مقدمه‌ی سریال صد به نویسندگی جیسون روتنبرگ برای CW ساخته خواهد شد

منبع: گیمفا

116

1398/8/4

11:01


مقدمه‌ی سریال صد به نویسندگی جیسون روتنبرگ برای CW ساخته خواهد شد

شایعات در مورد مقدمه‌ی درام پسا آخرالزمانی The 100 به واقعیت نزدیک‌تر می‌شوند. شبکه‌ی CW سفارش ساخت قسمت نخست پیش‌درآمدی بر سریال صد را به توسعه‌دهنده/ تهیه‌کننده‌ی اجرایی/ شورانر مجموعه یعنی جیسون روتنبرگ (Jason Rothenberg) داد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال انشعابی توسط روتنبرگ نوشته‌شده است و در فصل هفتم و پایانی مجموعه‌ی The 100 معرفی خواهد شد.

این مقدمه‌ی بدون عنوان، ۹۷ سال پیش از وقایع سریال اصلی جریان خواهد داشت و با پایان دنیا (آخرالزمانی هسته‌ای که بیشتر جمعیت انسان‌ها بر روی زمین را نابود می‌کند) آغاز خواهد شد. این مجموعه تعدادی از بازماندگان بر روی زمین را هنگامی‌که یاد می‌گیرد با خطرات دنیا مقابله کنند، دنبال خواهد کرد. آن‌ها در حین این مبارزه جامعه‌ی جدید و بهتری را از خاکستر آنچه قبلاً وجود داشته است، به وجود می‌آورند.

روتنبرگ گفته بود که ایده‌ی مقدمه‌ی The 100 سال‌ها پیش به ذهنش رسیده است. در سال ۲۰۱۶، او اعلام کرد که برنامه‌هایی برای نوشتن این مقدمه به‌صورت رمان برای Alloy دارد. مجموعه کتاب‌های The 100 نوشته‌ی کس مورگان (Kass Morgan) پایه‌ی ساخت این مجموعه‌ی درام شبکه‌ی CW بودند. روتنبرگ در اوایل سال جاری گفته بود که در حال نوشتن فیلم‌نامه‌ای برای مقدمه‌ی سریال است و به نقل از برخی منابع، کار این فیلم‌نامه در تابستان امسال به‌پایان رسیده است.

روتنبرگ به همراه لزلی مورگنشتاین (Leslie Morgenstein) و جینا جیرولامو (Gina Girolamo)  از Alloy تهیه‌کنندگان اجرایی و Alloy Entertainment در همکاری با Warner Bros. TV و CBS Television Studios تهیه‌کنندگان آن هستند.

منبع: Deadline

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو