آشنایی با کاشت مو به روش hrt و شناخت مزایا و معایب آن

آشنایی با کاشت مو به روش hrt و شناخت مزایا و معایب آن


منبع: آرگا

292

1398/8/4

10:42


کاشت مو امروزه به یکی متداول ترین راه ها برای درمان طاسی و کم مویی استفاده می شود، البته باید گفت که امروزه کاشت مو دارای انواع مختلفی می باشد و تنها به یک روش خلاصه نمی شود، در مطلب امروز قصد داریم شما را با نحوه کاشت مو به روش hrf آشنا کنیم.

کاشت مو به روش hrt یکی از انواع کاشت مو می باشد که البته تفاوت اساسی با دیگر کاشت ها دارد، نکته ای که در مورد کاشت مو طبیعی وجود دارد این است برای بعضی از افراد با بیماری های خاص قابل انجام دادن نیست و یا در مواقعی ممکن است شخص بانک مو نداشته باشد و یا اینکه ممکن است از موهای باقی مانده بر روی سرش رضایتی نداشته باشد که در اینجا پزشک برای شما کاشت مو به روش hrt را توصیه می کند که در آن از موهای باقی مانده فرد استفاده نمی شود.

کاشت مو به روش hrt

روش های مختلفی از کاشت مو وجود دارد که، که ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که بهترین روش کاشت مو کدام است… ما در مطالب قبل شما را با مطالبی همچون کاشت مو به روش fit ، و مهم ترین سوالات بعد از کاشت موی طبیعی آشنا کردیم حال در ادامه به بررسی مزایل و و معایب کاشت مو به شیوه hrt خواهیم پرداخت.

کاشت مو به روش hrt

کاشت مو به روش hrt روشی است که به هیچ عنوان نیازی به بانک موی بیمار نیست چرا که در این روش پزشک از تار های مویی استفاده می کند که صد در صد طبیعی است و شباهت بسیار زیادی با جنس و رنگ موهای بیمار دارد، یکی از مهم ترین و تفاوت اصلی این روش با دیگر روش های کاشت مو این است که در این روش احتیاجی به ایجاد زخم در کف سر نیست.

کاشت مو یک یک عمل جراحی ترمیمی پیوند طبیعی مو است که در آن موهای طبیعی پشت گردن فرد استفاده می شود که به آن بانک مو می گویند در حالی که کاشت مو به روش hrt فقط از تار های استفاده می کنند که کاملا مشابه موی فرد است در حالی که این تارها مصنوعی می باشند. در اصل این روش همانند گذاشتن یک کلاه گیس بر سر می باشد البته خیلی طبیعی تر.

کاشت مو hrt می تواند گزینه مناسبی برای ترمیم موقت مو باشد، این روش در واقع یک روش ترمیم غیر طبیعی موی سر می باشد که اغلب بیشترین استفاده را کسانی می کنند که بانک مویی ندارند. یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد کاشت مو به شیوه hrt وجود دارد این است که عمر کوتاهی دارند و که باید مرتبا به ترمیم ان بپردازید. میزان حجم موهایتان تماما به خود شما بستگی دارد که هم می تواند کوتاه باشو و هم بلند.

نکات مهم درباره کاشت مو به روش hrt

نحوه انجام کاشت مو به شیوه hrt

برای کاشت مو به روش hrt در همان مرحله اول باید موهای باقی مانده تان باید تست شود یعنی در این مرحله، جنس، حالت، رنگ موهایتان تعیین می شود تا با توجه به نوع موهایتان موهای طبیعی تری را انتخاب کنند، در گذشته یکی از معایب بزرگ آن طبیعی نبود خط رویش و خط فرق بود که امروزه با استفاده از تکنیک بیلیچینگ برای رفع این ایراد ها استفاده کردند که باعث طبیعی جلوه دادن موها می شود.

ترمیم مو به روش hrt به طور کل در یک مرحله انجام می شود که در مرحله اول موها را با استفاده از کراتین گیاهی ترمیم می کنند و در مرحله دوم به ترمیم بافت مو می پردازند، شاید برای کسانی که از این روش استفاده می کنند نگرانی هایی در مورد استفاده از رنگ، سشوار، هایلات، مش، جکوزی و … داشته باشد که باید گفت تمامی این موارد بر روی این موها امکان پذیر می باشد. در این روش از یک لایه ای استفاده می کنند که کاملا شبیه به بافت پوست سرتان است که در اصل تمامی این عملیات و قرار دادن موها بر روی همین بافت انجام می شود.

قطعا هر روش زیبایی هم دارای مزایا می باشد و هم دارای معایب که کسانی که قصد دارند از این روش استفاده کنند باید اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشند.

کاشت مو به روش اچ آر تی

مزایای کاشت به شیوه Hrt

یکی از مهم ترین مزایای این روش برای کسانی می باشند که دارای بانک موهای خوبی نیستند و همچنین امکان استفاده از کاشت موی طبیعی در آنها وجود ندارد که قطعا تنها چاره استفاده از این روش می باشد. از دیگر مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترمیم مو به صورت تضمینی و قطعی
  • بدون استفاده از جراحی
  • بدون استفاده از بیهوشی
  • در کمترین زمان
  • استفاده برای تمامی افراد
  • استفاده از واکس، ژل مو، سشوار
  • امکان رنگ زدن

ترمیم مو به روش hrt

معایب کاشت به شیوه Hrt

  • به وجود آمدن عفونت به دلیل تجمع چربی در زیر سر.
  • ایجاد قارچ به دلیل عرق کردن سر.
  • طبیعی نبودن مو.
  • غیر قابل رشد بودن موها.
  • ایجاد یکنواختی برای فرد.
  • داشتن هزینه ای بالا نسبت به کاشت طبیعی مو.
  • عمر کوتاه و نیاز به ترمیم که در نتیجه نیازمند هزینه های بالایی می باشد.

همه چیز کاشت مو به روش hrt

استفاده از این روش هم برای خانم ها و هم برای آقایون قابل انجام می باشد. اما بیشترین سوالی که در مورد این روش سوال می شود این است که به استحمام پرداخت و ان را به طور طبیعی شانه زد؟ که در جواب می توان گفت شما بعد از انجام این روش می تواند همانند گذشته به فعالیت های روزانه خود ادامه دهید و هر روز آنها را بشویید و با سشوار خشک نمایید.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با روش های زیبایی و سلامتی بر روی لینک کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو