معرفی و آموزش Huawei HiSuite

معرفی و آموزش Huawei HiSuite


منبع: همگردی

92

1398/8/4

21:56


ارتباط گوشی هوشمند با کامپیوتر و لپ تاپ ، یکی از برجسته ترین نکته هایی است که نه تنها در حوزه نیازهای ضروری کاربران قرار می گیرد، بلکه سازندگان نیز راه حل هایی را برای آن ارائه می دهند. برنامه HUAWEI HiSuite از جمله برترین این نوع نرم افزارهاست که در ادامه به سراغ معرفی و آموزش آن خواهیم رفت.

با HUAWEI HiSuite آشنا شوید

مطمئن ترین راه برای آپدیت گوشی یا مدیریت فایل و داده های آن، استفاده از ابزار و برنامه های اختصاصی سازنده گوشی های هوشمند است. HiSuite برنامه اختصاصی شرکت هوآوی است که نه تنها در مدیریت فایل و داده های ذخیره شده در گوشی های این برند مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه می تواند در روند آپدیت و به روزرسانی نیز برنامه ای مطمئن و کارآمد باشد.

Huawei HiSuite

امکان بروز رسانی به بهترین شکل و ساده ترین راه

نخستین قابلیت HUAWEI HiSuite را می توان در بروز رسانی بدون دردسر گوشی های هوشمند این کمپانی جست وجو کرد. به دو شیوه می توان گوشی های هوشمند را به روزرسانی کرد؛ اتصال آن ها به کامپیوتر یا استفاده از خود گوشی برای به روزرسانی (OTA). هوآوی از جمله برندهایی است که به شکل مستمر در ارائه آپدیت های نرم افزاری به هر دو روش، بهبودهای کلی، وصله های امنیتی و ... فعالیت گسترده دارد.

بروز رسانی های فوق بیشتر اوقات باعث بهبود عملکرد و کارایی گوشی های این شرکت شده و بهتر است که فرصت نصب آن ها را از دست ندهیم. برخی از کاربران، موفق به نصب یا دریافت بروزرسانی به صورت OTA نشده و بهترین راه برای آن ها استفاده از برنامه HiSuite است. دلایل عدم دریافت آپدیت از سوی گوشی های موبایل، نقص در ارائه دهنده سرویس اینترنت یا مشکلاتی است که به دلیل قدیمی شدن نرم افزار فعلی به وجود می آید.

یکی از ویژگی های HUAWEI HiSuite امکان نصب آخرین رابط های کاربری EMUI است. برای استفاده از HiSuite با هدف آپدیت گوشی، رعایت چند نکته ضروری است؛ نخست آن که باتری گوشی تا 50 درصد شارژ داشته باشد. دوم آنکه هنگام روند بروز رسانی، کابل USB را جدا نکرده و گوشی موبایل را به هیچ وجه نباید خاموش کرد.

Huawei HiSuite 2

کنترل و مدیریت کامل اطلاعات گوشی بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر

پس از ویژگی آپدیت، دومین قابلیت HiSuite امکان مدیریت گوشی موبایل به وسیله کامپیوتر یا نوت بوک است. کاربران قادرند روی کامپیوترهای شخصی خود، به پیام ها، داده های شبکه های اجتماعی، تصاویر، ویدئوها، مدیریت برنامه های نصب شده و در نهایت تمام فایل ها دسترسی پیدا کرده و آن ها را مدیریت کنند. علاوه بر مدیریت، امکان مشاهده و اطلاع از تمامی جزئیات آن ها، در HiSuite فراهم شده است.

ارتباط گوشی های هوشمند با کامپیوترهای شخصی، می تواند از طریق یک رابط USB صورت می گیرد و نقل و انتقال فایل ها، حتی بدون استفاده از برنامه های نرم افزاری جانبی میسر می شود. با وجود این، ویژگی برتر HiSuite گزینه ها و قابلیت های بسیار زیاد و محیط امن آن است.

HiSuite در پشتیبان گیری از اطلاعات نیز یک نرم افزار کارآمد است. امکان تهیه نسخه پشتیبان به منظور جلوگیری از نابودی داده های شما، یک ویژگی تحسین برانگیز و البته ضروری در این برنامه است. همچنین قابلیت بازیابی گوشی موبایل در صورت بروز نقص های فنی، مشکلاتی که برای برنامه های نصب شده به وجود می آید یا حتی هرگونه خطا، در برنامه HiSuite تعریف شده است.

آموزش راه اندازی و شناسایی اولیه برنامه HiSuite

· برنامه HiSuite برای سیستم عامل های مک و ویندوز در دسترس است.

· ابتدا آخرین نسخه برنامه را دانلود کرده و سپس بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود نصب کنید.

· گوشی با کابل USB به کامپیوتر شخصی متصل باشد.

· در صورتی که در گوشی موبایل پیام تایید به منظور ارتباط HDB را مشاهده کردید، به آن اجازه استفاده دهید.

Huawei HiSuite 3

· در صورتی که این پیام بر روی گوشی شما ظاهر نشد، با رفتن به بخش تنظیمات، گزینه HDB را از طریق بخش جستجو، پیدا کنید. این تنظیمات در قسمت امنیت (Security) قرار گرفته است.

Huawei HiSuite 4

· فرآیند شناسایی گوشی شما پس از باز کردن برنامه HiSuite به صورت خودکار آغاز می شود. با نمایش مدل گوشی، از شناسایی آن اطمینان حاصل خواهید کرد.

Huawei HiSuite 5

· سپس گزینه های برنامه HiSuite را با یک رابط کاربری بسیار ساده و کاربردی مشاهده خواهید کرد. در صورت نیاز به بروز رسانی گوشی هوشمند خود می توانید از قسمت Update، آخرین بروز رسانی های احتمالی را چک کنید. در تب های Data Backup و System Restoration می توانید به تهیه نسخه پشتیبان و بازگردانی اطلاعات بپردازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو