منبع: دکوراسیون

1,158

1398/8/6

00:20


تزیین کابینت

با توجه به اینکه آشپزخانه قلب خانه محسوب می شود از این رو بهتر است فضای آشپزخانه همیشه زیبا و مرتب باشد. برای داشتن آشپزخانه با فضایی کاربردی و در عین حال جذاب کدبانوهای عزیز می توانند به کمک ایده های خلاقانه به تزیین فضای آشپزخانه بپردازند. در ادامه با ایده هایی برای تزیین کابینت و چیدمان آن ها آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

چیدمان و تزیین کابینت با 50 ایده خلاقانه

کابینت ها یکی از مهم ترین اجزاء در فضای آشپزخانه های کوچک و بزرگ به شمار می روند بنابراین بهتر است در هنگام تزیین و چیدمان کابینت ها حساسیت لازم به خرج داده شود تا فضای آشپزخانه بی نظیر و متفاوت تر به نظر برسد.

تزئین کابینت

تزیینات کابینت

یکی از انواع ایده های ارزان و کاربردی برای ایجاد تغییرات در فضای آشپزخانه تزئین کابینت ها می باشد و شما می توانید با صرف هزینه ای اندک به تزئین کردن فضای بیرونی و داخلی و سطح کابینت های آشپزخانه بپردازید.

اگر صفحه روی کابینت آشپزخانه بزرگ است می توانید ظروف رنگارنگ و دکوری لوکسی را روی صفحه کابینت ها قرار دهید همچنین استفاده از گیاهان سرسبز و گل های طبیعی و مصنوعی نیز یکی دیگر از انواع ایده های جالب برای تزیین صفحه رویی کابینت ها است.

اجرای دکوراسیون داخلی

توجه داشته باشید که امروزه قرار دادن قابلمه یا وسایل رنگی روی سطح کابینت ها قدیمی شده است و شما می توانید در صورت تمایل برای تزئین کابینت آشپزخانه عروس روی صفحه کابینت تخته گوشت را در نزدیکی سینک یا گاز قرار دهید و تعدادی قارچ و گوجه و فلفل دلمه ای و … را در اشکال زیبا برش بزنید و روی تخته گوشت قرار دهید سپس چاقو را به صورت اریب در کنار برش های سبزیجات و میوه ها قرار دهید.
اگر تمایل دارید حالت رویایی را به صفحه کابینت آشپزخانه بدهید می توانید از تعدادی گلبرگ قرمز و سفید خشک شده یا برگ نعناء و ریحان روی تخته گوشت استفاده نمایید که این تزئینان برای کابینت آشپزخانه عروس مناسب و ایده آل می باشند.

تزئین خلاقانه کابینت

تزئین کابینت کلاسیک

تزئین ساده کابینت

تزئین زیبا و کاربردی کابینت

تزئین کابینت درب شیشه ای

کابینت کلاسیک

تزئین صفحه کابینت

تزیین آشپزخانه

تزئین کاربردی کابینت ها

تزیین ساده کابینت ها

مدل کابینت مدرن آشپزخانه

روش های ارزان برای تزیین آشپزخانه

تزیین آشپزخانه مدرن

تزیینات کابینت

مدل کابینت کلاسیک

مدل کابینت درب شیشه ای

تزئین ساده کابینت

تزیین ساده و جالب کابینت

کابینت مدرن

چیدمان کابینت

تزیین کابینت مدرن

در صورت تمایل می توانید درون ظرفی زیبا و شیک میوه های مصنوعی و رنگارنگ را قرار دهید سپس ظرف میوه را روی سطح کابینت ها قرار دهید و از این طریق جذابیت کابینت های آشپزخانه تان را تکمیل نمایید.

اگر کابینت های آشپزخانه را می خواهید به تازگی سفارش دهید بهتر است آن ها را به صورتی رنگی انتخاب نمایید یا کابینت هایی را برای نصب در آشپزخانه انتخاب کنید که روی درب برخی از آن ها از برچسب های گلدار و طرح دار استفاده شده است.

نورپردازی کابینت ها یکی از انواع روش های کاربردی برای تزئین آن ها محسوب می شود و شما می توانید درون فضای کابینت ها با درب شیشه ای را نورپردازی کنید همچنین در صورت تمایل می توانید در قسمت زیر کابینت  ها نورپردازی مخفی ایجاد کنید.

نورپردازی کابینت

چیدمان کابینت آشپزخانه

چیدمان کابینت ها

کابینت سبز

کابینت آشپزخانه

مدل کابینت شیک

کابینت شیک و کلاسیک

نورپردازی کابینت

مدل کابینت کلاسیک

کابینت شیک

کابینت مدرن

تزئین جالب کابینت ها

ایده هایی برای تزئین کابینت

طراحی نورپردازی کابینت

تزیین زیبا کابینت

چیدمان کابینت آشپزخانه

تزیین فضای داخلی کابینت ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. اگر کابینت های قسمت بالای آشپزخانه تان دارای درب شیشه ای هستند بهتر است ظروف زیبا و لوکس را در فضای کابینت ها قرار دهید همچنین اگر بدنه و فضای داخلی کابینت ها رنگی می باشد می توانید رنگ ظروف و کابینت ها را ست نمایید و از این طریق زیبایی و جذابیت کابینت های آشپزخانه را تمکیل کنید.

توجه داشته باشید برای نظم بخشیدن به فضای داخلی کابینت ها بهتر است هر یک از وسایل ضروری را به صورت مجزا تقسیم بندی نمایید و مشخص کنید که کدام یک از وسایل برای کابینت های بالا مناسب تر هستند و کدام یک از وسایل را می توانید درون کابینت های پایین بچینید.

تزئین کابینت

چیدمان فضای کابینت

چیدمان کابینت های آشپزخانه

چیدمان ظروف در کابینت

چیدمان چینی در کابینت

چیدمان ظروف در فضای کابینت

تزیین ساده کابینت

تزئین کابینت با ظروف چینی

تزیین کابینت

چیدمان کابینت های آشپزخانه

تزیین کابینت

چیدمان زیبا و کاربردی کابینت

چیدمان کاربردی کابینت آشپزخانه

چیدمان داخلی کابینت آشپزخانه

چیدمان ظروف چینی در کابینت

چیدمان کابینت

در این مطلب با انواع روش ها برای تزیین کابینت و چیدمان فضای داخلی کابینت ها آشنا شدید که امیدواریم با توجه به مطالب و تصاویری که مشاهده کردید بتوانید کابینت های آشپزخانه تان را به زیبایی تزئین نمایید و دکوراسیونی متفاوت و ایده آل را در فضای آشپزخانه کوچک یا بزرگ منزل تان ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو