بهترین هتل های سه ستاره استانبول | اقامتی راحت و مقرون بصرفه

بهترین هتل های سه ستاره استانبول | اقامتی راحت و مقرون بصرفه


منبع: همگردی

225

1398/7/29

12:28


همانطور که می دانید، کشور ترکیه یکی از مهمترین و پرطرفدارترین مقاصد خارجی ایرانیان محسوب می شود. یکی از شهرهایی که بیشتر مورد استقبال گردشگران قرار می گیرد، شهر استانبول است که مکان های تاریخی و دیدنی بسیاری را در خود جای می دهد. با توجه به اینکه استانبول پنجمین شهر پربازدید جهان بوده، سرمایه گذاری کلانی بر روی آن انجام شده و هتل ها، رستوران ها، مراکز خرید، پارک ها و مراکز تفریحی بسیاری در آن راه اندازی شده اند. این تنوع زیاد باعث می شود تا انتخاب برای گردشگرانی که شناختی در مورد این شهر ندارند، مشکل شود. از این رو، در این بخش قصد داریم تا بهترین هتل های سه ستاره استانبول را برای علاقمندان و کسانی که قصد سفر به این شهر را دارند، معرفی نماییم. در اینجا علاوه بر اسم و آدرس معروف ترین هتل های سه ستاره استانبول، در مورد تعداد اتاق ها، طراحی هتل، امکانات و ویژگی ها، جاذبه های دیدنی نزدیک به آن، قوانین و هزینه اجاره یک اتاق اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. با این اطلاعات شما می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته و سفر خوب و خاطره انگیزی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید

بهترین هتل های سه ستاره استانبول

هتل یازار (Yazar Hotel)

یکی از بهترین هتل های سه ستاره استانبول که مورد توجه گردشگران این شهر قرار گرفته و توانسته جای خود را در لیست برترین های سایت تریپ ادوایزر باز کند، هتل یازار نام دارد. این هتل در بخش تاریخی شهر استانبول واقع شده و دسترسی فوق العاده ای به بسیاری از جاذبه های دیدنی این شهر دارد. هتل یازار با فرودگاه بین المللی آتاتورک 19.6 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 48 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به حمام ترکی کاگالوگلو در 300 متری، بازار ادویه در 500 متری، ایاصوفیه در 700 متری و مسجد سلیمانیه در یک کیلومتری آن اشاره کرد. هتل یازار 20 اتاق دارد که هرکدام از آن ها دارای امکاناتی چون شیشه دوجداره و سیستم تهویه مطبوع هستند. کارکنان هتل بسیار خوش برخورد بوده و علاوه بر زبان ترکی، به دو زبان آلمانی و انگلیسی نیز صحبت می کنند. این هتل سرویس صبحانه رایگان دارد که در آن انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می گردد. وای فای رایگان، خدمات اتاق، صرافی و ترانسفر فرودگاه از دیگر امکانات این هتل 3 ستاره هست. اگر قصد اقامت در هتل یازار را دارید باید به آدرس فاتح، خیابان کمال نادیر، محله هابیار (Hobyar Mah. Cemal Nadir Sok. N 14 Fatih) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 13 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12:30 هر روز انجام می شود. هزینه کرایه اتاق های این هتل در سطح متوسط قرار داشته و به ازای هرشب حدود 22 تا 139 دلار می شود. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. اگر کودک به همراه خود دارید، باید بدانید که اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان بوده و یک تخت کودک نیز برای او در نظر گرفته می شود. اقامت کودکان زیر 6 سال، در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده کنند، رایگان است. کودکان 6 تا 12 سال، اگر از تخت اضافی استفاده نمایند، 10 یورو و بزرگتر از 12 سال 20 یورو هزینه اضافه تر از هرینه اتاق می پردازند. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل که یکی از بهترین هتل های سه ستاره استانبول بوده، ممنوع است.

هتل یازار (Yazar Hotel)

هتل باسیلوس (Basileus Hotel)

هتل باسیلوس، یکی از معروف ترین هتل های سه ستاره استانبول بوده که عنوان نهمین هتل برتر خانوادگی و هجدهمین هتل رومانتیک استانبول را به خود اختصاص داده است. این هتل در محله سلطان احمد واقع شده و به بسیاری از جاذبه های دیدنی استانبول مانند میدان تقسیم، موزه باستان شناسی، کاخ توپقاپی، بازار بزرگ استانبول، باسیلیکا سیسترن و حمام های قدیمی ترکی نزدیک است. هتل باسیلوس با فرودگاه بین المللی آتاتورک 18 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 49.2 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به مسجد ایاصوفیه در 100 متری، مسجد آبی در 400 متری و مسجد سلیمانیه در 1.6 کیلومتری آن اشاره کرد. هتل باسیلوس 28 اتاق و سوئیت دارد که هرکدام از آن ها دارای امکاناتی چون مبلمان، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع، سشوار، مینی بار، چای و قهوه ساز و اینترنت هستند. کارکنان هتل نیز بسیار خوش برخورد بوده و علاوه بر زبان ترکی، به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند. رستوران، صبحانه رایگان، وای فای رایگان، خدمات اتاق، سالن بدنسازی، پارکینگ و ترانسفر فرودگاه از دیگر امکانات این هتل 3 ستاره هست. اگر قصد اقامت در هتل باسیلوس که یکی از بهترین هتل های سه ستاره استانبول بوده را دارید باید به آدرس سلطان احمد، خیابان صحیت محمد پاشا شماره 1، خیابان کادیرگا لیمان (Kadirga Liman Cad. Sehit Mehmet Pasa Sok. No:1 | Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34122) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 13 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 انجام می شود. هزینه کرایه اتاق های این هتل نیز در سطح متوسط قرار دارد و به ازای هرشب حدود23 تا 73 دلار می شود. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه خود دارند، توجه داشته باشند که اقامت برای کودکان زیر 6 سال، در صورتیکه از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایید، رایگان است. امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها وجود ندارد و ورود حیوانات خانگی به هتل نیز ممنوع است.

هتل باسیلوس (Basileus Hotel)

هتل سانتا عثمان (Santa Ottoman Hotel)

سانتا عثمان یک هتل 3.5 ستاره است که تنها 100 متر با خیابان استقلال فاصله دارد. از این رو دسترسی خوبی به میدان تقسیم و مرکز شهر داشته و به فروشگاه ها، رستوران ها و مراکز تفریحی و تجاری خیابان استقلال نزدیک است. هتل سانتا عثمان با فرودگاه بین المللی آتاتورک 21.5 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 48.5 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به برج ساعت دلمه باغچه در 1.2 کیلومتری آن اشاره کرد. ایستگاه تراموا تقسیم نیز در 200 متری این هتل واقع شده است. طراحی داخلی هتل سنتا عثمان که یکی از معروف ترین هتل های سه ستاره استانبول بوده، با الهام از معماری عثمانی و بیزانسی انجام شده و برای علاقمندان به این نوع طراحی بسیار دیدنی است. این هتل دارای 18 اتاق است و امکاناتی چون صبحانه رایگان، وای فای رایگان، خدمات اتاق و ترانسفر فرودگاه را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. اگر قصد اقامت در هتل سنتا عثمان دارید باید به آدرس خیابان کورابیه شماره 1، محله شهیت مختار (Sehitmuhtar Mahallesi, Kurabiye Sokak, No:1, Istanbul 34200) در استانبول مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. کرایه اتاق های این هتل از نرخ متوسط شروع شده و اتاق های گران نیز در بین آن ها دیده می شوند. هزینه اتاق ها به ازای هرشب حدود 31 تا 238 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. اگر کودک به همراه خود دارید باید بدانید که اقامت کودکان زیر 6 سال رایگان بوده و یک تخت اضافی نیز برای او در نظر گرفته می شود. کودکان بالای 6 سال و بزرگسالان، اگر از تخت اضافی استفاده نمایند، باید 25 یورو اضافه تر از هزینه اتاق بپردازند. ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد بوده و بابت آن هیچ هزینه ای دریافت نمی گردد.

هتل سانتا عثمان (Santa Ottoman Hotel)

هتل مرودی پرا (Meroddi Pera Hotel)

هتل مرودی پرا در نزدیکی خیابان استقلال و در منطقه بی اوغلو قرار دارد. دسترسی آسان این هتل به مرکز شهر و فروشگاه ها، رستوران ها و مراکز تفریحی و تجاری خیابان استقلال از جمله دلایل محبوبیت آن است. هتل مرودی پرا با فرودگاه بین المللی آتاتورک 19.2 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 47.6 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به برج گالاتا در 100 متری، میدان تونل در 200 متری و بازار ادویه در 1.2 کیلومتری آن اشاره کرد. مرودی پرا با میدان تقسیم نیز تنها 1.5 کیلومتر فاصله دارد که با 15 دقیقه پیاده روی می توان به آنجا رسید. مرودی پرا دارای 27 اتاق و سوئیت است که هرکدام از آن ها مجهز به یک آشپزخانه هستند. در آشپزخانه سوئیت ها امکاناتی چون مایکروویو و یخچال برای رفاه حال مسافران قرار داده شده است. تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام لوکس، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و گاو صندوق از جمله امکانات دیگر اتاق های این هتل هستند. نکته ای که این هتل را از دیگر هتل های 3 ستاره شهر متفاوت کرده، بالکن دلباز و منحصر بفرد آن است که چشم انداز زیبایی به گلدن هورن داشته و با مبلمانی شیک و جذاب طراحی شده است. صبحانه هتل مرودی پرا رایگان بوده و در رستوران آن نیز انواع غذاهای سنتی و مدرن برای میهمانان سرو می شود. وای فای رایگان، خدمات اتاق و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات این هتل که یکی از معروف ترین هتل های سه ستاره استانبول بوده، هست. اگر قصد اقامت در هتل مرودی پرا دارید باید به آدرس کاراکوی، خیابان ساحکولو 13، محله ساحکولو (Sahkulu Mah. Sahkulu Sok. No:13, Istanbul 34420) در استانبول مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. هزینه کرایه اتاق های این هتل نیز در سطح متوسط قرار دارد و به ازای هرشب حدود 35 تا 81 دلار می شود. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک همراه دارند، توجه داشته باشند که اقامت برای کودکان زیر 6 سال، در صورتیکه از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایند، رایگان است. امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها وجود ندارد و ورود حیوانات خانگی به هتل نیز ممنوع است.

هتل مرودی پرا (Meroddi Pera Hotel)

هتل آدا کاراکوی (Ada Karakoy Hotel)

هتل آدا کاراکوی یکی از بهترین هتل های سه ستاره استانبول است که موقعیت مکانی فوق العاده ای داشته و دسترسی خوبی به جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر دارد. هتل آدا کاراکوی با فرودگاه بین المللی آتاتورک 19.7 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 44.8 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به بندر کاراکوی در 100 متری، بازار ماهی در 200 متری، برج گالاتا در 400 متری و بازار ادویه در 900 متری آن اشاره کرد. با توجه به اینکه این هتل در نزدیکی مسجد مصطفی پاشا قرار دارد، به میدان تقسیم و محله بسیکتاس بسیار نزدیک است و ایستگاه تراموای Karakoy نیز فقط 50 متر با آن فاصله دارد. هتل آدا کاراکوی دارای 25 اتاق بوده که هرکدام از آن ها دارای امکاناتی چون مبلمان، نظافت روزانه، حمام، تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار و گاو صندوق هستند. کارکنان هتل نیز حرفه ای بوده و علاوه بر زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند. صبحانه رایگان، وای فای رایگان، خدمات اتاق، استخر، صرافی، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات این هتل 3 ستاره هستند. رستوران هتل آدا کاراکوی نیز انواع غذاهای محلی استانبول را با کیفیتی فوق العاده برای میهمانان خود سرو می کند. اگر قصد اقامت در هتل آدا کاراکوی را دارید باید به آدرس کاراکوی، خیابان گمرک شماره 18، محله کمانکش (Kemankes Mahallesi, Gumruk Sokak, No: 18 | Karakoy, Istanbul 34425) در استانبول مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. هزینه کرایه اتاق های این هتل نیز بسیار مناسب بوده و به ازای هرشب حدود 36 تا 71 دلار می شود. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. توجه داشته باشید که این هتل پذیرای کودکان نیست و ورود حیوانات خانگی به آن نیز ممنوع است.

هتل آدا کاراکوی (Ada Karakoy Hotel)

هتل بیوک کبان (Hotel Buyuk Keban)

یکی دیگر از معروف ترین هتل های سه ستاره استانبول، هتل بیوک کبان هست. با توجه به اینکه بسیاری از جاذبه های دیدنی و تارخی شهر در نزدیکی منطقه باستانی واقع شده اند، قرار داشتن اقامتگاه در این منطقه یک مزیت فوق العاده محسوب می شود. هتل بیوک کبان با فرودگاه بین المللی آتاتورک 16.9 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 70.3 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به مسجد لاللی در 300 متری، مسجد سلیمانیه در 800 متری و بازار ادویه در 1.4 کیلومتری آن اشاره کرد. همچنین این هتل با ایستگاه تراموا آکسارای تنها 500 متر فاصله دارد. از این رو رفت و آمد به نقاط مختلف شهر بسیار آسان بوده و با مترو به راحتی می توان به فرودگاه رفت. هتل بیوک کبان دارای 131 اتاق بوده که در انواع مختلفی چون اتاق تک، دوقلو، دوبرابر و سوئیت های خانوادگی برای مسافران آماده سازی شده و انتخاب های متعددی را در اختیار آنان قرار می دهند. با توجه به اینکه این هتل به تازگی بازسازی شده، اتاق ها کاملا نوساز بوده و دکوراسیون، کفپوش ها و تراس آن ها نیز نمایی چوبی دارند. از جمله امکاناتی که این هتل برای مسافران خود در نظر گرفته، می توان به صبحانه رایگان، وای فای رایگان، آب گرم و حمام ترکی، ماساژ، سالن بدنسازی، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. در این هتل اتاق هایی نیز برای افراد کم توان جسمی نیز آماده سازی شده است. اگر قصد اقامت در هتل بیوک کبان را دارید، باید به آدرس لاللی، خیابان گنجتورگ شماره 39 (Gencturk Cad. No: 39 | Laleli, Istanbul 34470) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 13 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز از ساعت 12 تا ساعت 12:30 هر روز انجام می شود. هزینه کرایه اتاق های این هتل نیز در سطح متوسط قرار دارد و به ازای هرشب حدود 38 تا 82 دلار می شود. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. اتاق های این هتل فقط به اندازه اضافه کردن یک تخت ظرفیت دارند. اگر کودک به همراه دارید، باید بدانید که اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان بوده و یک تخت کودک نیز برای او در نظر گرفته می شود. کودکان زیر 12 سال و بزرگسالان، اگر از تخت اضافی استفاده نمایند، به ترتیب 15 یورو و 25 یورو باید بپردازند. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل نیز ممنوع است.

هتل بیوک کبان (Hotel Buyuk Keban)

هتل ورلد هریتیج استانبول (World Heritage Hotel Istanbul)

یکی از بهترین هتل های سه ستاره استانبول، هتل ورلد هریتیج بوده که نام آن در 100 هتل برتر این شهر دیده می شود. این هتل در شهر باستانی استانبول قرار داشته و از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. نزدیکی به جاذبه های تاریخی و قیمت مناسب این هتل از مهمترین دلایل محبوبیت آن در بین گردشگران هست. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 17.9 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحه گوکن 70 کیلومتر بوده و از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به مسجد محمد پاشا در 200 متری، ایاصوفیه در 600 متری و بازار ادویه در 1.1 کیلومتری اشاره کرد. هتل ورلد هریتیج دارای 20 اتاق است که هرکدام از آن ها دارای امکاناتی چون حمام، بالکن، تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، تلویزیون ال سی دی و پخش دی وی دی هستند. کارکنان هتل نیز حرفه ای بوده و برخورد خوبی با مسافران دارند. صبحانه رایگان، وای فای رایگان، خدمات اتاق، استخر، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات این هتل 3 ستاره هست. اگر قصد اقامت در هتل ورلد هریتیج را دارید، باید به آدرس سلطان احمد، خیابا ترزیهان 17، محله بینبیردیک (Binbirdirek Mahallesi Terzihane Sokak No 17 Oldcity Sultanahmet, Istanbul 34122) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 13:30 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. هزینه کرایه اتاق های این هتل در سطح متوسط قرار داشته و به ازای هرشب حدود 39 تا 90 دلار می شود. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه خود دارند توجه داشته باشند که اقامت برای کودکان زیر 8 سال، در صورتیکه از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایید، رایگان است. برای کودکان زیر 2 سال نیز تخت کودک داده می شود. به یاد داشته باشید که این هتل امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها را ندارد و ورود حیوانات خانگی به آن نیز ممنوع است.

هتل ورلد هریتیج استانبول (World Heritage Hotel Istanbul)

هتل عثمان هان (Osmanhan Hotel)

هتل عثمان هان یکی از بهترین هتل های سه ستاره استانبول از نگاه گردشگران این شهر بوده که در سایت تریپ ادوایزر به ثبت رسیده است. این هتل یکی از چهل هتل برتر تجاری استانبول بوده و نام آن در میان ده هتل برتر خانوادگی و رمانتیک این شهر دیده می شود. مهمترین ویژگی این هتل که باعث محبوبیت آن در بین گردشگران شده، موقعیت مکانی فوق العاده آن و نزدیکی آن به بسیاری از جاذبه های دیدنی این شهر است. هتل عثمان هان در شهر باستانی استانبول قرار داشته و اطراف آن با کافه های تاریخی، فروشگاه ها و ساختمان های بسیاری احاطه شده است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 18.8 کیلومتر و تا فرودگاه صبیحه گوکن 71.7 کیلومتر هست. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به بازار آراستا در 200 متری، کاخ موزه بزرگ موزائیک، حمام خرم سلطان و مسجد آبی در 300 متری و ایاصوفیه در 400 متری آن اشاره کرد. علاوه بر این موزه باستان شناسی، مسجد سلطان احمد، کاخ توپقاپی و بازار بزرگ نیز کمتر از یک کیلومتر با این هتل فاصله دارند و به راحتی قابل دسترس هستند. هتل سلطان هان 40 اتاق و سوئیت دارد که هرکدام از آن ها دارای امکاناتی چون مبلمان، کمد لباس، یخچال، تلویزیون، حمام، لوازم بهداشتی و اینترنت هستند. کارکنان هتل نیز بسیار خوش برخورد بوده و علاوه بر زبان ترکی، به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند. از این رو هیچ مشکلی در برقراری ارتباط با آن ها نخواهید داشت. این هتل دارای صبحانه رایگان بوده و در رستوران آن نیز انواع غذاهای ترکی و محلی سرو می گردد. وای فای رایگان، خدمات اتاق، استخر، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات این هتل هست. اگر قصد اقامت در هتل سلطان هان را دارید باید به آدرس فاتح، سلطان احمد، خیابان کتینکایا شماره 1، کوچه آکبییک (Akbiyik Cad. Cetinkaya Sok. No:1 Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34122) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 14 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. هزینه کرایه اتاق های این هتل نیز در سطح متوسط قرار داشته و به ازای هرشب حدود 39 تا 98 دلار هست. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه خود دارند، توجه داشته باشند که اقامت برای کودکان زیر 2 سال، در صورتیکه از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایند، رایگان است. هر اتاق گنجایش اضافه کردن یک تخت را دارد و اگر تخت اضافه بخواهید باید هزینه جداگانه ای بابت آن بپردازید. به یاد داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

هتل عثمان هان (Osmanhan Hotel)

هتل سراگلیو (Hotel Seraglio)

هتل سراگلیو یک هتل 3.5 ستاره است که نام آن در بین 20 هتل خانوادگی و رومانتیک استانبول دیده می شود. مهمترین ویژگی این هتل مقرون به صرفه بودن و موقعیت مکانی فوق العاده آن هست. این هتل در محله سلطان احمد واقع شده و به بسیاری از جاذبه های دیدنی استانبول نزدیک است. هتل سراگلیو با فرودگاه بین المللی آتاتورک 18.7 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 48.6 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به کاخ موزه بزرگ موزائیک و بازار آراستا در 200 متری، مسجد آبی در 300 متری، مسجد ایاصوفیه کوچک در 500 متری و مسجد سلیمانیه در 1.9 کیلومتری آن اشاره کرد. هتل سراگلیو 14 اتاق دارد که همگی آن ها به صورت دنج و بسیار زیبایی طراحی شده اند. کارکنان هتل نیز بسیار حرفه ای و متعهد بوده و رفتار خوبی با میهمانان هتل دارند. از جمله امکانات این هتل می توان به صبحانه رایگان، وای فای رایگان، رستوران، کافه، صرافی، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. اگر قصد اقامت در هتل سراگلیو را دارید باید به آدرس کاراکوی، خیابان امیرال تفدیل 32 (Amiral Tafdil Sokak No 32, Istanbul 34400) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 13 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 11:30 هر روز انجام می شود. هزینه کرایه اتاق های این هتل در سطح متوسط قرار دارد و به ازای هرشب حدود 44 تا 58 دلار می شود. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه خود دارند، توجه داشته باشند که اقامت برای کودکان زیر 6 سال، در صورتی که از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایید، رایگان است. به کودکان زیر دو سال نیز تخت کودک داده می شود. به یاد داشته باشید که اتاق های این هتل فقط به اندازه اضافه کردن یک تخت کودک جا دارد و هیچ تخت اضافی دیگری به شما داده نمی شود. همچنین ورود حیوانات خانگی به هتل نیز ممنوع است.

هتل سراگلیو (Hotel Seraglio)

هتل آدا استانبول (Ada Hotel Istanbul)

آدا استانبول، یکی از معروف ترین هتل های سه ستاره استانبول بوده که در منطقه گردشگری سلطان احمد واقع شده است. مهمترین ویژگی این هتل موقعیت مکانی فوق العاده و نزدیکی آن به بسیاری از جاذبه های دیدنی استانبول است. هتل آدا استانبول با فرودگاه بین المللی آتاتورک 18.1 کیلومتر و با فرودگاه صبیحه گوکن 49.4 کیلومتر فاصله دارد. از جمله جاذبه های دیدنی اطراف هتل می توان به مسجد ایاصوفیه کوچک در 200 متری و مسجد سلیمانیه در 1.5 کیلومتری آن اشاره کرد. علاوه بر این جاذبه های دیگری چون ایا صوفیه، مسجد آبی، موزه موزائیک، موزه باستان شناسی، زیرزمین سیسترن، بازار بزرگ و بازار ادویه در اطراف هتل آدا استانبول قرار داشته و به راحتی قابل دسترسی هستند. هتل آدا استانبول 15 اتاق دارد که هرکدام از آن ها به زیبایی طراحی شده و یک چشم انداز فوق العاده به دریای مرمره و مساجد تاریخی شهر دارند. حمام، لوازم بهداشتی، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع از جمله امکاناتی است که برای رفاه حال میهمانان برای هریک از اتاق ها در نظر گرفته شده است. صبحانه رایگان، وای فای رایگان، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی از دیگر ویژگی های این هتل هست. اگر قصد اقامت در هتل آدا استانبول را دارید باید به آدرس سلطان احمد، خیابان صحیت محمد پاشا یوکوسو شماره 30، محله بینبیردیک (Binbirdirek Mah. Sehit Mehmet Pasa Yokusu Sok. No:30 Sultanahmet, Fatih, Istanbul 34122) مراجعه نمایید. این هتل از ساعت 13 آماده پذیرش مسافران بوده و تسویه نیز تا ساعت 12 هر روز انجام می شود. هزینه کرایه اتاق های این هتل نیز در سطح متوسط قرار دارد و به ازای هرشب حدود 49 تا 106 دلار می شود. با توجه به اینکه هریک از اتاق ها امکان کنسل کردن یا پیش پرداخت متفاوتی دارند، بهتر است قبل از رزرو اتاق هزینه ها را بررسی نمایید. خانواده هایی که کودک به همراه خود دارند، توجه داشته باشند که اقامت برای کودکان زیر 6 سال، در صورتیکه از تخت های موجود در اتاق استفاده نمایند، رایگان است. امکان اضافه کردن تخت به اتاق ها وجود ندارد و ورود حیوانات خانگی به هتل نیز ممنوع است.

هتل آدا استانبول (Ada Hotel Istanbul)

استانبول رایگان المللی آتاتورک آتاتورک کیلومتر فرودگاه صبیحه صبیحه گوکن گوکن کیلومتر فاصله دارد جمله جاذبه دیدنی اطراف دارید باید مراجعه نمایید ساعت آماده آماده پذیرش پذیرش مسافران مسافران بوده کرایه اتاق ازای هرشب هرشب حدود اینکه هریک امکان کنسل کنسل کردن پرداخت متفاوتی متفاوتی دارند دارند بهتر رزرو اتاق اتاق هزینه بررسی نمایید ورود حیوانات حیوانات خانگی المللی آتاتورک کیلومتر فرودگاه صبیحه گوکن صبیحه گوکن کیلومتر گوکن کیلومتر فاصله کیلومتر فاصله دارد ساعت آماده پذیرش آماده پذیرش مسافران پذیرش مسافران بوده هزینه کرایه اتاق ازای هرشب حدود امکان کنسل کردن پرداخت متفاوتی دارند متفاوتی دارند بهتر رزرو اتاق هزینه ورود حیوانات خانگی جهانگردی جهان گردی هتل گردشگری ترین ها ترکیه کشور ترکیه شهر استانبول بهترین هتل های سه ستاره استانبول بازار ادویه ایاصوفیه مسجد سلیمانیه معروف ترین هتل های سه ستاره استانبول میدان تقسیم موزه باستان شناسی کاخ توپقاپی بازار بزرگ استانبول مسجد آبی خیابان استقلال برج گالاتا هتل بیوک کبان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو