اولین مسیر اختصاصی دوچرخه‌سواریِ ۱۴کیلومتری

منبع: برترین ها

65

1398/8/4

15:31


شهردار منطقه ۲ گفت: با احداث دو پل دوچرخه، باغ راه ۱۸ هکتاری فدک، بوستان ۱۳هکتاری و بوستان پردیسان منطقه ۲ به هم متصل می‌شوند و مسیری به طول ۱۴ کیلومتر برای دوچرخه سواری شهروندان ایجاد می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: شهردار منطقه ۲ گفت: با احداث دو پل دوچرخه، باغ راه ۱۸ هکتاری فدک، بوستان ۱۳هکتاری و بوستان پردیسان منطقه ۲ به هم متصل می شوند و مسیری به طول ۱۴ کیلومتر برای دوچرخه سواری شهروندان ایجاد می شود.

احداث اولین مسیر اختصاصی دوچرخه‌سواری ۱۴کیلومتری

رسول کشت‌پور با اعلام این خبر گفت: یکی از راه‌های گسترش و رشد دوچرخه سواری در بین شهروندان احداث و توسعه مسیرهای ویژه دوچرخه سواری است. از این رو احداث اولین پل‌های دوچرخه تهران به عنوان پروژه‌ای با هدف حفظ محیط زیست، کاهش آلودگی و ترافیک، تسهیل تردد با دوچرخه در مکان‌های تفریحی و بوستان‌ها با برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان محیط زیست و شهرسازی در دستور کار قرار داده شد.

به گزارش شهرنوشت شهردار منطقه ۲ با بیان اینکه فراخوان مسابقه طراحی اولین پل‌های دوچرخه تهران به‌زودی منتشر خواهد شد، اظهارکرد: معماران، طراحان و متخصصان این حوزه می‌توانند با شرکت در این مسابقه ایده‌های خلاقانه و مبتکرانه خود را که با شاخص‌های اعلامی این منطقه مطابقت داشته باشد در طراحی این پل‌ها به کار گیرند. این پل‌ها قرار است روی اتوبان‌های شیخ فضل‌الله پایین‌تر از میدان صنعت و اتوبان همت حد فاصل شیخ فضل الله و یادگار امام (ره) احداث شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو