ساعت بازی امشب رئال مادرید و بارسلونا (ال‌کلاسیکو ۲۰۱۹) +آمار

منبع: ساتین

99

1398/8/4

20:11


تاریخ و ساعت برگزاری بازی رئال مادرید و بارسلونا رفت و برگشت در لالیگا و جام حذفی اسپانیا ۲۰۱۹ ، real madrid vs barcelona ، تمامی نتایج ال کلاسیکو ، نتایج ال کلاسیکو در ۵ سال اخیر ، نتایج ۱۰ بازی اخیر ال کلاسیکو ،امار تمام الکلاسیکو ها ، بیشترین برد در ال کلاسیکو

تاریخ و ساعت دقیق ال کلاسیکوی رفت و برگشت لالیگا el clasico 2019

ال کلاسیکو (به اسپانیایی: El Clásico)، که به نام‌های دیگری مثل ال دربی اسپانول، ال دربی، ال سوپرکلاسیکو و ال کلاسیک (به کاتالان: El clàssic), به مسابقه فوتبالی گفته می‌شود که بین دو تیم رئال مادرید، بارسلونا برگزار می‌شود.

رقابت بین این دو تیم از این ناشی شده است که دو شهر مادرید و بارسلونا دو شهر بزرگ اسپانیا بوده، و این در حالی است که دو باشگاه موفق‌ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های کشور هستند. این مسابقه، یکی از بزرگترین مسابقه‌های فوتبال در جهان است که هر سال صدها میلیون نفر از کشورهای مختلف شاهد برگزاری آن می‌باشند.

زمان بازی ال کلاسیکوی رفت ۲۰۱۹-۲۰۲۰

تاریخ جدید برگزاری ال‌کلاسیکو اعلام شد

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸
بارسلونارئال‌مادرید
۲۳:۱۵

طبق برنامه قرار بود رئال مادرید و بارسلونا روز شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ در دیدار بزرگ فوتبال اسپانیا و جهان، ال‌کلاسیکو، به مصاف هم بروند ولی در روزهای گذشته فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد به دلیل تنش‌های سیاسی در ایالت کاتالونیا این دیدار را به تعویق انداخته است.

فدراسیون فوتبال اسپانیا رسما اعلام کرد که ال‌کلاسیکو روز چهارشنبه ۲۷ آذر برگزار خواهد شد.

بعد از تظاهرات و شورش‌ها در بارسلونا در دو هفته اخیر به دلیل دستگیری تعدادی از رهبران جدایی‌طلب کاتالونیا، سازمان لالیگا از فدراسیون خواسته بود که این بازی به جای نوکمپ در برنابئو برگزار شود و بازی برگشت در ادامه فصل در نوکمپ برگزار شود. اما فدراسیون به دلیل حساسیت این مسابقه تصمیم‌گیری درباره آن را تا امروز به تعویق انداخته بود.

 

نتیجه بازی ال کلاسیکوی برگشت ۲۰۱۸-۲۰۱۹

شنبه ۱۱ اسفند ۹۷ در سانتیاگو برنابئو، هفته بیست و ششم

ساعت: ۲۳:۱۵

رئال مادرید  ۰  —   بارسلونا  ۱

نتیجه بازی بارسلونا و رئال مادرید (ال کلاسیکو رفت) لالیگا

یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷
بارسلونا ۵  —   ۱رئال‌مادرید

رئال مادرید در شش دیدار از هفت بازی اخیر و بارسا در ده مسابقه از دوازده جدال آخر خود موفق به کسب پیروزی شده است اما در سالهای اخیر آبی اناری ها معمولا عملکرد موفقی در خانه رئال مادرید داشته و امیدوار به تکرار این روند در بازی امشب هستند.

 

ناچو به دلیل محرومیت و مارکوس یورنته به دلیل مصدومیت قادر به همراهی رئال مادرید نخواهند بود و در ترکیب بارسلونا نیز به جز رافینیا، باقی بازیکنان مشکلی برای حضور در ترکیب نداشته و آرتور نیز به تمرینات بارسا اضافه شده است.

 

در شش تقابل اخیر دو تیم، سه پیروزی سهم بارسلونا و تنها یکی سهم رئال مادرید بوده است. بارسا در بازی رفت لالیگا موفق شد با پیروزی بزرگ ۱-۵، مقدمات اخراج خولن لوپتگی را فراهم کند و کهکشانی ها به دنبال جبران آن شکست تلخ خواهند بود.

نتایج بازی بارسلونا و رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا  (ال‌کلاسیکو ۲۰۱۹)

نتیجه بازی برگشت

چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷  –   رئال مادرید  (   ۰   –  ۳   )   بارسلونا

نتیجه بازی رفت

۱۳۹۷/۱۱/۱۷  بارسلونا   (  ۱  —    ۱   )  رئال‌مادرید     جام حذفی اسپانیا Copa Del Rey

رویارویی‌های قبلی

در ۲۴۰ جدال رسمی قبلی، رئال با ۹۵ برتری آمار بهتری نسبت به بارسایی دارد که ۹۴ پیروزی به دست آورده است، البته با احتساب بازی‌های غیررسمی، بارسلونا با ۱۱۴ برد مقابل ۹۹ برد رقیب اوضاع بهتری دارد. در ۳۵ جدال قبلی در جام حذفی اسپانیا، ۱۵ بار بارسا و ۱۲ بار رئال پیروز شده‌اند.

 

نتیجه بازی رئال مادرید نتیجه بازی بارسلونا نتایج ال کلاسیکو ساعت بازی رئال مادرید امشب رئال مادرید و بارسلونا تاریخ برگزاری سوپرکاپ اسپانیا پخش زنده بازی رئال مادرید بازی بعدی بارسلونا بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار رئال مادرید اخبار بارسلونا

ال‌کلاسیکو آیین بزرگ فوتبال اسپانیا، مسابقه‌ای که توسط صدها میلیون نفر در گوشه و کنار دنیا تماشا می‌شود و دو تا از افسانه‌ای‌ترین برندهای دنیای فوتبال در آن به مصاف هم می‌روند. رقابت بزرگی که در تاریخ خود شاهد حضور بزرگانی همچون آلفردو دی‌استفانو، لازلو کوبالا، یوهان کرویف، دیه‌گو مارادونا، رائول، زین‌الدین زیدان، دیوید بکهام و رونالدینیو بوده و نیز اسطوره‌هایی را به خود دیده که برای هر دو باشگاه بازی کرده‌اند، ستارگانی مثل میشائیل لادروپ، رونالدو، برند شوستر و از همه جنجالی‌تر، لوئیس فیگو.

دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ با پیروزی ۵ گله شاگردان ارنستو والورده به پایان رسید. این صد و سیزدهمین برد بارسایی ها در الکلاسیکو بود و در شرایطی به دست آمد که کهکشانی ها از سال ۲۰۱۶ به دنبال صدمین برد خود هستند.

آن ها در لالیگا ۷۲ بار بارسلونا را مغلوب کردند، در کوپا دل ری به ۱۲ برد رسیدند، در سوپرجام اسپانیا ۸ بار پیروز شدند و در لیگ قهرمانان به ۳ برد دست یافتند تا در مجموع با ۹۹ پیروزی، تعداد برد کمتری در این دیدار سنتی داشته باشند.

 

اما علی رغم کمتر بودن تعداد بردها، رئالی ها صاحب پرگل ترین پیروزی تاریخ الکلاسیکو هستند. آن ها در ژوئن ۱۹۴۳ با نتیجه عجیب و غریب ۱۱-۱ بارسلونا را در چارچوب کوپادل ری شکست دادند. همچنین رئالی ها یک بار در سال ۱۹۳۵ با هشت گل آبی اناری ها را مجازات کردند.

آخرین پیروزی سفیدپوشان مادریدی در لالیگا مقابل بارسا به آپریل ۲۰۱۶ باز می گردد؛ جایی که شاگردان زیدان با گل های رونالدو و بنزما بارسلونا را بردند و از آن زمان در ۵ بازی بعدی مغلوب شدند. رئالی ها فصل گذشته هم موفق شدند در بازی سوپرکاپ دو بار بارسلونا را شکست دهند.

 

نتیجه بازی رئال مادرید نتیجه بازی بارسلونا نتایج ال کلاسیکو ساعت بازی رئال مادرید امشب رئال مادرید و بارسلونا تاریخ برگزاری سوپرکاپ اسپانیا پخش زنده بازی رئال مادرید بازی بعدی بارسلونا بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار رئال مادرید اخبار بارسلونا

نتایج بازی های سابق رودرروی بارسلونا و رئال‌مادرید

جام حذفی اسپانیا Copa Del Rey

رئال مادرید  (   ۰  —  ۳   )   بارسلونا    –     ۸  اسفند ۱۳۹۷

بارسلونا   (  ۱   —   ۱   )  رئال‌مادرید    –     ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

اسپانیا لالیگا (هفته ۱۰)

بارسلونا   ۵  —  ۱  رئال‌مادرید  ( یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ )

اسپانیا لالیگا (هفته ۳۶)

بارسلونا  ۲  —  ۲   رئال مادرید  ( ۲۳:۱۵ ۱۳۹۷/۰۲/۱۶  )

اسپانیا لالیگا (هفته ۱۷)

رئال‌مادرید ۰ — ۳ بارسلونا ( ۱۵:۳۰ ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ )

اسپانیا سوپر کاپ

بارسلونا ۰ – ۲ رئال‌مادرید ( ۰۱:۳۰ ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ )

رئال‌مادرید ۳ – ۱ بارسلونا ( ۰۰:۳۰ ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ )

بین المللی اینترنشنال چمپیونز کاپ

بارسلونا ۳ – ۲ رئال‌مادرید ( ۰۴:۳۵ ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ )

اسپانیا لالیگا

بارسلونا ۳ – ۲ رئال‌مادرید ( ۲۳:۱۵ ۱۳۹۶/۰۲/۰۳ )

بارسلونا ۱ – ۱ رئال‌مادرید ( ۱۸:۴۵ ۱۳۹۵/۰۹/۱۳ )

بازی‌هابردتساویگل‌ها
رئال مادریدبارسلونارئال مادریدبارسلونا
لالیگا۱۷۷۷۲۷۱۳۴۲۸۷۲۸۷
کوپا دل ری۳۳۱۲۱۴۷۶۴۶۳
کوپا دی لالیگا۶۰۲۴۸۱۳
سوپرجام اسپانیا۱۴۸۴۲۳۰۱۸
لیگ قهرمانان اروپا۸۳۲۳۱۳۱۰
مجموع۲۳۸۹۵۹۳۵۰۴۰۲۳۹۱
بازی‌های دوستانه/غیررسمی۳۴۴۲۰۱۰۴۴۸۶
تمام مسابقات۲۷۲۹۹۱۱۳۶۰۴۴۶۴۷۷

پرگل‌ترین ال کلاسیکوها

بارسلونا ۱ – ۱۱ رئال مادرید ( ۱۹ ژوئن ۱۹۴۳ ) کوپا دل ری

بارسلونا ۷ – ۰ رئال مادرید ( ۱ نوامبر ۱۹۱۳ ) بازی دوستانه

رئال مادرید ۸ – ۲ بارسلونا ( ۳ فوریه ۱۹۳۵ ) لا لیگا

بارسلونا ۷ – ۱ رئال مادرید ( ۱۸ فوریه ۱۹۲۰ ) بازی دوستانه

بارسلونا ۷ – ۲ رئال مادرید ( ۲۴ سپتامبر ۱۹۵۰ ) لا لیگا

بارسلونا ۶ – ۱ رئال مادرید ( ۱۹ می ۱۹۵۷ ) کوپا دل ری

رئال مادرید ۶ – ۱ بارسلونا ( ۱۸ سپتامبر ۱۹۴۹ ) لا لیگا

بارسلونا   ۵  —  ۱  رئال‌مادرید  ( یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ) لالیگا

بارسلونا ۵ – ۰ رئال مادرید ( ۲۹ نوامبر ۲۰۱۰ ) لا لیگا

ساتین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو