ماجرای لوله‌های آزمایشگاهیِ حاوی خون در شهریار

منبع: برترین ها

101

1398/8/1

22:43


رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار با اشاره به کلیپ منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر رهاشدن لوله‌های آزمایشگاهی و خون در یکی از معابر شهر شهریار گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد خون داخل لوله‌ها خون انسانی نبود و مارک لوله‌های رهاشده با مارک لوله‌های مورد استفاده آزمایشگاه‌های دولتی و خصوصی شهریار مطابقت نداشت.

خبرگزاری فارس: در چند روز اخیر کلیپی از رها شدن خون در معابر شهرک اداری شهریار در شبکه‌های مجازی منتشر شد و گمانه‌زنی‌های درباره منشا خون‌های رها شده به دنبال داشت.

محمد هادی ناصح رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار اظهار داشت: در رابطه با کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، بررسی‌های لازم انجام شد و تعدادی لوله‌های آزمایشگاهی حاوی نمونه خون در قسمتی از پیاده‌روهای شهر شهریار ریخته شده بود و در وهله اول نمونه‌ای از خون پخش شده برداشت شد.

وی افزود: مارک لوله حاوی خون مطابق با مارک لوله‌های بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌های خصوصی شهرستان شهریار نبود و خون پخش شده نیز خون انسانی نبود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهریار بیان داشت: کسی که از این موضوع فیلمبرداری و برای شبکه‌های ضدانقلاب خارجی ارسال کرده قطعا غرض ورزی داشته و باید بررسی‌های لازم فرد خاطی مجازات شود.

ناصح تصریح کرد: بیمارستان‌ها دولتی و خصوصی در شهریار دستگاه‌های بی خطرساز پسماند بیمارستانی دارند و پسماند بیمارستانی توسط بیمارستان‌ها بی خطر و دفن می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو