حضور رایان رینولدز در سرزمین زامبی‌ها/ کمدی ترسناک تازه از بازیگر "ددپول" در راه است

منبع: ایران آرت

212

1398/8/6

14:30


نویسندگان فیلم "سرزمین‌ زامبی‌ها2:دابل تپ" از حضور رایان رینولدز در سری تازه این اثر خبر دادند.

ایران آرت، مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها 2: دابل تپ) آغاز شده و این فیلم توانسته عملکرد خوبی را در گیشه داشته باشد و این فیلم کمدی ترسناک تا به امروز بیش از ۶۳.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۴۷ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۶.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن بود بازیگر دیگری نقش البوکرکی را در دنباله فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) بازی کند. در مصاحبه با ددلاین، پال ورنیک و رت ریس، نویسندگان این فیلم تایید کردند که رایان رینولدز گزینه اولین آن‌ها برای بازی در نقش البوکرکی در فیلم Zombieland 2 بوده است. آن‌ها فاش کردند که تداخل فیلمبرداری فیلم با برنامه‌های رینولدز و همچنین تمایل او برای گذراندن وقت بیشتر با خانواده باعث شد تا این نقش در نهایت به لوک ویلسون برسد. ورنیک به شوخی گفت: هدف ما این بود که تنها فیلم‌هایی را بسازیم که در آن رایان رینولدز باشد، اما این یکی فیلم از دست ما در رفت. لوک شگفت‌انگیز و برای ما فوق العاده بود.

به گزارش زومیت، در فیلم Zombieland: Double Tap ، شخصیت البوکرکی به‌عنوان شخصیت همزاد تالاهاسی با بازی وودی هارلسون، معرفی می‌شود که این شخصیت به‌همراه شخصیت Flagstaff با بازی توماس میدلتیچ، وارد فیلم شد که این شخصیت نیز در واقع همزاد شخصیت کلمبوس با بازی جسی آیزنبرگ، بوده است. در حال حاضر انتظار می‌رود که ورنیک و ریس بار دیگر در فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) با رینولدز همکاری کنند که طبق گفته این دو نویسنده، آن‌ها ایده فوق العاده‌ای برای قسمت سوم فیلم Deadpool (ددپول) دارند و امیدوار هستند این فیلم بخشی از فاز آینده دنیای سینمایی مارول نیز باشد.

همچنین ورنیک و ریس تایید کردند که فیلم Deadpool 3 همچنان با رتبه بندی سنی بزرگسال (R) ساخته خواهد شد. علاوه‌بر همکاری در فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند)، ورنیک و ریس وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Clue (سرنخ) با بازی رینولدز را نیز بر عهده دارند که جیسون بیتمن علاوه‌بر بازی قرار است وظیفه کارگردانی این فیلم کمدی را نیز بر عهده داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو