به گزارش سایت کول دانلود، فیلم های سینمایی خانه پدری, هزارتوو, چشم و گوش بسته, آشفتگی و جهان با من برقص در آبان ماه سال 1398 اکران شده یا خواهند شد. در نوشتار روبرو بر آن شده ایم تا مهم ترین اطلاعات این لیست از فیلم ها را برای شما آماده کنیم تا شما با آگاهی کامل فیلم مورد پسند و سلیقه اتان را بتوانید انتخاب کنید. ذکر این نکته ضروری است که شما عزیزان با یک کلیک ساده بر روی لینک هر یک از فیلم ها، می توانید به اطلاعات جامع و کامل (شامل زمان پخش خانگی، تیزر، گالری عکس ها و...) هر اثر دسترسی داشته باشید.

دانلود فیلم خانه پدری

1- فیلم خانه پدری

اثری ممنوعه و فوق جنجالی که 10 سال را پشت در توقیف به سر برده و از 1 آبان با محدودیت و رده بندی سنی +15 سال به اکران رسید که کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن با کیانوش عیاری بوده است.

آقای عیاری برای ساختن فیلمی از بازیگران نام آشنای سینمای ایران مانند مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، نازنین فراهانی، مینا ساداتی و معصومه بافنده بهره برده است. فیلم درباره روابط مردسالارانه و طلم و تبعیض به خانم ها و مشخصه رابطه پدر و دختری است که البته به خشونت شدید و آزاردهنده نیز همراه است.

در خلاصه داستان خانه پدری می خوانیم: روایت اتفاقی در خانواده ای است که راز سر به مهرش در طول 6 نسل‌ مخفی می ماند و تاثیراتی در روند زندگی افراد خانواده می گذارد.سرگذشت خانواده ای در شش دهه. روایت زندگی محتشم از ۱۵ تا ۸۰ سالگی که در مرگ خواهر بزرگ ترش خود را مقصر می داند.

این با کش و قوس ها و مخالفت های شدید و فراگیر به تازگی موفق به اکران شده است.

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم خانه پدری

 

دانلود فیلم چشم و گوش بسته

2-فیلم چشم و گوش بسته

کمدی چشم و گوش بسته محصول سال 1397 فرزاد موتمن با همراهی امیرحسین آشتیانی پور در نقش تهیه کننده و همچنین هما بذرافشان در نقش نویسنده می باشد.

هنرپیشه های این فیلم طنز امین حیایی. بهرام افشاری. آناهیتادرگاهی. مسعودکرامتی. لینداکیانی. محمدرضا صولتی… و: مانی حقیقی. با حضور: پوریاپورسرخ می باشد. به عنوان خلاصه داستان این اثر با این توضیح روبرو هستیم: مردی توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند …

تاریخ اکران این فیلم 8 آبان 98 می باشد.

دریافت نسخه مجاز این اثر: دانلود فیلم چشم و گوش بسته

دانلود فیلم هزارتوو

3- فیلم هزارتو

هزارتو با نام اولیه لابیرنت از جمله فیلم هایی ست که راه طولانی تا اکران طی کرده است. این فیلم رد سال 96 ساخته شد ولی بنا به دلایلی موفق به کسب پروانه نمایش نشد. تهیه کنندگی این کار با سپهر سیفی، نویسندگی با: امیرحسین ترابی, طلا معتضدی و همچنین کارگردانی بر عهده: امیرحسین ترابی می باشد. این فیلم از 1 آبان 98 به روی پرده رفت.

کستینگ و چینش هنرمندان هزارتو نیز بدین شرح است: شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، شیرین یزدان بخش، مریم معصومی و پژمان جمشیدی.

معنی لغوی لابیرنت؛ هزارتو، مارپیچ و ماز است، در دانش پزشکی نیز به معنای: حس تعادل به وسیله ساختار مارپیچی به نام هزارتوو که در داخل گوش قرار دارد، کنترل می‌شود.

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم هزارتو

 

 

دانلود فیلم جهان با من برقص

4-فیلم جهان با من برقص

در اولین  نگاه دو جایزه در کارنامه این فیلم دیده می شود: سیمرغ سیمین بهترین کارگردانی (سروش صحت) در سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۳۹۸ و همچنین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد (علی مصفا) در سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۳۹۸ 

تهیه کنندگی جهان با من برقص بر عهده محمدرضا تخت‌کشیان، نویسنده و کارگردانی نیز با: سروش صحت بوده است. سروش صحت، جدیدترین اثر خود را در سال 97 ساخته و تاریخی که تا امروز برای اکران آن در نظر گرفته اند نیمه دوم آابن ماه 98 است.

در این فیلم که در خلاصه داستانش آمده است: "جهانگیر (علی مصفا) که خود را در ماه‌های پایانی عمرش می‌بیند، برای زندگی سالم‌تر، ویلایی در شمال کشور را برای اقامت انتخاب کرده است. یکی از دوستان جهانگیر (کاظم سیاحی پور) از همین فرصت استفاده کرده و تمام دوستان قدیمی خود و جهان را برای گذراندن تعطیلاتی با او به این ویلا دعوت می‌کند. با گذشت زمان، همه این دوستان به نوبت سر می‌رسند و با موضوع مرگ جهانگیر روبرو می‌شوند؛ موضوعی که تاثیر مهمی روی زندگی هر کدام از این شخصیت‌ها می‌گذارد." بازیگرانی همچو "علی مصفا, جواد عزتی, هانیه توسلی, پژمان جمشیدی, سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی، مهراب قاسمخانی، رامین صدیقی، بهار کاتوزی، پاوان افسر، شیوا بلوچی، مهیار پوربابایی" بازی می کنند.

هنرپیشه هایی که در درخونگاه به ایفای نقش پرداخته اند بدین شرح می باشند: جمشید هاشم پور، امین حیایى، ژاله صامتى، مهراوه شریفى نیا، نادر فلاح، محمود جعفرى، منصور شهبازى، افشین سنگ چاپ، فاطمه مرتاضى و پانته آپناهى.

در خلاصه داستان این اثر آمده است که: "ظهری می آید تا بسازد! اگر نبازد… " درخونگاه تا کنون موفق به دستیابی به فروش 700 میلیون تومانی شده است.

 

دریافت قانونی این فیلم: دانلود فیلم جهان با من برقص

 

 

فیلم آشفتگی

5-  فیلم آشفته گی

آشفته گی نام جدیدترین فیلم فریدون جیرانی پس از فیلم خفه گی است. وی افزون بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده داشته است. فیم رد سال 96 و در شمال تهران ساخته شده است و قرار است در روزهای پایانی ابان ماه 98 در سینماهای سراسر کشور اکران شود.

بهرام رادان، مهناز افشار، نسیم ادبی، نازنین صلحجو، علی میلانی، احسان محمدی و مهران احمدی در آشفتگی جیرانی با این سناریو : "یک فیلم ریالیستى و اجتماعى نیست. فیلمی است درباره عشق و جنایت….. یک فیلم است درباره عشق و جنایت…" به ایفای نقش پرداخته اند.

 

دریافت نسخه مجاز این اثر: دانلود فیلم آشفته گی