دانلود نسخه هک شده بازی Amplitude برای PS4 – ریلیز PRELUDE

دانلود نسخه هک شده بازی Amplitude برای PS4 – ریلیز PRELUDE


منبع: دانلود ها

223

1398/8/4

23:03


بسیاری از شما و دوستداران بازی های سبک موسیقی ریتمیک شرکت Harmonix را با فرنچایز محبوب Rock Band می شناسید، بنابراین زمانی که نام این سازنده را پای یک بازی می بینید، ممکن است گمان کنید با عنوانی مشابه راک بند مواجه هستید. دلیل این حدس این است که فراموش کرده اید این شرکت حتی قبل از به وجود آمدن مجموعه Guitar Hero تلاش هایی در زمینه بازی های سبک موسیقی انجام داد که در نهایت باعث اوج گرفتن پدیده بازی های این سبک شد.

این شرکت با دو بازی Frequency و Amplitude ما را با مفهوم مسیر لایتناهی از نت های موسیقی و تلاش برای هماهنگ زدن نت ها که امروزه تقریبا در تمام بازی های این سبک دیده می شود، آشنا کرد. به لطف سایت هایی چون کیک استارتر، سازندگان توانستند با جمع آوری کمک های مردمی سال ۲۰۱۴، هزینه لازم برای بازآفرینی بازی Amplitude و آوردن آن روی کنسول نسل هشتمی PS4 را تامین کنند تا هم دوستداران نوستالژی و هم مخاطبان جدید را پای بازی بکشانند، اما آیا جادوی آن روزگاران بازی هنوز هم در آن وجود دارد؟

Amplitude PS4-PRELUDE

Update v1.01; ID: CUSA-02480

قابل اجرا بر روی Exploit 4.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Amplitude

از منظر گیم پلی می توان با قطعیت به این پرسش پاسخ مثبت داد. بازی Amplitude، بازیکنان را به چلش می کشد تا قسمت های مختلف یک آهنگ مثل وکال، درام، گیتار بیس و .. را همزمان روی نوارهایی که در صفحه تصویر حرکت کرده و نت ها روی آن نقش می بندند به عهده بگیرند. این در حالی است که در بازی های مشابه معمولا شما یا نوازنده یک ساز هستید یا زحمت وکال را به دوش می کشید و دیری نمی یابد که قطعات موسیقی بازی را یکی پس از دیگری تمام می کنید.

برخلاف بازی های ریتمیک مدرن، پیشرفت در بازی و موسیقی به صورت الحاقی است، یعنی با درست نواختن نت ها موسیقی به مرور کامل می شود. به عبارت دیگر با هر بار بازی کردن می توانید به نوعی یک ریمیکس متفاوت از آهنگ داشته باشید. این در حالی است که در عناوینی چون Guitar Hero و Rock Band ساختار نت های گیم پلی بر مبنای کاهش است. یعنی به صورت پیش فرض آهنگ کامل پخش می شود و در صورتی که نتوانید نتی را به درستی بزنید، صدای آن قسمت از آهنگ قطع می شود.

با پیش رفتن در بازی و سخت تر شدن مراحل کم کم به جایی می رسید که انگشت ها آن قدر سریع حرکت کنند که گویا قبل از صدور فرمان از سوی مغز کارشان را می دانند. سرانجام به مرتبه ای می رسید که باور نمی کنید انگشت هایتان توانایی زدن چه نت های دشواری را دارند و چگونه مسیر نت ها را در صفحه گیم پلی بدون نقص دنبال می کنند.

زمانی که در بازی به مهارت کافی برسید، آن وقت می توانید خود را در موسیقی غرق کنید و از جریان آن که در ذهن تان جاری می شود لذت ببرید.

info

Amplitude features a single player campaign presented as a 15-song sci-fi concept album with a narrative that surfaces through the game’s visuals, music, and lyrics. Take a trip through the expansive human mind as you seek to awaken your comatose patient and expand her perceptions.

Amplitude also sports multiplayer for up to four players, supporting free-for-all competition, team vs. team play, or cooperative score-chasing. The requisite leaderboards are also present for bragging rights as well as self-validation or humiliation, depending on your skill level.

With a soundtrack of over 30 songs, Amplitude includes music from exciting artists such as Darren Korb (Transistor), C418 (Minecraft), Danny Baranowsky (Crypt of the Necrodancer), Insomniac Games, and Freezepop, Kickstarter backers, and music lovingly crafted by Harmonix’s talented in-house composers.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.01 PS4-PRELUDE با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Amplitude v1.00 PS4-PRELUDE :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو