دانلود نسخه هکی بازی Super Mega Baseball برای PS4 – ریلیز Fugazi

دانلود نسخه هکی بازی Super Mega Baseball برای PS4 – ریلیز Fugazi


منبع: دانلود ها

178

1398/8/5

16:01


بازی Super Mega Baseball که یک بازی ورزشی بیسبال با سبکی کارتونی می باشد. یک بازی خنده دار، سخت و جالب می باشد که از مکانیک های ضربه زنی به توپ و تنظیم بسیار پیچیده ای استفاده می کند. بازی Super Mega Baseball شامل یک سیستم کنترل نوع آورانه که Ego System نام دارد می باشد که یک سیستم کنترل سخت بوده و باید در استفاده از آن حرفه ای شوید . در واقع نحوه ی استفاده از این سیستم میزان حرفه ای بودن شما را نسبت به یک بازیکن دیگر در مدهای مختلفی که در بازی گنجانده شده است مشخص می کند.

در این بازی تمامی حریفان طوری طراحی شده اند تا شما را در میدان مسابقه شکست دهند و پیروزی را از آن خود کنند ولی شما نباید به آن ها اجازه این کار را دهید و بازی را در دست خود گرفته و آنها را شکست دهید تا بتوانید امتیاز و پول جمع کرده و با آنها به خرید باشگاه و کفش و… بپردازید. بازی در خارج از فضای کمدی و جذاب خود، توانسته یک شبیه ساز بسیار قوی برای بازی بیسبال باشد.

Super Mega Baseball PS4-Fugazi

Update v1.03; ID: CUSA-00827

قابل اجرا بر روی Exploit 4.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Super-Mega-Baseball

بازیکنان می توانند بازی Super Mega Baseball را به صورت تک نفره ، چند نفره ، ۲ در مقابل ۱، ۲ در مقابل ۲ و حتی روبه روی هوش مصنوعی انجام دهند . با انجام هر بازی به میزان مشخصی Level UP می شوید به هرمیزان که لول خود را بالا ببرید قادر خواهید بود تا مربی اختصاصی برای تمرین دادن تیم خود استخدام کنید و یا مهارت های فردی آنها نظیر سرعت و قدرت را افزایش دهید . شخصی سازی به صورت کامل در بازی وجود دارد و از نام خود و تیم گرفته تا مواردی بسیار که می توانید آنها را با سلیقه ی خود شخصی سازی نمایید.

info

Hammer Longballo and a friendly cast of semi-athletic baseball stars invite you out to the ballpark for a blazing fast, ultra-responsive game of hardball. Super Mega Baseball is easy to learn, but you’ll want to master jumping, diving, wall-catches, power swings/throws and cut-off plays to prevail in season mode versus the CPU, or to dominate your friends in local multiplayer for up to 4 players.

Super Mega Baseball is backed by a solid simulation of the sport with accurate physics, realistic statistical outcomes, and full tracking of batting and pitching statistics across individual games and seasons. Choose your Ego for a fair degree of difficulty regardless of your skill level. Earn Starpoints for your in-game achievements, level-up, and hire the best coaches and trainers to improve your team over the longer term. And of course, fully customize the name and appearance of your squad to your heart’s delight with the in-game character editor!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Super Mega Baseball v1.03 PS4-Fugazi با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو