عکس های خانوادگی باران کوثری و همسرش + بیوگرافی و زندگی خصوصی

عکس های خانوادگی باران کوثری و همسرش + بیوگرافی و زندگی خصوصی


منبع: نمکستان

608

1398/7/29

23:59


عکس باران کوثری و خانواده اش + بیوگرافی باران کوثری و همسرش

باران کوثری ، عکس باران کوثری و همسرش ، بیوگرافی باران کوثری ، fhvhk ;,evd

نمکستان : باران کوثری متولد ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران بازیگر تئاتر و سینما است. وی دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره و فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم اجتماعی است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌ است. او در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

عکس های باران کوثری

همسر باران کوثری : 

در برخی از سایت ها عکسی دو نفره از باران کوثری و شخصی دیگر دیده می شود که گویا باران کوثری قبلا یک بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است . اما هیچ منبع موثقی در این مورد وجود ندارد.

خانواده باران کوثری :

باران کوثری در خانواده ای هنرمند متولد شد. پدرش جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و کارشناس ورزش و مادرش رخشان بنی اعتماد کارگردان سرشناس است و خودش تک فرزند می باشد.

باران کوثری و پدرش

سابقه فعالیت باران کوثری :

باران کوثری با داشتن پدر و مادری هنرمند از سن ۶ سالگی پا به عرصه بازیگری گذاشت و در سال ۱۳۷۰ اولین فیلم سینمایی خود به نام ” بهترین بابای دنیا ” ساخته داریوش فرهنگ را بازی کرد. بلافاصله پس از آن در فیلم نرگس ساخته مادرش رخشان بنی اعتماد ایفای نقش نمود و بعد از آن در ۵ فیلم مادرش حضور داشت. فیلم سینمایی خوابگاه دختران فیلمی بود که وی توانست توانایی های خود را در آن نشان دهد و شناخته شود. وی در این فیلم همبازی بازیگرانی همچون نگار جواهریان و مجید صالحی بود.

باران کوثری در سال ۱۳۷۷ برای اولین بار نقشی کوتاه در تلویزیون بازی نمود اما در سال ۱۳۸۵ با نقش آفرینی در سریال صاحبدلان ساخته محمدحسین لطیفی در میان مردم و کارگردانان شناخته و مشهور شد. وی در این سریال در کنار بازیگرانی همچون پوریا پورسرخ و برزو ارجمند نقش دینا را ایفا کرد. خانم کوثری آثار درخشانی همچون روز سوم، خون بازی، توفق اجباری، اسب حیوان نجیبی است و کوچه بی نام را در کارنامه خود دارد.

باران کوثری در سال ۱۳۹۴ سر فیلمبرداری فیلم سینمایی هفت ماهگی به کارگردانی هاتف علیمردانی بود که در یکی از صحنه ها خودرویی که خانم کوثری در آن حضور داشت با تریلی که در پیچ پارک شده بود تصادف کرد که با عمل جراحی توانست مجدد سلامتی خود را به دست بیاورد.

بیوگرافی باران کوثری

ممنوع الکاری باران کوثری :

باران کوثری در این باره گفت : «روایت ناتمام یک فصل معلق» روی صحنه رفته بود که خواستند جلو کار را بگیرند. انگار اینجوری بود که زورمان می‌رسد، نمی‌گذاریم کار کنید. حراست مرکز هنرهای نمایشی در میانه اجرای تئاترشهر این نمایش من را خواست و گفت که گروه را راضی کنم بازیگر را عوض کنند. اینکه کسی در مقابل تو بنشیند و بگوید که گروه را راضی کن که کسی را جایگزین تو کند خیلی رو می‌خواهد.

من قبول کردم و خواستم تا ۴۸ساعت وقت بدهند و اجرا را نخوابانند تا کسی را جایگزین کنیم. گفت: نمی‌شود، همین فردا بازیگر جایگزین کنید. گفتم: شما می‌فهمید؟ من سه‌ ماه برای این اجرا تمرین کرده‌ام، چطور می‌توانم کسی را جایگزین خودم بکنم؟ به من گفت: مدتی کار نکن خانم کوثری مگه چی می‌شه؟ انگار هیچ‌ درکی از جایی که بودند، نداشتند. در طول ممنوع‌ الکاریم یک‌بار نتوانستم با یک مسئول صحبت کنم تا بفهمم مشکلم چیست؟ یعنی هنوز دلیل ممنوع‌ الکار بودنم را نمی‌دانم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو