بهترین کافه و رستوران های روباز تهران کدامند | خاطره سازی در فضای باز

بهترین کافه و رستوران های روباز تهران کدامند | خاطره سازی در فضای باز


منبع: همگردی

898

1398/8/4

09:53


بدون هیچ تردیدی باید بپذیریم که درحال حاضر پایتخت ایران؛ یعنی شهر تهران یکی از خوشمزه ترین خطه های کشورمان بحساب می آید. به راحتی می توان در جای جای آن با تعداد زیادی کافی شاپ و رستوران ساده، معمولی و لاکچری مواجه شد که تعدادی از آنان دارای فضاهایی باز و بدون سقف جهت پذیرایی از مهمانان خود هستند که اصطلاحا به آنها رستوران روباز می گویند. بین تمام مطالب مربوط به رستوران ها و کافی شاپ های چه در تهران چه در شهرهای دیگر همچون رشت، اصفهان و شیراز، این مطلب کاملا متمایز و متفاوت است؛ زیرا در آن می خواهیم شما را با تعدادی از باکیفیت ترین و بهترین کافه رستوران های روباز تهران آشنا کنیم تا اگر پایتخت نشین هستید و یا در صورت سفر به تهران؛ موفق به تجربه کردن لحظاتی ناب و خوشمزه زیر آسمان این شهر شوید. پس در ادامه این مطلب با ما همراه شده تا بیش از پیش با چند رستوران روباز تهران که هم دارای منوی رستورانی هستند و هم از منوی کافه ای بسیار قوی برخوردارند، آشنا شوید. با همگردی در ادامه مطلب چند رستوران روباز در تهران همراه باشید.

بهترین کافه رستوران های روباز تهران

کافه رستوران ویکولو

یکی از بهترین و با اختلاف لوکس ترین نمونه ها از کافه رستوران تهران، ویکولو نام دارد که در بالاترین نقطه مجتمع جردن الهیه نیز جای دارد. با اینکه منوی کافه ویکولو به عنوان کافه رستوران روباز تهران، از جذابیت های خاص و تازه ای برخوردار است، اما بیشتر فضای ایتالیایی حاکم در این مجموعه و همچنین برخورد کاملا گرم و دوستانه پرسنل و نیروهای خدماتی این مکان است که سبب می شود شما با خاطره ای خوش از آن خارج شوید. تهرانی های عزیز توجه داشته باشید، کافه ویکولو همچون سایر کافه رستوران های مطرح پایتخت هم از فضای سرپوشیده برخوردار است و هم کافه رستوران روباز تهران به حساب می آید. سرعت و نوع خدمات دهی در هر 2 بخش داخلی و بیرونی این مجموعه با کیفیت قابل قبولی انجام می گیرد.

نشانی کافه رستوران ویکولو: تهران - الهیه - آفریقای شمالی - مجتمع مدرن الهیه - رویال فلور - شماره 4

شماره تماس با این رستوران روباز در تهران : 26205966-021

کافه رستوران ویکولو

کافه رستوران مجنون

اگر به دنبال جایی هستید که هم از شما به خوبی پذیرایی شود و هم موفق به تماشای یک منظره بی نظیر در شهر شلوغ و پرترافیکی همچون تهران شوید، ما به شما کافه و رستوران مجنون را پیشنهاد می کنیم. مجنون یک نام ماندگار برای تمام کافه گردها و شکم بازهای حرفه ای است. جایی که هم افراد سیگاری به راحتی می توانند سیگار خود را بدون هیچگونه اذیت و آزاری برای دیگران بکشند و هم افراد غیرسیگاری در یک محیط کاملا سالم، دقایق خوشی را سپری کنند. این کافه از دو طبقه برخوردار است که طبقه بالا برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. کیفیت منوی کافه و غذاهای این مکان کاملا مطلوب می باشد و نوع رفتار کارکنان نیز با مشتریان کاملا مودبانه و مناسب است. همچنین فراموش نکنید که پیتزاهای ایتالیایی مجنون از شهرت بالایی برخوردار است و با توجه به شلوغی همیشگی این کافه و رستوران، توصیه داریم که حتما پیش از حضورتان در محیط آن اقدام به رزرو میز از طریق شماره ارتباطی با این مجموعه نمایید.

نشانی کافه رستوران مجنون: تهران - شهرک غرب - خیابان ایران زمین - بین چهارم و ششم - باغ راه فدک

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 88378949-021

کافه رستوران مجنون

کافه رستوران کرگدن

کرگدن نیز به عنوان یک نمونه خوب کافه رستوران روباز تهران از آن دسته رستوران های پایتخت بوده که به خاطر قرار داشتنش در یکی دیگر از خانه های قدیمی می توان محیط آن را کاملا نوستالوژی و دوست داشتنی در نظر گرفت. منو کافه و غذاهای این مکان کیفیت و ویژگی های بخصوصی داشته و به ندرت می توان کسی را در این مجموعه پیدا کرد که از بودن در کافه و رستوران کرگدن پشیمان نشده باشد!

نشانی کافه رستوران کرگدن: تهران - بلوار کریمخان - خیابان سنایی - کوچه سوم - شماره 15

شماره تماس با این مکان از بهترین نمونه های کافه رستوران روباز در تهران: 88304450-021

کافه رستوران کرگدن

کافه رستوران باکارا

نام یکی دیگر از خوشمزه ترین مکان های تهران و همچنین یکی دیگر از نمونه های خوب کافه رستوران روباز تهران، باکارا است که اتفاقا مدتی است به خاطر وجود یک تلویزیون زرد رنگِ کاملا قدیمی در کنار حوض آن به شهرت خاصی میان کافه بازها و رستوران گردهای تهرانی دست پیدا کرده است. عمارتی که باکارا در آن قرار گرفته یکی از بناهای قدیمی پایتخت بحساب می آید که توسط مدیران این مجموعه به بهترین وجه ممکن دیزاین شده است و آنان به خوبی توانسته اند از قسمت حیاط مجموعه خود به عنوان یک فضای باز تماشایی با قابلیت پذیرایی از مشتریانشان استفاده و باکارا را به یک رستوان روباز خوب تبدیل کنند. از دیگر مواردی که سبب محبوبیت بالای کافه و رستوران باکارا در بین اهالی تهران شده، برگزاری مسابقات و بازی های دسته جمعی، جشنواره های هنری، شب شعر و غیره است. برای این منظور بایستی شما پیگیر صفحات مجازی منتسب به باکارا شوید. از قلم نیفتد که منوی کافه و غذاهای این مکان نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است و قطعا شما را از حضور در باکارا پشیمان نخواهد کرد.

نشانی کافه رستوران باکارا: تهران - میدان انقلاب - خیابان کارگر شمالی - کوچه رهنما - شماره 19

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 3564072-0937

کافه رستوران باکارا

کافه رستوران تهرون

تهرون نام یک کافه رستوران دیدنی است که درست در دل یک بنای قدیمی و دوست داشتنی جای دارد. منوی غذاها و کافی شاپ این مکان با اینکه هنوز هم دارای کم و کاستی های بزرگی لااقل از دید کافه گردها و رستوران بازها است اما طرفداران خاصِ خود را پیدا کرده و تقریبا در تمامی روزهای هفته نیز محیط این مجموعه مملو از حضور اهالی جدید و قدیم شهر تهران است. کافه و رستوران تهرون هم از یک فضای داخلی با دیزاین چشم نواز برخوردار است و هم به خوبی توانسته از فضای بیرونی (حیاط خانه) خود استفاده کند و نام خود را به لیست کافه رستوران های روباز تهران اضافه کنند. این کافه رستوران روباز تهران با چیدن تعدادی میز و صندلی به دور یک حوض زیبا و جذاب از مهمانان خود پذیرایی بعمل آورد.

نشانی کافه رستوران تهرون: تهران - خیابان ویلا - کوچه خسرو - شماره 39

شماره تماس با این مکان از بهترین نمونه های کافه رستوران روباز تهران: 88906813-021

کافه رستوران تهرون

کافه رستوران لورکا

چنانچه تنها یکبار به لورکا سر زده و خود را مهمان یکی از نوشیدنی ها و یا غذاهای خوشمزه آن کرده باشید، قطعا با ما هم نظر هستید که کافه رستوران لورکا با اختلاف، یکی از لاکچری ترین نمونه های کافه رستوران روباز تهران است که از فضایی کاملا باز و چشم نواز نیز برخوردار است. در مجموعه لورکا مطمئن باشید که به هیچ وجه به شما و سایر همراهانتان سخت نخواهد گذشت. عمارتی که کافه و رستوران امروزی لورکا در ان واقع شده، یک بنای کاملا بازسازی شده است که حتما پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت سری به آن زده و از حضور در این کافه رستوران روباز تهران نهایت استفاده را ببرید.

نشانی کافه رستوران لورکا: تهران - بلوار کشاورز - نبش تقاطع خیابان نادری و خیابان ایتالیا

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 86052294-021

کافه رستوران لورکا

کافه رستوران مانا

اگر برای سرو یک وعده غذای اصیل ایرانی یا حتی یک میان وعده کوچک به دنبال مکانی کاملا روباز و آرامش بخش هستید، پیشنهاد می کنیم سری به کافه و رستوران مانا بزنید که تقریبا می توان گفت درست در مرکز شهر تهران واقع شده است. سالاد سزار و میرزاقاسمی مانا از جمله غذاهای پرطرفدار این مکان هستند و منوی کافه ای آن نیز به حدی حرفه ای طراحی شده است که به سختی می توان کم و کسری را در آن مشاهده کرد. مانا نیز همچون دیگر اماکن معرفی شده در این مطلب از 2 فضای مسقف و روباز برخوردار است که پیشنهاد می کنیم اگر تمایل داشتید و شرایط آب و هوایی نیز کاملا مساعد بود، به هیچ عنوان فرصت نشستن در حیاط این مجموعه پذیرایی را از خود و دوستانتان دریغ نکنید.

نشانی کافه رستوران مانا: تهران - بلوار کشاورز - خیابان وصال - کوچه شاهد - شماره 6

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 88996273-021

کافه رستوران مانا

کافه رستوران کتاب دورهمی

کافه رستوران کتاب دورهمی نام یک کافه نُقلی و صد البته کاملا فرهنگی است که در یکی از پر ترددترین نقاط پایتخت،یعنی میدان انقلاب قرار گرفته. این کافه رستوران نیز همچون دیگر مجموعه هایی که در این مطلب به معرفی مختصر و مفیدی از آنان پرداخته ایم، هم دارای یک فضای سرپوشیده و هم از یک فضای باز در محیط است. ظرفیت این کافه رستوران روباز تهران تقریبا 120 نفر تخمین زده می شود و با توجه به امکانات و همچنین برخورد فوق العاده شایسته کارکنانش، می تواند یک گزینه ایده آل برای همه نوع قرار کاری، درسی، گروهی و همچنین آشنایی بحساب آید. منوی کافی شاپ این مکان پر از دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم و همچنین بستنی های خوشمزه است و منوی غذایی آن نیز با غذاهای ایتالیای، اسپانیایی و حتی چینی تدوین شده که قطعا سبب حیرت شما خواهد شد.

نشانی کافه رستوران کتاب دورهمی: تهران - میدان انقلاب - خیابان 16 آذر - کوچه ادوارد براون - شماره 12/1

شماره تماس با این مکان از بهترین نمونه های کافه رستوران روباز در تهران: 66175963-021

کافه رستوران کتاب دورهمی

کافه رستوران فاموری

فاموری یک خانه قدیمی و صدالبته ممتاز در جهت پذیرایی از شما تهرانگردهای عزیز و دوست داشتنی می باشد. مجموعه فاموری هم از نظر تعداد مشتری و هم از نظر کیفیت خدمت رسانی در سطح بالایی قرار داده می شود و به همین خاطر با خیالی آسوده تنها کافی است خود را مهیای حضور در محیط مسقف و یا روباز این مجموعه کنید و سپس منتظر بمانید تا پرسنل به سراغ شما بیایند و سفارشتان را دریافت کنند. از قلم باز نماند که ساختمان قدیمی این مجموعه از قدمتی مربوط به دوران حکومت قاجاریان در ایران دارد و اتفاقا نام آن در میان آثار دیدنی ایران به ثبت رسید.

نشانی کافه رستوران فاموری: تهران - خیابان جمهوری - پیش از پل حافظ - کوچه گشتاسب - شماره 6

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 66701428-021

کافه رستوران فاموری

کافه رستوران روحی

نام روحی را هم به لیست مقاصد جذاب و خاطره انگیزی که می توانید در اولین فرصت فراغت خود و یا در پایان یک هفته کاری سخت به آن مراجعه کرده و لحظات تکرارنشدنی را چه برای خود و چه برای سایر دوستان و اعضای خانواده تان رقم بزنید، اضافه کنید. موقعیت مکانی این کافه رستوران؛ یعنی باغ نگارستان تهران خود به اندازه کافی دلیل برای انجام یک تهرانگردی کوچک را به شما می دهد، حال فرض کنید در کنار تمام جذابیت های موجود در باغ نگارستان یک کافه و رستوران باکیفیت نیز قرار گرفته است تا شما بعد از یک گشت و گذار حسابی در محیط باغ به آن مراجعه کرده و خود را مهمان یک وعده غذای خوشمزه و یا نوشیدنی دلچسب در آن کنید.

نشانی کافه رستوران روحی: تهران میدان بهارستان - خیابان دانشسرا - خیابان شریعتمدار رفیع - باغ نگارستان

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 33900138-021

کافه رستوران روحی

کافه رستوران حیاط شماره 65

حیف است اگر در خصوص نمونه های کافه رستوران روباز در تهران صحبت کنیم و اشاره ای به یکی از محبوب ترین ها و درعین حال شلوغ ترین کافه رستوران های این کلانشهر یعنی کافه رستوران حیاط شماره 65 نکنیم! حیاط شماره 65 نام یک کافه فوق العاده دوست داشتنی در مرکز شهر تهران است که بی اغراق باید بگوییم تقریبا در تمام طول هفته محیط این کافه مدام از تجمع و ازدحام مشتریانش پُر و خالی می شود و گاهی حتی لازم است که شما چند دقیقه ای را نیز منتظر بمانید که موفق به نشستن بر روی یکی از میزهای آن (چه در فضای داخلی و چه در فضای روباز) بشوید.

همچون سایر کافه و رستوران های روباز تهران، سیگار کشیدن در فضای باز این مجموعه نیز کاملا مجاز است و چنانچه دمای هوا قدری کاهش پیدا کند و سردتان شود نیز می توانید از پرسنل مجموعه تقاضا کنید تا به شما یک پتو بدهند. جالب است بدانید برخلاف تعداد زیادی از نمونه های کافه رستوران روباز در تهران، با سرد شدن هوا امکان استفاده از فضای بیرونی آنان وجود دارد، در حیاط شماره 65 تدابیری اتخاد شده است که چه در سرمای زمستان و چه در گرمای تابستان شما بتوانید به راحتی در محیط باز این مجموعه بنشینید و دقایق خاطره انگیزی را برای خود و سایر همراهانتان به ارمغان بیاورید.

نشانی کافه رستوران حیاط شماره 65: تهران - خیابان انقلاب - نرسیده به میدان فردوسی - خیابان موسوی - نبش کوچه اعتماد مقدم - شماره 32

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 88302842-021

کافه رستوران حیاط شماره 65

کافه رستوران چای بار

این کافه رستوران روباز تهران نیز از دیگر گزینه های قابل توجه برای تمام کسانی است که می خواهند یک وعده غذایی و یا یک فنجان چای اصیل ایرانی را در یک محیط کاملا باز و جذاب نوش جان کنند. کافه چای بار هم از یک فضای داخلی برخوردار است و هم از یک فضای بیرونی که انتخاب هر یک از این 2 فضا که با طراحی و چیدمان مناسبی نیز از میزها و صندلی ها همراه شده است، تنها به سلیقه و انتخاب شما عزیزان ربط دارد. معمولا بیشتر مراجعه کنندگان به این مجموعه، ترجیح می دهند اگر شرایط آب و هوایی خوب و مطلوب است وعده غذایی خود را در محیط باز آن میل نمایند. ناگفته نماند که کافه رستوران چای بار واقع در باغ خوش نویسان شهر تهران می باشد و با بیش از 100 نوع چای مختلف ایرانی از شما و همراهانتان پذیرایی خواهد کرد.

نشانی کافه رستوران چای بار: تهران - خیابان دزاشیب - خیابان کریمی - خیابان سلیمی شمالی - شماره 145

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 22210311-021

کافه رستوران چای بار

کافه رستوران گودو یاس

قطع به یقین یکی از متفاوت ترین کافه های تهران، کافه گودو یاس است که البته با توجه به منوی غذایی آن می توان از عنوان کافه رستوران نیز برای این مکان استفاده کرد. وجود یک فضای باز دلنشین با یک حوض کوچک در وسط آن که پر از بشقاب و کاسه و غیره می باشد در کنار یک فولکس قدیمی و تقریبا تمام زنگ زده سبب گشته تا طرفداران بسیاری عاشق حضور در گودو یاس شوند. البته ناگفته نماند که کافه و رستوران گودو یاس تنها دارای فضای باز نیست و شما می توانید در صورت تمایل بر روی یکی از میزهای داخلی این مجموعه نشسته و لحظات بسیار خوشی را برای خود و سایر همراهانتان به ارمغان بیاورید.

از جمله نکاتی که بد نیست در خصوص این کافه رستوران روباز تهران بدانید این است که منوی غذایی این مجموعه بصورت روزانه تعیین می شود و هر روز نیز دارای یک غذای بخصوص می باشد که اگر بخواهید تمام غذاهای موجود در منوی آن را امتحان کنید، باید زمان بیشتری را در طول هفته برای حضور در گودو یاس صرف نمایید.

نشانی کافه رستوران گودو یاس: تهران - خیابان نجات الهی - نرسیده به سمیه - خیابان محمدی - بن بست گل یاس

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 88942573-021

کافه رستوران گودو یاس

کافه رستوران شمرون (الهیه)

شمرون نیز یک نمونه دیگر از کافه رستوران رو باز در تهران است که البته با اینکه از شعبه های دیگری نیز برخوردار است اما ما قصد معرفی شعبه الهیه این کافه رستوران را داریم. کافه رستوران شمرون زیاد نیازی به معرفی ندارد؛ زیرا اگر یک کافه گرد حرفه ای و یا کسی که تنها سالی چند بار به سراغ کافه های شهرش می رود و از آنها استفاده می کنید، باشید خود شهادت به بکر بودن و عالی بودن فضای کافه شمرونِ الهیه می دهید. این شعبه از شمرون از منوی غذایی و کافی شاپیِ به مراتب قوی تر و بهتری نسبت به شعبه های دیگر این مجموعه برخوردار است و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم اگر روزی قصد حضور در یکی از بهترین کافه رستوران های روباز تهران را داشتید، حتما به این شعبه از کافه رستوران شمرون نیز توجه نمایید.

نشانی کافه رستوران شمرون: تهران - الهیه - خیابان تختی - بن بست لاله - خانه فرهنگ خیام

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 22394001-021

کافه رستوران شمرون (الهیه)

کافه رستوران آنسو

یک خانه قدیمی با حال و هوای تهران قدیم که درست در مرکز شهر واقع شده و به زیبایی هر چه تمام تر از دو فضای جذاب و دلچسب داخلی و خارجی برخوردار تشکیل می شود. آنسو یک مکان دوست داشتنی برای تمام جوانان و همچنین بزرگسالان تهرانی است که می خواهند در یک عمارت تاریخی لحظات ماندگاری را برای خود به ثبت برسانند. طبخ و تهیه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین وجود یک منوی کافه ای جذاب برای آنسو سبب گشته تا بتوانیم با خیالی آسوده از کیفیت این مکان برایتان صحبت کنیم و پیشنهاد دهیم که اگر به یک فرصت مناسب در طول هفته و یا در پایان آخر دست پیدا کردید، حتما از کافه و رستوران آنسو بازدید بعمل آورید که هم فال و هم تماشا است؛ در خصوص کافه و رستوران آنسو بد نیست بدانید که این مجموعه از یک کارگاه آمورش سفالگری و همچنین یک فروشگاه هنری نیز برخوردار است که می توانید در صورت علاقه از محصولات فروشگاهی آنسو نیز دیدن کنید.

نشانی کافه رستوران آنسو: تهران - خیابان ویلا (نجات الهی) - خیابان ورشو - شماره 11

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 88803714-021

کافه رستوران آنسو

کافه رستوران نزدیک کتاب

یک مکان بزرگ با طراحی داخلی بسیار چشم نواز و همچنین وجود پرنسلی حرفه ای با برخوردی کاملا گرم و مودبانه را وقتی تصور کنید به کافه رستوران نزدیک کتاب در محدوده کرمیخانِ تهران خواهید رسید. کافه نزدیک کتاب هیچ نیازی به تعریف و تمجید ندارد؛ زیرا هر کسی که هم خود را مهمان منوهای خوشمزه و غذاهای جادویی این مکان بکند، متوجه خواهد شد که این کافه و رستوران تهرانی در سطحی ورای دیگر مجموعه های فعال و حاضر در پایتخت قرار گرفته است و بی اغراق روز به روز نیز بر تعداد مشتریانش افروده می شود.

امکان سیگار شدن در فضای داخلی این مکان وجود ندارد اما شما می توانید برای سیگار کشیدن از فضای باز آن بهره ببرید. پیشنهاد می کنیم اگر هوای تهران صاف و آفتابی بود، حتما یکی از میزهای موجود در فضای باز کافه نزدیک کتاب را انتخاب کنید و از میان نوشیدنی های آن یکی را انتخاب کرده و برای رفع گرسنگی خود نیز به سراغ برگرهای معروفش بروید و در یک کلام، یک روز ماندگار را برای خودتان رقم بزنید.

نشانی کافه رستوران نزدیک کتاب: تهران - خیابان کریمخان - ضلع جنوبی پل کریمخان - حدفاصل خیابان ایرانشهر و ماهشهر - شماره 134

شماره تماس با این مکان از بهترین نمونه های کافه رستوران روباز در تهران: 88490726-021

کافه رستوران نزدیک کتاب

کافه رستوران کاریز

نام کاریز را نیز باید به فهرست کافه رستوران روباز در تهران اضافه کنید. کافه باغ کاریز از یک محیط بکر با منویی کاملا باکیفیت و خوشمزه برخوردار است. با اینکه به گمان بسیاری از مشتریان طریقه چیده شدن میزها و صندلی های موجود در فضای باز این مجموعه خیلی اصولی و حرفه ای نیست، اما شما می توانید در صورت نیاز به تعداد صندلی های بیشتر با هماهنگی پرسنل کافه تعدادی از صندلی های دیگر را نیز به میزی که بر روی آن نشسته اید اضافه کنید و یک دورهمی شلوغ را برای خودتان ایجاد کنید.

نشانی کافه رستوران کاریز: تهران - خیابان شریعتی - خیابان دولت - نبش نعمتی (کیکاووس) - باغ خانه شاعران ایران

شماره تماس با این مکان از بهترین کافه رستوران های روباز تهران: 22617179-021

کافه رستوران کاریز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو