بیوگرافی کایلی جنر و معرفی محصولات کایلی اسکین

بیوگرافی کایلی جنر و معرفی محصولات کایلی اسکین


منبع: زیبامون

1,623

1398/8/1

18:29


در این پست از زیبامون، با بیوگرافی کایلی جنر صاحب برند معروف آرایشی کایلی اسکین، با ما همراه باشید.

بیوگرافی کایلی جنر و معرفی محصولات کایلی اسکین

کایلی جنر Kily Jenner مدل، بازیگر، کارآفرین و اینفلوئنسر جوان متولد سال 1997 در ایالات متحده ی آمریکاست. او در مجموعه ی تلویزیونی پا به پای خانواده ی کارداشیان ایفای نقش کرد. این سریال در سال 2007 پخش شد. کایلی جنر کوچک ترین عضو خانواده ی کیتلین جنر با نام پیشین بروس جنر، برنده ی بازی های المپیک تابستانی 1976 و کریس جنر، بازیگر تلویزیونی است. او یک خواهر بزرگ تر و تنی به نام کندال دارد و از طرف مادر سه خواهر ناتنی به نام های کورتنی کارداشیان، کیم کارداشیان، کلویی کارداشیان و یک برادر به نام راب کارداشیان دارد. همچنین کایلی جنر از طرف پدر سه برادر ناتنی به نام های برودی جنر، براندون جنر، برت جنر و یک خواهر ناتنی به نام کیسی جنر دارد. در ادامه با زیبامون همراه باشید تا بیشتر به زندگی شخصی و حرفه ای این مدل جوان بپردازیم.

 

کایلی جنر

 

زندگی شخصی کایلی جنر و شروع فعالیت حرفه ای

کایلی جنر با مدرک دیپلم از دبیرستان لارل اسپیرینگز در سال 2015، فارغ التحصیل شد. قد کایلی 168 سانتی متر است و وزن آن 63 کیلو گرم است. پدر کایلی بروس جنر یک ورزشکار قدیمی و معروف آمریکایی است که در رشته ی ده گانه ی مردان، مدال طلای المپیک تابستانی 1967 را کسب کرد. او در سال 2015 در یک مصاحبه رسما اعلام کرد یک تراجنسیتی است و در حال طی کردن مراحل تغییر جنسیت است. او هم اکنون با کیتیلن شناخته می شود. ویدئوی مصاحبه ی پدر کایلی حدود 20 میلیون بار مشاهده شده است.

 

کایلی جنر و خانواده

 

او در یکی از مصاحبه هایش به این نکته اشاره می کند که از بچگی به کار کردن علاقه ی زیادی داشته و آرایش برایش از اهمیت زیادی برخوردار بوده است و حتی در مدرسه هم با میکاپ حاضر می شود و به این طریق اعتماد بنفس بیشتری را کسب می کند. در ابتدا آرایش کردن را از ویدئوهای یوتیوب یاد گرفته و در همان زمان چالشی به اسم لب های کایلی راه انداخته است. این چالش به دلیل مشکل کایلی با فرم لب های خودش بوده که طبق گفته ی خودش همیشه خط لبش را بالاتر از لب می کشید. در سال 2015 لب های کایلی جنر سوژه ی داغ رسانه ها شد. او در آن زمان حتی 18 سال هم نداشت. جنر ادعا داشت تغییر فرم لب هایش بخاطر فیلر نیست و این ادعا موجی از انتقاد ها را در پی داشت. آن  زمان شایعه شد که او با وکیوم کردن و لیوان لب های خود را حجیم کرده است. و بعد از این موضوع جوان های زیادی وارد چالش شدند تا لب های خود را از این روش حجیم کنند. در سال 2018 با عکسی که کایلی در اینستاگرام خود منتشر کرد نشان داد فیلر ها را برداشته و لب هایش به حالت عادی برگشته است. کایلی از شهرت خانوادگی استفاده کرد و برند لوازم آرایشی خودش را به کایلی اسکین راه اندازی کرد.

 

کایلی جنر

 

دلایل موفقیت برند Kylie cosmetics

برخلاف بیشتر برند های آرایشی، برند کایلی اسکین نیاز به تبلیغ ندارد و خود کایلی جنر با فالوور های میلیونی خود، فردی تاثیر گذار و محبوب در شبکه های اجتماعی است و نیاز ندارد برای تبلیغ پولی خرج کند. البته این برند پیج جداگانه ای دارد که هم اکنون 22 میلیون فالور دارد و نسبت به برند های قدیمی تر رقم خوبی به شمار می رود.

 

کایلی اسکین

 

اینستا گرام کایلی جنر

در سال 2018 کایلی جنر با 120 میلیون فالوور، هشتمین صفحه ی پر بازدید در اینستاگرام را به خود اختصاص دهد. اون هم اکنون بیش از 148 میلیون فالوور دارد. یکی از دلایل موفقیت او را در شبکه های اجتماعی راحت و صمیمی بودن با مخاطبان و طرفدارانش اعلام کرده اند.

 

اینستاگرام کایلی جنر

 

پاسخ های کایلی جنر به سوالاتی که در استوری اینستاگرامش منتشر کرد.

کایلی در شبکه ی اجتماعی خود پرسش و پاسخی راه انداخت تا طرفدارانش سوالاتی را که دارند از او بپرسند و کایلی آن ها را شخصا جواب دهد. او به سوالات متداول تر این گونه پاسخ داد.

• برنامه ای برای داشتن فرزند های بیشتر داری؟ نمی توانم برای  داشتن فرزند های بیشتر صبر کنم اما متاسفانه الان آمادگی اش را ندارم.

• چه اسمی به غیر از اسم استورمی برای دخترت در نظر گرفته بودی؟ رز و هنوز هم این اسم را بسیار دوست دارم.

• قسمت مورد علاقه ات از دوران حاملگی کدام است؟ هیچ چیزی استثنایی تر از احساس رشد و حرکت بچه در شکم مادر نیست.

• چه مدت بعد از حامگی اندامت به حالت قبل بازگشت؟ من خیلی سریع به اندام قبل برگشتم. اما هیچ وقت مثل اول نشد و زمانی اعتماد به نفسم برگشت که این تغییرات را پذیرفتم.

• در دوران بارداری و بعد از زایمان دچار ترک های پوستی شدی؟ اگر این ترک های پوستی را داشتی چگونه از شر آن ها خلاص شدی؟ روی سینه و پاهایم دچار این ترک های شدم و از دست آن ها خلاص نشدم. فقط آن ها را به عنوان یک هدیه ی کوچک از طرف استورمی می پذیرم.

کایلی جنر قبل از عمل

کایلی جنر هم در بدن و هم در صورت خود عمل زیبایی انجام داده است.

 

کایلی جنر قبل از عمل

 

همسر کایلی جنر

آز آوریل 2017 کایلی جنر وارد رابطه با رپر مشهور، تراویس اسکات شد. چند ماه بعد خبر بارداری کایلی همه جا پخش شد ولی تا مدت ها این خبر را تایید و تکذیب نکردند و تا زمان به دنیا آمدن بچه خبر را به صورت رسمی اعلام نکردند.

ژاک برمن وبستر دوم با نام هنری تراویس اسکات متولد 30 آوریل 1991 خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده ی آمریکایی است.

 

کایلی جنر و همسرش

 

فرزند کایلی جنر

اول فوریه 2107 کایلی جنر دختری به نام استورمی به دنیا آورد. بعد از زایمان او کلیپی در یوتیوب خودش منتشر کرد که تمام دوران بارداری تا زایماش را در فیلمی چند دقیقه ای نشان می داد.

 

کایلی جنر و فرزندش

 

کایلی جنر بدون آرایش

 

کایلی جنر بدون آرایش

 

ثروت کایلی جنر

در تابستان سال 2018 عکس کایلی جنر بر روی مجله ی فوربز به چاپ رسید. او با فروش محصولات کایلی کازمتیکس توانست رتبه ی 27 ام در لیست ثروتمند ترین زنان خودساخته را با 900 میلیون دلار کسب کرد.  در 5 مارس 2019 مجله ی فوبز این بار کایلی جنر 21 ساله را به عنوان جوان ترین میلیاردر دنیا اعلام کرد. رکورد جوان ترین ثروتمند جهان، تعلق به مارک زاکربرگ در 23 سالگی داشت.  مجله ی فوربز در توییتر با هشتگ زن خود ساخته از کایلی حمایت کرد. وبسایت دیکشنری به این توییت نقدی وارد کرد و نوشت: این هشتگ مخصوص افرادی هست که از پایه و بدون کمک به این جایگاه برسند با این تفاوت که کایلی جنر از شهرت خانواده ی خود برای موفقیتش استفاده کرده است. ولی در مقابل این تفکر عده ای بر این باورند او با هوش و ذکاوت خودش به این جایگاه رسیده است.

کلکسیون اتومبیل های کایلی جنر

او در زمان تولد 19 سالگی اش، خودروی لندرور خرید که قیمتی حدود 200 هزار دلار دارد. کایلی و خواهرش جنر هر دو دارای فراری اسپایدر هستند. یک عدد لامبورگینی آونتادور نارنجی که قیمت آن 400 هزار دلار است، یک مرسدس SUV به قیمت 230 هزار دلار، یک رولز رویس گوست، یک بنتلی بنتایگا و یک مدل دیگر فراری به قیمت 4/1 میلیون دلار از دیگر خودرو های کایلی به شمار می رود. بعد از به دنیا آوردن فرزند اول دوست پسرش تراویس هم به او یک لند روور و یک مرسدس بنز به او هدیه کرد.

 

کایلی جنر

 

نکاتی جالب در مورد کایلی جنر

• او همیشه جوری لباس هایش را انتخاب و ست می کند که قدش بلند تر نشان داده شود.

• او در اکثر اوقات از محصولات برند آرایشی خودش استفاده می کند و رژ لب صورتی ملایم انتخاب همیشه ی او است.

• در نوامبر سال 2013 از دو برند لاک ناخن 100 هزار دلار درآمد به دست آورد.

• در سال 2014 مجله ی تایمز کایلی و کندال را جزو 25 نوجوان تاثیر گذار به دلیل نفوذ آن ها در بین نوجوانان معرفی کرد.

• او سهامدار یک برند محصولات مو و اکستنشن مو است به نام Bellami Hair است.

• همچنین سهام دار برند Nip + Fab برند محصولات پوستی است.

• او در سال 2013 به همراه خواهرش کندال Pacsun  را راه اندازی کرد.

• در فوریه سال 2015 یک عمارت مجلل در کالیفرنیا به قیمت 2700000 دلار خریداری کرد که دارای 5 اتاق، 5 دستشویی و حمام بود.

 

کایلی جنر

 

شباهت دو خواهر اماراتی به کایلی و کیم کارداشیان

خواهرانی با نام های سونیا و فیضا که اهل امارات هستند به دلیل شباهت زیادشان به کایلی جنر و کیم کارداشیان به شهرت زیادی رسیدند. این دو خواهر هر دو میکاپ آرتیست هستند و همیشه در عکس های اینستاگرامی هم سعی می کنند به مانند کایلی و کیم کارداشیان ژست بگیرند و حتی مدل مو های خود را شبیه به این دو خواهر درست کنند.

 

سونیا و فیضا

 

محصولات کایلی جنر

فوم شستوی صورت کایلی اسکین

 

فوم کایلی اسکین

 

دستمال مرطوب، پاک کننده ی آرایش کایلی اسکین

 

دستمال مرطوب کایلی اسکین

 

اسپری فیکس کننده ی آرایش کایلی اسکین

 

اسپری فیکس کایلی اسکین

 

تونر طبیعی کایلی اسکین

 

کایلی اسکین

 

محصولات مراقبت از پوست و ماسک های صورت کایلی اسکین

 

ماسک صورت کایلی اسکین

 

سایه های شاینی کایلی اسکین

 

سایه های اکلیلی کایلی اسکین

 

رژ لب جامد کایلی اسکین

 

رژلب جامد کایلی

 

سایه های اکلیلی کایلی اسکین

 

سایه های اکلیلی کایلی اسکین

 

پلت سایه ی تابستانی کایلی اسکین

 

پلت سایه تابستانی کایلی

 

هایلایتر، رژ گونه و برانزر کایلی اسکین

 

کایلی اسکین

 

مداد و سایه ی ابروی کایلی اسکین

 

کایلی اسکین

 

رژ لب مایع کایلی اسکین

 

رژ لب مایع کایلی

 

رژ لب های مایع جدید کایلی اسکین

 

رژ لب مایع کایلی اسکین

 

محصولات جدید برند آرایشی کایلی اسکین

 

کایلی اسکین

 

مطالب پیشنهادی:

بیوگرافی آدریانا لیما مدل معروف برزیلی

بیوگرافی صدف بیوتی، تاثیر گذار ترین اینفلوئنسر جهان

بیوگرافی هدی بیوتی + معرفی محصولاتش

بیوگرافی اما واتسون

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو