تیلور کیچ در فیلم دوزخ به کارگردانی نیل بلامکمپ نقش‌آفرینی خواهد کرد

منبع: گیمفا

114

1398/8/4

10:31


تیلور کیچ در فیلم دوزخ به کارگردانی نیل بلامکمپ نقش‌آفرینی خواهد کرد

به تأیید Deadline، تیلور کیچ (Taylor Kitsch) در فیلم علمی-تخیلی هیجان‌آور کارگردان نامزد اسکار نیل بلامکمپ (Neill Blomkamp) بانام Inferno از AGC Studios نقش‌آفرینی خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

کیچ نقش پلیسی را ایفا خواهد کرد که به‌منظور بررسی قتلی به‌ظاهر عادی در صحرای نیومکزیکو فراخوانده می‌شود. ورود FBI شک او در مورد چیزی بزرگ‌تر (شاید فرازمینی) را به‌یقین تبدیل می‌کند. تعقیب قاتل او را مقابل هیولای انسان‌نمایی قرار می‌دهد که برای از بین بردن شاهدان جنایت از هیچ کاری دریغ نمی‌کند.

بلامکمپ گفت:

بسیار هیجان‌زده هستم تا پشت دوربین قرار بگیرم و Inferno را به همراه AGC بسازم. فیلم پر است از مضامین و مفاهیمی که به نظرم عمیقاً شگفت‌انگیز هستند و از کارگردانی آن احساس خوش‌شانسی می‌کنم.

استوارت فورد (Stuart Ford) از AGC Studios گفت:

نیل بلامکمپ طی دهه‌ی گذشته، خودش را به‌عنوان یکی از خلاق‌ترین خالقان آثار علمی تخیلی در جهان ثابت کرده است و من مطمئن هستم که Inferno اثری نوآورانه خواهد بود و کارنامه‌ی کاری نیل را پربارتر از قبل خواهد کرد.

تولید این فیلم در اوایل ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

آثاری که کیچ در آن‌ها حضور پیداکرده است شامل Only the Brave ،True Detective ،The Normal Heart ،Lone Survivor ،Savages ،John Carter ،Battleship ،Friday Night Lights و X-Men Origins: Wolverine هستند. او در سریال تلویزیونی SHADOWPLAY نقش‌آفرینی خواهد کرد و همچنین در درام جنایی Pieces که کارگردانی و نویسندگی آن را نیز انجام داده است، حضور دارد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو