده است.کلیه گیاهان کشت شده با این تکنولوژی به دلیل استفاده از سلول های مریستمی ، گیاهان سالم زاده شده و عاری از هر گونه بیماری ویروس و باکتری می باشند .

طریقه مصرف : میزان مصرف هر عدد دمنوش برای یک فنجان آب جوش،  در عدد دمنوش برای یک قوری آب جوش،  زمان برای دم کشیدن 5 دقیقه

قیمت: 98 هزار تومان


9-دمنوش لاغری 5040

دمنوش لاغری  40 50

از آنجایی که کرفس سرشار از انواع ویتامین ها، هورمون های گیاهی و املاح است مکمل خوبی برای زیبایی پوست و مو نیز میباشد. کرفس میزان کلسترل خون را کاهش داده و سبب سلامت قلب و عروق می شود.

محتویات دمنوش : حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین B1، A، B2 و B6 و ویتامین C  میباشد، همچنین حاوی پتاسیم، اسید فولیک، کلسیم، منیزیم، آهن، و انواع اسید های آمینه ضروری است.

طریقه مصرف دمنوش : نحوه مصرفآب کتری یا سماور باید کاملا زلال باشد. برای تهیه هر فنجان دمنوش یک قاشق چای خوری از آن را در فنجان یا قوری که قبلا با آب جوش تمیز و گرم نموده اید بریزید. سپس آب از جوش افتاده (85 درجه سانتی گراد) به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت 3 الی 5 دقیقه دور از حرارت دم بکشد.


10-دمنوش لاغری دکتر سینا

لاغری دکتر سینا

مکانیسم اثر این محصول چیست؟ این چای با کاهش ترشح آنزیم آمیلاز بزاق و روده که وظیفه آن کمک به هضم و جذب مواد قندی در بدن است باعث کاهش شدید میزان جذب مواد قندی غذای مصرفی می شود . با این مکانیسم میزان تجمع مواد قندی در بدن کاهش یافته و بدن جهت جبران ناچار به چربی سوزی می شود . در این نوع چای گیاهانی بکار برده شده که به عنوان لاغر کننده های اصلی پنج عمل عمده را انجام می دهد : 1- واداشتن متابولیسم بدن به چربی سوزی 2- جلوگیری از تجمع مواد قندی در بدن 3- از بین بردن بسیار موثر اشتهای کاذب 4- بکار واداشتن روده های کم کار و رفع موثر یبوست 5- آرامش بخش با بهره مندی از این خاصیت چای لاغری دکتر سینا دیگر شاهد استرس های جان کاه دوره های آنچنانی کاهش وزن نخواهید شد.

محتویات دمنوش: هر تی بگ حاوی : چای سبز ، سرکه سیب ، استویا ، پوست لیمو و زنجبیل می باشد. 

روش مصرف: روزانه سه بار و هر بار یک دمنوش را در یک فنجان آب جوش به مدت 3 تا 5 دقیقه دم کرده و میل نمایید.

قیمت: 60 هزار تومان


11-دمنوش کیسه ای زیره، چای سبز و سنا مهرگیاه

دمنوش لاغری مهرگیاه

شاید نام برگ سنا را کمتر شنیده اید و با خواص آن چندان آشنا نباشید، اما این گیاه علفی بومی آفریقا و هندوستان ارزش دارویی زیادی داشته و جوشانده برگ آن در درمان برخی از بیماری ها و بخصوص بیماری های دستگاه گوارشی مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیبات محصول : چای سبز، سنا، به لیمو، لیمو امانی، زیره

خواص محصول : مناسب برای لاغری، کاهنده چربی خون، هضم کننده غذا

قیمت: 26500 هزار تومان


12-دمنوش لاغری استاندارد 120 عددی دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز

دمنوش لاغری دکتر بیز با دارا بودن گیاهان کاملا ارگانیک ، اکسید کننده چربی بوده ، و موجب افزایش اثر فعالیت آنتی اکسیدانت پلاسما می گردد و همچنین به کاهش کلسترول در بدن کمک می کند پلی فنول های موجود در این دمنوش باعث می شوند که این اثر مانع از گسترش عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی شده و موجب مهار اکسیداسیون و تصلب شرائین می گردد.

 موارد عدم مصرف و نکات قابل توصیه :

هر فرآورده به موازات اثرات مطلوب درمانی ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز بشود اگر چه همه این عوارض را در یک فرد دیده نمی شود لیکن در صورت بروز هر عارضه ای با پزشک خود مشورت کنید. در صورت داشتن هر گونه بیماری خاص یا مصرف دارویی خاص ، قبل از استفاده از فرآورده با پزشک خود مشورت کنید. مصرف همزمان دمنوش لاغری با داروهای ضد انعقاد مثل وارفارین و آسپرین سبب کاهش کارایی این دسته از داروها می گردد. جذب داروهای قلیایی به دلیل ایجاد پیوند شیمیایی با تانن ها ممکن است به تاخیر افتد. مصرف بیش از اندازه دمنوش باعث پایین امدن فشار خون میشود لذا مطابق بروشور یا دستور پزشک مصرف شود. در دوران بارداری و یا شیر دهی منع مصرف دارد.

قیمت: 179 هزار تومان


13-دمنوش لاغری مهرما مقدار 80 گرمی

دمنوش لاغری مهرماه

طبیعت معتدل مایل به گرم. محصولی که می‌بینیم دمنوش لاغری برند «مهرما» است. این دمنوش در یک قوطی با ابعاد  9 × 9 × 13 سانتی‌متر و وزن  142 گرم عرضه شده و حاوی 80 گرم دمنوش مخلوط چای سبز، گزنه، لیمو، گل‌محمدی و دارچین است. این دمنوش گیاهی فاقد شکر، مواد افزودنی و نگهدارنده و هرگونه مواد شیمیایی است. طبیعت این محصول معتدل مایل به گرم است. دارچین ضد نفخ، ضدعفونی کننده و آرام‌بخش بوده و باعث کاهش قند خون و کلسترول و افزایش سطح انرژی و گردش خون می‌شود. همچنین گل‌محمدی استفاده شده در این دمنوش، سرشار از ویتامین C بوده و آرام‌بخش است. گل‌محمدی در کاهش و درمان اضطراب و افسردگی موثر بوده و غنی از آنتی اکسیدان است. علاوه بر این دارای خاصیت آنتی‌‌باکتریال قوی بوده و در درمان اختلالات گوارشی بسیار مفید است. گزنه نیز سرشار از ویتامین  CوK1 بوده و به کنترل قند خون کمک می‌کند. ترکیبات این دمنوش کاملا با هم سازگار بوده و مکمل یکدیگر هستند. این دمنوش به علت دارا بودن گزنه، موجب سم‌زدایی بدن و پیش‌گیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها و مقاوم‌سازی بدن شده و مصرف آن تا حدی باعث کاهش قند خون می‌شود.

محتویات دمنوش : دمنوش چای سبز، گزنه، لیمو، گل محمدی، دارچین

طریقه مصرف دمنوش : برای مصرف این محصول یک قـاشـق غــذاخـــوری دمنــوش را درقــوری ریـختـه و به ازای هر یک قاشق، یک لیوان آب جوش با دمای 80 تا 85 درجه به آن اضافه کرده و درب قوری را به مدت 10 دقیقه بگذارید،‌ سپس آن را بنوشید.


14- دمنوش لاغری گیاهی زیره کومین دربند بسته 40عددی

دمنوش لاغری دریند

ویژگی مهمش ۱۰۰٪ گیاهی بودن محصوله که از مواد شیمیایی در ساختش استفاده نشده و به همین خاطر بدون عوارض محصولات لاغری شیمیایی هستش.  این دمنوش با بالابردن متابولیسم باعث چربی سوزی و در نهایت کمک به لاغری میشه اما توجه داشته باشید که این چای هم مثل تمامی چربی سوزها با داشتن رژیم غذایی مناسب تاثیر خیلی بیشتری داره. خاصیت چربی سوزی

طریقه و زمان مصرف این دمنوش : برای لاغری نیم ساعت قبل از ناهار و شام و مدت زمان آن 4 بسته یعنی160عدد می باشد. خیلی مهمه که تی بگ ها حداقل یک ربع قبل از مصرف دم بکشند ، چون تاثیرشون بیشتر میشه.

 


15-دمنوش نیوشا برای لاغری پک 40 روزه ویژه تا 8 کیلو لاغری

دمنوش لاغری نیوشا

دمنوش نیوشا تحولی در زندگی با کاهش وزن و از بین بردن شکم و پهلو شما با انتخاب هر انچیزی که تابه حال قادر به انتخاب آن نبوده اید.  پک ۴۰ روزه لاغری نیوشا تا 8 کیلو گرم کاهش وزن با استفاده از 5 الی 8 نوع دمنوش. همچنین کاهش سایز تا 4 سانتی متر از کل بدن و مخصوصا دور شکم و پهلو. بدون بازگشت وزن و بدون بازگشت اشتهای از دست رفته. بدون نیاز به رژیم غذایی و یا رعایت مصرف کالری.

قیمت: 240 هزار تومان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو