جزئیات هولناک دار زدن دختر جوان کازرونی توسط برادرش

منبع: نیک صالحی

77

1398/8/2

11:31


دختر جوان به دلایلی نامعلوم توسط برادرش حلق آویز شده است و خیلی زود این برادر سنگدل کازرونی دستگیر شد و عنوان کرد به دلیل اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده است

دختر جوانی در شهرستان کازرون توسط برادر بی رحمش به دار آویخته شده است و جانش را از دست داده است. این برادر سنگدل عنوان کرده به خاطر اختلافات خانوادگی خواهر خود را به قتل رسانده و هنوز جزئیات این جنایت به طور کامل منتشر نشده است. در ادامه ماجرای تلخ و دردناک دار زدن دختر ۲۹ ساله در کازرون را در نیک صالحی بخوانید

دار زدن دختر جوان کازرونی

دختر ۲۹ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی توسط برادرش در شهرستان کازرون حلق آویز شد.  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کازرون در تاریخ ۲۷ مهرماه سال جاری با جنازه حلق آویز یک دختر ۲۹ ساله در “قائمیه” روبرو شدند که از ظواهر ماجرا احتمال قتل متصور بود اما بعد موضوع قتل نیز مد نظر کارآگاهان قرار گرفت.

سرهنگ کاووس محمدی چهارشنبه اول آبان در جمع خبرنگاران گفت: در بازجویی اولیه از خانواده متوفی،
آنان اعلام کرده بودند که دخترشان به دلیل نامعلومی خود را با طناب حلق آویز کرده است
و خودکشی کرده است.

دار زدن دختر جوان توسط برادرش

این مقام انتظامی در فارس خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کازرون پس از انجام تحقیقات دقیق فنی و تخصصی به برادر دختر فوت شده ظنین شدند و در با اطمینان از این ظن، دستگیری قاتل را در دستور کار قرار دادند.

حلق‌ آویز‌ کردن دختر جوان در کازرون

محمدی با یادآوری اینکه کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات ضربتی قاتل را در مخفیگاهش دستگیر کنند، اضافه کرد: متهم در بازجویی اقرار کرد که به دلیل اختلاف خانوادگی دست به چنین اقدامی زده است.

معاون انتظامی فارس با بیان اینکه قاتل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق
روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام برخورد با مسائل و مشکلات خانوادگی،
ضمن کنترل خشم از انجام هر گونه خشونت خودداری و برای حل آن، به مراکز مشاوره
دارای صلاحیت مراجعه کنند.

ایسنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو