حقوق مرداد کارگران آذرآب فردا پرداخت می‌شود

منبع: برترین ها

68

1398/7/30

13:55


رئیس هیات مدیره صنایع آذرآب از پرداخت حقوق معوقه مرداد کارگران صنایع آذرآب تا فردا خبر داد و گفت: حقوق شهریورماه کارگران صنایع آذرآب نیز تا دو ماه آینده پرداخت می‌شود.

خبرگزاری فارس: رئیس هیات مدیره صنایع آذرآب از پرداخت حقوق معوقه مرداد کارگران صنایع آذرآب تا فردا خبر داد و گفت: حقوق شهریورماه کارگران صنایع آذرآب نیز تا دو ماه آینده پرداخت می‌شود.

احمد قلعه بانی در پاسخ به این سوال که انعقاد تفاهمنامه اخیر داخلی سازی تجهیزات صنایع پتروشیمی تا چه حد می تواند در فعال شدن ظرفیت این کارخانه تاثیر بگذارد گفت: ظرفیت آذرآب بیش از این است و در حال حاضر این مجموعه صنعتی با کمتر از 15 درصد ظرفیت کار می کند.

وی تصریح کرد: این تفاهمنامه می تواند ظرفیت آذراب را 7 تا 8 درصد بالا ببرد.

قلعه بانی در پاسخ به این سوال که برخی از کارگران صنایع آذراب مدت‌هاست که حقوق نگرفته‌اند و تکلیف حقوق معوق آنها چه می‌شود، گفت: امروز و نهایتا تا فردا مانده حقوق مرداد ماه پرداخت می شود و حقوق شهریور ماه را هم ظرف دو ماه آینده پرداخت خواهد شد.

 تفاهم نامه داخلی سازی تجهیزات صنایع پتروشیمی به ارزش 60 میلیون یورو امروز با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت امضا شد.

این تفاهم‌نامه بین شرکت مهندسی مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) با شرکت‌های ماشین سازی اراک و صنایع آذراب به ارزش 60 میلیون یورو به امضا رسید که سهم آذرآب از این تفاهمنامه 20 میلیون یورو است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو