فیلمبرداری No Time to Die بیست و پنجمین فیلم جیمز باند به پایان رسید

منبع: گیمفا

140

1398/8/5

17:30


فیلمبرداری No Time to Die بیست و پنجمین فیلم جیمز باند به پایان رسید

پس از شش ماه فیلمبرداری، MGM و سونی به صورت رسمی اعلام کردند فیلمبرداری No Time to Die «زمانی برای مردن نیست» پنجمین و احتمالا آخرین فیلم James Bond «جیمز باند» با بازی دنیل کریگ (Daniel Craig) به پایان رسیده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

حساب توئیتر James Bond به تازگی تصویری از کری فوکوناگا (Cary Fukunaga) کارگردان و دنیل کریگ منتشر کرده که نشانگر پایان فیلمبرداری این فیلم است. با توجه به ظاهر آراسته کریگ می‌توان حدس زد آخرین صحنه فیلمبرداری شده توسط تیم سازنده یک سکانس آرام بوده است.

در فیلم No Time to Die احتمالا برای آخرین بار شاهد حضور دنیل کریگ در نقش این جاسوس جذاب باشیم. ممکن است در این فیلم لاشانا لینچ (Lashana Lynch) به عنوان مامور ۰۰۷ بعدی معرفی شود.

در این فیلم جیمز باند بازنشسته شده و به جامائیکا رفته جایی که با دوست سابقش فلیکس لیتر (با بازی جفری رایت (Jeffrey Wright)) روبرو می‌شود. فلیکس شخصی (با بازی رامی مالک (Rami Malek)) را به باند معرفی می‌کند که تهدیدی برای دنیاست چون یک تکنولوژی خطرناک را در اختیار دارد.

آنا د آرماس (Ana de Armas)، نائومی هریس (Naomie Harris)، رالف فاینس (Ralph Fiennes)، بن ویشاو‌ (Ben Whishaw)، لیا سیدو (Léa Seydoux) و کریستوف والتز (Christoph Waltz) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم No Time to Die در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران خواهد شد.

۰

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو