طالع بینی متولدین آبان ماه | طالع بینی زن و مرد آبان ماهی

طالع بینی متولدین آبان ماه | طالع بینی زن و مرد آبان ماهی


منبع: تالاب

1,043

1398/8/1

22:10


طالع بینی متولدین آبان ماه | طالع بینی زن و مرد آبان ماهی

طالع بینی متولدین آبان ماه

طالع بینی و شخصیت متولدین زن و مرد آبان ماهی عزیز را این جا بخوانید. همچنین می‌توانید در پایین مطلب برای تبریک بـه متولدین آبان ماه متن و اس ام اس دریافت نمایید.  ماه آبان، ماه تولد کوروش بزرگ اسـت، آبان ماهی ها بـه تیز هوشی، عدالت و بیش فعالی درونی شان معروف هستند.

 

مجله تالاب : جالب اسـت بدانید متولدین آبان و فروردین بیشترین تعداد چهره های معروف جهان را دارند، نماد این ماه عقرب اسـت و این نشان دهنده دم دمی مزاج بودن متولدین آبان ماه نیز می باشد، در ادامه بیشتر صحبت می کنیم.

 

سیاره‌ حاكم‌ بر شما «پلوتون‌» اسـت

* فاصله‌ متوسط پلوتون‌ از خورشید: ۴۳۹

* دور و گردش‌ نجومی‌ از كانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۶۸۲۴۷

* شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ كیلومتر»: ۱۴۰۱

* دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ روز‌»: ۴۶

* انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ كانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۹۶

* تعداد ماهواره‌های‌ مشاهده‌ شده: ۱

 

طالع بینی متولدین آبان ماه | طالع بینی زن و مرد آبان ماهی

حقایق‌ شگفت‌ انگیز دیگری راجع‌ به‌ آبان ماهی ها

عقرب‌ موجودی‌ گزنده‌؛ كینه‌ توز و زهردار اسـت‌ و شب‌ها در مناطق‌ و نواحی‌ مرطوب ‌بـه‌ دور از نور در جاهائی‌ یافت‌ میشود كه‌ منابع‌ غذائی‌ مثل‌ سوسک، جیرجیرک، بید، شب‌‌پره‌ و حشراتی‌ از این‌ دست‌ زیادند.

 

ویژگی‌ ها و خصوصیات‌ كلی آبان ماهی ها

مصمم‌؛ قاطع‌؛ با‌ اراده‌؛ پر‌قدرت‌؛ محكم‌ و نیرومند، عاطفی‌؛ احساساتی‌؛ پراحساس‌ و شهودی‌ مقتدر، با نفوذ، قوی‌؛ جذاب‌؛ گیرا، پرشور و پرحرارت،‌ پر شور و شوق‌ و مهیج.‌

 

جنبه‌ منفی شخصیت آبان ماهی ها

حسود، غیرتی‌؛ خشمگین‌ و غضب‌ آلود، وسواسی‌ و بی‌اختیار، تودار، پنهان‌‌كار، مرموز، لجوج‌؛ یك‌ دنده‌؛ سرسخت‌ و خودرأی‌.

 

علاقمندی‌ های آبان ماهی ها

صداقت‌ و حقیقت‌؛ عوامل‌ پنهان‌ و اسرارآمیز، درگیر بودن‌ در كار، كارهای‌ معنادار و عمیق‌؛ مجاب‌‌گری‌ و برخورداری‌ از قدرت‌ قانع‌ كنندگی‌.

 

طالع بینی متولدین آبان ماه | طالع بینی زن و مرد آبان ماهی

بیزاری‌ های آبان ماهی ها

بسنده‌ كردن‌ بـه‌ اطلاعات‌ سطحی‌ و كم‌‌مایه‌؛ سودجوئی‌ و منفعت‌طلبی‌؛ مشاغل‌ و كارهای‌ موهن‌ و سبک، ارتباطات‌ و روابط سطحی‌ و كم‌‌مایه‌؛ تملق‌؛ چرب‌زبانی‌؛ چاخان‌گوئی‌؛ گزافه‌گوئی‌؛ اغراق‌ و چاپلوسی‌.

 

رنگ محبوب و سنگ خوش یمن آبان ماهی ها

رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ آبان ماه‌ «قرمز تیره‌ و آلبالوئی» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ آبان‌ ماه‌ اپال‌ «عقیق‌ سلیمانی‌» اسرارآمیز اسـت‌ كه‌ حاوی‌ عجایبی‌ مثل‌ آسمان‌ها، رنگین‌‌كمان‌های‌ درخشان‌؛ محشر كبرا، آتش‌‌بازی‌،صاعقه‌؛ آذرخش‌ و ناپایداری‌ و حركت‌ در مركز و عمق‌ محسوب‌ میشود در طول ‌تاریخ‌ در سرتاسر دنیا برای‌ این‌ سنگ‌ ارزش‌ خاصی‌ قائل‌ شده‌اند.

 

«لوئیس‌ كیلی‌»؛ باستان‌‌ شناس‌ معروف‌؛ شش‌ هزار سال‌ قبل‌ مصنوعات‌ و اشیاء دست‌‌ساز اپال‌ را دریک غار در «كنیا» پیدا كرد. افسانه‌ای‌ قدیمی‌ می گوید كه‌ هر كسی‌ كه‌ اپال‌ را به‌ عنوان‌ سنگ‌ خوش‌ یمن‌ بـه‌ همراه‌ نداشته‌ باشد، بدشانسی‌ می‌آورد و استفاده‌ و همراه‌ داشتن ‌ان‌ یک ضرورت‌ و الزام‌ محسوب‌ میشود.

 

طالع بینی متولدین آبان ماه | طالع بینی زن و مرد آبان ماهی

طالع بینی زن متولد آبان

او ذاتا مغرور و با اعتماد بـه نفس اسـت، اما یک نکته اساسی در مورد او وجود دارد، این که همیشه در باطن خود از این موضوع متأسف اسـت که چرا یک مرد به دنیا نیامده اسـت! باید بدانید که وجود این حس ناخودآگاه در ترجیح مرد بودن، از طنازی و دلفریبی این زن نمی‌کاهد، او زنی طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، رازدار، موقع شناس و البته در بعضی اوقات جاه طلب اسـت.

 

یکی از خصوصیات فوق العاده بارز این زن، قدرت عجیب وی در استفاده از موقعیت اسـت. او بـه ان عده از هم جنسان خود که حالت معشوقه، زن کدبانو، مادر فداکار و امثالهم را دارند، بـه دیده حقارت می‌نگرد، زیرا معتقد اسـت که زن از لحاظ قدرت روحی چیزی کمتر مرد نیست. او قادر اسـت که خواسته‌های خود را به خوبی نظارت کند، اما اگر موقعیت را مناسب دید، بـه خواسته‌ های زنانه خویش نیز بـه زیباترین وجه ممکن جامه عمل می‌پوشاند.

 

یک زن متولد آبان، خیلی خوب میداند که چطور باید نظر یک مرد را به خودش جلب کند و برای این کار همیشه شیوه‌هایی به کار می برد که مشابه ان قبلا وجود نداشته اسـت. او تا از نتیجه روش خود کاملا مطمئن نباشد ان را به کار نمیبرد و هرگز یک شیوه را دو بار مورد استفاده قرار نمی‌دهد. اگر در نظر دارید توجه یک دختر متولد آبان را به خود جلب کنید، باید بدانید که او یک دستگاه کامل فکر خوانی اسـت!

 

بـه این ترتیب فقط مطالبی را عنوان کنید که صادقانه بـه ان‌ها اعتقاد دارید، در غیر این صورت او حرکات و گفتار شما را نوعی توهین به خود تلقی خواهد کرد. به شما توصیه میشود که هر کار می کنید بکنید، اما بـه او توهین نکنید. او در مقابل توهین و تحقیر عکس العمل از خود نشان میدهد. از کسانی که ندانسته بـه او توهین کرده اند، بپرسید تا بدانید که شدت عکس العمل او در مقابل توهین ان‌ها چـه بوده اسـت.

 

همین قدر میتوان گفت که او میتواند حس انتقام جویی شدید خود را در ورای یک لبخند و یک خونسردی ذاتی و ظاهری پنهان نگاه دارد. اگر شما نظر او را به خود جلب کردید، تقریبا دیگر راه فراری برایتان باقی نمی ماند و از آنجا که حس ششم این زن فوق العاده قوی اسـت، در همان نظر اول میتواند مرد آینده زندگی خود را تشخیص بدهد و سپس بـه گونه‌ای اسرار آمیز و رویا انگیز تصمیم و نیت خود را به وی القا می‌کند.

 

زن متولد آبان، برغم برخی صفت‌های مردانه‌ای که دارد، کسی نیست که از مشاهده ضعف در مرد چشم پوشی کند. او جستجو گر مردی اسـت شجاع و جاه طلب که با قدرت بر وی حکومت کند و موجب افتخار او باشد، بدون این که مزاحمتی برای غرور و طبع بلند او فراهم بیاورد. زن متولد آبان، بر خلاف اکثر زن‌ها رازدار اسـت و خدا می‌داند که در گنجینه دل خویش چـه اسراری نهفته دارد.

 

او سخت مایل اسـت که بـه اسراردیگران واقف گردد، در حالی‌که هیچگاه مقابله بـه مثل نمی کند یا آن چه را از دیگران شنیده اسـت، هرگز بازگو نمی‌نماید مگر این که این کار موجب برد و یا موفقیت او بشود. انچه در این مورد میتوان گفت این اسـت که هرگز سعی نکنید بـه این اسرار پی ببرید. در دل این زن یک بخش خصوصی وجود دارد که هرگز کسی موفق بـه راه یافتن بـه ان نمی‌شود. این بخش از قلب و روح او منحصرا از آن خود اوست.

 

زن متولد آبان نسبت بـه افراد پر قدرت و شایسته و لایق شدیدا وفادار اسـت و در مقابل بـه افراد ضعیف النفس و نالایق گوشه چشمی هم نمی‌اندازد. ارزش فراوانی که زن متولد آبان ماه برای دوستی روابط انسانی قائل می‌شود، استثنایی اسـت. او دوستان خود را از بین افراد طبقات بالا و هوشمندان انتخاب می‌کند و سپس اشخاصی راکه واجد ارزش‌های لازم برای دوستی با خود تشخیص می‌دهد، برای تمام عمر نگاه می‌دارد.

 

تکیه کامل یک زن آبانی بـه قدرت درونی خود، موجب پیدایش برخی تغییرات فکری در وی می‌شود، بـه نحوی که ممکن اسـت در طول حیات خویش عقاید گوناگونی پیدا کند و بـه راه افراط و تفریط حتی در عقاید مذهبی قدم بگذارد. یک زن متولد آبان ماه ترجیح میدهد پس از ازدواج خانه دار بماند و ممکن اسـت در زندگی خصوصی و داخل خانه شدیدا با شما جر و بحث کند، اما در مجامع و در برابر دیگران بـه اندازه مادر پشتیبان شماست.

 

او عاشق خانه و زندگی خویش اسـت و منزل را همیشه در نهایت پاکی و تمیزی نگاه می‌دارد، بـه نحوی که بـه قول معروف از تمیزی برق می زند. غذا هم همیشه سر ساعت و سرو می‌شود و امور منزل پیوسته تحت نظارت هستند و اگر مشاهده کردید که جز این اسـت، بدانید که یک پیشامد یا اشتباه شما غرور بی پایان او را جریحه دار ساخته اسـت.

 

یک زن آبانی عاشق پول اسـت، چـه آن را یک ریال یک ریال جمع کند و چـه هزار تومان هزار تومان خرج کند. در مورد خرج کردن، یک اصل را هرگز از یاد نمیبرد و ان حفظ شخصیت در عرصه مسائل مالی و اقتصادی اسـت بـه این معنی که با وسواس مراقب اسـت و این استعداد در او وجود دارد که هر روز ترقی بیشتری پیدا کند. زن متولد آبان عاشق قدرت اسـت و حاضر اسـت خیلی از منافع را فدای کسب قدرت کند.

 

یک دندگی و تلافی کردن یکی دیگر از خصوصیات زن متولد آبان اسـت. اگر بـه او یک دروغ بگویید، او به شما دو دروغ خواهد گفت. اگر شما یک هفته با او حرف نزنید، او دو هفته مهر سکوت بر لب خواهد زد. بـه این ترتیب، اگر می‌خواهید از کار او انتقاد کنید، بهتر اسـت ان را به عهده کس دیگری واگذار کنید، زیرا هر انتقادی موجب دو ماه قهر او میشود. البته حس تشخیص در این زن بـه اندازه حس انتقام جویی او قوی اسـت.

 

پس می‌توانید مطمئن باشید که خوبی‌های شما را هم نیز دو برابر جبران خواهد کرد. مادر متولد آبان اجازه نمیدهد استعداد بچه هایش بیهوده ازبین برود. او ممکن اسـت هر روز ساعت‌ها وقت خود را صرف مشخص کردن هدف‌های عالی کودکان خویش نماید و در رساندن ایشان بـه این اهداف از هیچ نوع کمک و مساعدتی فروگذار نمی کند.

 

بچه‌ها بـه هنگام مواجه شدن با مسائل و مشکلات زندگی، او را رهبر و مشاور قدرتمندی می‌یابند. این زن بـه کودکان خود می‌آموزد تا با شجاعت با موانع و مشکلات روبر بشوند. البته رفتار مادرانه او با کودکان بـه ظاهر سرد اسـت و بچه‌ها پیش خود فکر میکنند که مادر چندان بـه ان‌ها علاقه مند نمی‌باشد. اما کودکان در جوار او خود را در پناه یک نیروی قوی احساس خواهند کرد.

 


 

طالع بینی متولدین آبان ماه | طالع بینی زن و مرد آبان ماهی

طالع بینی مرد متولد آبان

مرد متولد آبان میتواند گزینه خوبی برای ازدواج باشد، باید بدانید که روحیات او با آرامش و سکون و بی حالی سازگاری ندارد و مدام در جست و جوی هدف‌های تازه و ترقی و تعالی دادن کار خود و بالا بردن سطح درآمد و زندگی خود و خانواده اسـت.چهره خونسرد و ظاهر آرام و کم حرف یک مرد آبانی چیزی اسـت و باطن گرم و سوزان او چیزی دیگر!

 

شما باید بدانید که در پشت این متانت و ظاهر آرام، دنیایی پرجنب و جوش و پر غلیان وجود دارد که ناشی از جاذبه ستاره نیرومند پلوتو اسـت. وی اراده‌ای قوی و پولادین و افکاری بلند و ترقی خواهانه و حسود وجود دارد که، چون دیگ می‌جوشد و نیرو و حرارت تولید می‌کند. عقل و دانایی و احساس و هیجان هر دو بر رفتار یک مرد متولد آبان حکومت می‌کند و در ارائه هر دوی ان‌ها مهارت و استادی و زیرکی خاص دارد.

 

یک مرد متولد آبان ماه بیش از حد باهوش اسـت. او بـه فلسفه و تفکر درباره راز و رمز زندگی و اسرار حیات علاقمند اسـت و بسیاری از اوقات این توانایی را دارد که جواب سئوالات مشکل و دست نیافتنی را پیشاپیش بدهد و با کمک حس ششم درباره نیامد‌ها و ندیده‌ها پیشگویی نماید. بعضی از مردان متولد آبان ماه دارای این قدرت و استعداد هستند که زندگی مرتاضانه پیشه کنند و با حداقل معیشتی بسازند.

 

یک مرد متولد آبان، به دلیل کشش و جاذبه ستاره پولوتو که بر سرنوشت او سایه انداخته اسـت، که از هیجانات عاشقانه لذت می برد و مردی اسـت قوی و پرجاذبه و پرتمنا که در زن‌ها ایجاد کشش میکند و شما باید مطلقا موجودی غیر حسود و آرام باشید و این صفت را در وجود او تحمل کنید و بـه ان خرده نگیرید که هر گونه حسادت و مبارزه‌ای برای خنثی کردن این کشش و نیروی طبیعی بلا اثر اسـت.

 

مرد متولد آبان، بـه لحاظ روحی، از باختن نفرت دارد و، چون هدف‌های بلند پایه را تعقیب میکند، همیشه می‌کوشد که در عرصه‌های گوناگون پیروز و برنده نهایی باشد.دیک مرد آبانی، روحیه ورزشکاری دارد و به همین جهت کمتر در عرصه کار و زندگی خسته و ناامید جلوه میکند و همیشه با آمادگی و اطمینان و اعتماد بـه نفس با مشکلات زندگی در کشمکش و نبرد اسـت.

 

مواظب باشید که هرگز بـه شوهر متولد این ماه دروغ نگویید و احساسات او را جریحه دار نکنید یا برخلاف پرستیژ و غرور مردانه او رفتار و گفتاری موهن نداشته باشید، زیرا که انتقام و عکس العمل او بسیار سوزنده و خطرناک اسـت. جالب اسـت بدانید که در میان مردان متولد این ماه، مردان با ایمانی وجود دارد که عمر و زندگی خود را وقف خدمت بـه خلق می‌کنند و با فداکاری و جانبازی در راه سعادت مردم می‌کوشند.

 

یک مرد متولد آبان بـه عقاید و نظریات خود، پایبندی عجیبی دارد و حرف‌ها و شایعه‌ها و اظهار نظر‌های دیگران در تغییر مسیر تصمیمات او کمتر اثر میکند. نفوذ صحبت‌های مادر شوهر و خواهر شوهر در افکار او ناچیز اسـت و شما میتوانید مطمئن باشید که نه دوست و نه بستگان افکار اساسی او را نمیتوانند تغییر دهند یا نظریات مهم او راکه شخصا بـه ان‌ها عقیده و ایمان دارد، تعویض کنند.

 

او در همه ی ي جا مردی پا بر جا و با اعتماد بـه نفس اسـت. شجاعت و استقلال فکر از مشخصات صورت فلکی این ماه اسـت. شوهر متولد آبان ماه شما در برخورد با مشکلات به جای غر زدن، ترسیدن و اظهار گله و عجز کردن، با شجاعت قدم بـه میدان مبارزه می‌گذارد و عجیب آنکه همیشه در دل خود بر این عقیده اسـت که پیروزی نهایی از آن او خواهد بود.

 

طبع او عالی اسـت و به همین جهت دوستان خود را از طبقه با هوش و دانا و با شخصیت انتخاب میکند و دوست دارد که با مردم عالیمقام و ارزنده معاشرت داشته باشد. او با علاقمندی بسیار خواستار کشف راز و رمز هاست و به همین جهت کمتر اتفاق می‌افتد که شما بتوانید راز و رمزی را از چشم‌های تیز بین او و یا ذهن کنجکاو و متجسس او پنهان نگه دارید.

 

با این وجود باید بدانید که در عرصه زندگی زناشویی پیش شما و او هیچ رازی سر بـه مهر باقی نخواهد ماند. اگر درباره سر و وضع و لباس خود از او سئوال می‌کنید، مطمئن نباشید که با لحنی تملق آمیز همیشه از زیبایی و تناسب شما تعریف و تحسنی کند. چـه بسا که در نهایت صراحت بگوید: «لباست زشت و آرایشی که کرده‌ای خنده دار اسـت.» اگر دل نازک هستنید، هرگز در این زمینه‌ها از او نظر خواهی نکنید!

 

وقتی بـه مسئله حسادت می رسیم، به شما اخطار می‌کنم که هرگز کاری نکنید که حسادت عاشقانه شوهر متولد آبان خود را تحریک کنید. در معاشرت و مهمانی‌ها و مراودات خانوادگی رفتار شما باید چنان باشد که او ذره‌ای احساس نکند که خدای نکرده بـه مرد دیگری حتی بـه اندازه یک سر سوزن توجه دارید. بـه یاد داشته باشید که مرد متولد آبان هرگز اجازه نمیدهد که زن در کار او مداخله کند و یا عقاید خود را به او دیکته کند.

 

او مرد اسـت و شما زن و این تفاوت همیشه باید در روابط فیمابین رعایت بشود، اما ضمنا باید بگویم که مرد متولد آبان که زنی فهمیده و دلسوز و مطیع داشته باشد، همیشه در مقابل همسر خود مردی دلسوز، مهربان و ملاحظه کار اسـت و پاسخ خوبی‌ های همسر خود را در نهایت صداقت خواهد داد. او پدری دلسوز و مهربان اسـت و میتواند فرد قابل اطمینانی برای حمایت از خانواده باشد.

 


 

طالع بینی متولدین آبان ماه | طالع بینی زن و مرد آبان ماهی

طالع بینی چینی متولدین آبان ماه

یکی از انواع طالع بینی های آبان ماهی‌ها، طالع بینی چینی اسـت، بنابراین در طالع بینی چینی سال تولد، ابتدا باید نماد سال تولد خود را پیدا کنید و سپس با استفاده از طالع بینی چینی ماه تولد، میتوانید نگاه جزئی تری داشته باشید. مثلا اگر در سال خروس به دنیا آمده‌اید میتوانید ببینید که یک متولد سال خروس، اگر آبانی باشد، چـه ویژگی‌هایی دارد؟

 

موش

موشی خطرناک! گویی میـــخواهد هر چـه راکه سر راهش قرار گیرد، نابود کند.

 

گاو

گاو آبان ماهی خطرناک، لجباز، خشن اسـت.

 

ببر

ببری با شخصیت مبهم! باور کردنش مشکل اسـت اما در هر کاری، موفق خواهد شد.

 

گربه «خرگوش»

گربه افسونگر! مراقب سحر و افسون او باشید.

 

اژدها

ژدهای تیغ‌دار! با لمس کردن او دچار درد و سوزش خواهید شد.

 

خروس

زیرک اسـت. او جالب‌ترین خروس‌ها و گل سر سبد اسـت.

 

سگ

او بـه میل و اشتیاقش برای جنگ و جدال اعتمادی ندارد.

 

خوک

خوک پر طاقت و تند خو! او می‌تواند دو دوزه بازی کند.

 

مار

افعی شهوت انگیز! شاید همان ماری باشد که آدم و حوا را برای گاز زدن سیب اغوا کرد!

 

اسب

اسب وحشی! او پر هیجان‌ترین و احساساتی‌ترین اسب‌هاست.

 

بز

بز احساساتی! شاخ‌های تیزش زهر آلود و خطرناک اسـت.

 

میمون

میمون بی وجدان! او پر از حقه و نیرنگ اسـت.

 

طالع بینی متولدین آبان ماه | طالع بینی زن و مرد آبان ماهی

افراد مشهور آبان ماهی غیر ایرانی

فرانسوا میتران «رییس جمهور پیشین فرانسه »؛ ماری کوری «دانشمند فرانسوی»؛ سالک «میکروبیولوژیست آمریکایی»؛ پابلو پیکاسو «نقاش اسپانیایی»؛ جورج.سی الیوت «نویسنده انگلیسی»؛ ایندیرا گاندی «رهبرملی هند»؛ جواهر لعل نهرو «رهبرملی هند»؛ ماری آنتوانت «ملکه فرانسه»؛ علامه اقبال لاهوری «اندیشمند و شاعر هندی 18 آبان».

 

مارتین لوتر «کشیش آلمانی بنیانگذار مذهب پروتستان»؛ رابرت کندی «سناتور آمریکایی»؛ چیانگ کای چک «رهبرچین»؛ تئودور روزولت «رئیس جمهور کشور ایالات امریکا»؛ شارل دوگل «ژنرال فرانسوی» جوهی چاولا «هنرپیشه هندی» و ریچارد برتون «هنرپیشه انگلیسی» , مارگارت میشل «نویسنده» , ویوین لی , آیشواریا رای «هنرپیشه»؛ احمد کایا «خواننده»؛ آلن دلون «هنرپیشه».

 

شاهرخ خان «هنرپیشه»؛ یانی «موسقیدان» , گلبدین حکمتیار «از جنگ سالاران افغانستان»؛ بیل گیتس «کارآفرین»؛ بله «فوتبالیست برزیلی»؛ لوئیس فیگو «فوتبالیست پرتغالی»؛ وین رونی «فوتبالیست انگلیسی»؛ الساندرو دل پیرو «فوتبالیست ایتالیایی»؛ هوندا «صنعتگر ژاپنی و سازنده ماشین هوندا»؛ عبدالله گل «رییس جمهور پیشین ترکیه – 7 آبان».

 

افراد مشهور متولد آبان ماه

نیما یوشیج «شاعر»؛ علی تجویدی «موسیقیدان »؛ محمدرضاشاه پهلوی «دومین پادشاه دودمان پهلوی ایران»؛ بیژن مرتضوی «نوازنده و آهنگساز»؛ محمود احمدی‌نژاد «رییس جمهور پیشین»؛ عطار نیشابوری «عارف و شاعر »؛ جامی «شاعر»؛ فوزیه فؤاد «همسر نخست محمدرضا شاه پهلوی از تبار مصری»؛ رضا پهلوی «فرزند محمدرضا شاه پهلوی».

 

مجله تالاب: محمد حسینی بهشتی «ریاست پیشین دیوانعالی »؛ آیدین آغداشلو «نقاش»؛ بانو دلکش «خواننده»؛ مریم حیدر زاده «شاعر »؛ غزاله شرکاء «کارگردان و بازیگر»؛ نیکو خردمند «هنرپیشه»؛ یکتا ناصر «هنرپیشه»؛ علی کریمی «فوتبالیست»؛ شیلا خداداد «بازیگر»؛ مهستی «خواننده – 25 آبان»؛ ستار «خواننده – 28 آبان»؛ گلاب آدینه «بازیگر»؛ فاطمه معتمد آریا «بازیگر».

 

محمود استادمحمد «نمایشنامه‌نویس، کارگردان تئاتر و بازیگر»؛ چنگیز جلیلوند «دوبلور و مدیر دوبلاژ»؛ علی تجویدی «نوازنده و آهنگساز»؛ دنیا فنی‌زاده «عروسک‌گردان»؛ محمدعلی سپانلو «شاعر»؛ آتنه فقیه نصیری «بازیگر »؛ ویشکا آسایش «بازیگر»؛ نیکی کریمی «بازیگر»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو