اطلاعیه‌ی هواشناسی درباره‌ی آبگرفتگی معابر

منبع: برترین ها

122

1398/7/30

17:00


سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد شهری در پی تداوم بارش باران طی فردا (اول آبان ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد شهری در پی تداوم بارش باران طی فردا (اول آبان ماه) خبر داد.

اطلاعیه‌ی هواشناسی درباره‌ی آبگرفتگی معابر

در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: ادامه فعالیت سامانه بارشی و گذر متناوب امواج این سامانه تا پایان هفته در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و مرکز کشور، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود که موجب بارش باران، در غرب و جنوب غرب کشور گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به‌نسبت شدید می‌شود.

فردا (اول آبان ماه) در برخی نقاط استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ارتفاعات شمال خوزستان، البرز، تهران، ارتفاعات سمنان و مازندران و فردا (۲ آبان ماه) در برخی نقاط استان‌های زنجان، قزوین،البرز،تهران،کردستان،کرمانشاه،همدان،لرستان،مرکزی، شمال خوزستان، ارتفاعات غرب اصفهان با تداوم این شرایط جوی آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد شهری و مه آلود شدن جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط احتیاط هنگام تردد و یا توقف در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی و انجام اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو