پرونده مرگ مدیر بیمارستان لقمان روی میز بازپرس

منبع: برترین ها

129

1398/8/4

16:15


سرپرست دادسرای جنایی تهران از ادامه بررسی‌ها درخصوص علت فوت مدیر بیمارستان لقمان خبر داد.

خبرگزاری فارس: محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران درخصوص پرونده مرگ مدیر بیمارستان لقمان گفت: در روز چهارشنبه فوت یک فرد به بازپرس جنایی تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: با حضور بازپرس جنایی تهران در محل حادثه و بررسی‌ها مشخص شد این فرد مدیر بیمارستان لقمان بوده است و به دلیل نامشخصی فوت کرده است.

شهریاری گفت: بررسی الگوی جراحات ایجاد شده بر بدن متوفی حکایت از آن دارد که این فرد یا خودرویی تصادف کرده و یا از موتور به زمین خورده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران تصریح کرد: پیکر متوفی در بخشی از تونل توحید افتاده است که در آنجا سابقه تصادف موتور سیکلت‌ها در گذشته نیز بوده است.

وی ادامه داد: به هر تقدیر همچون سایر پرونده‌های فوت پرونده مرگ این فرد هم بر روی میز بازپرس جنایی قرار داشته و در حال بررسی موضوع هسیتم.

این در حالی است که مهدی فروزش رئیس پزشکی قانون استان تهران هم به خبرنگار فارس،‌در باره جزئیات فوت مدیر بیمارستان لقمان توضیح داد: پیکر آن مرحوم از بیمارستان شریعتی به مرکز پزشکی قانونی انتقال یافت و جزئیات نحوه حادثه باید از طریق مراجع مربوط اعلام شود.

وی افزود: بررسی‌های ما نشان داد عناصر متعدد داخل بدن از جمله کبد و ریه‌ها آسیب شدید دیده بود و به دنبال خونریزی شدید احشاء داخلی وی جان خود را از دست داده است.

فروزش گفت:‌ طبق گزارش رسیده وی بر اثر تصادف فوت شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو