تریلر سریال درام ماورایی Nancy Drew منتشر شد

منبع: گیمفا

110

1398/2/27

23:30


شبکه CW پس از انتشار تقویم پاییزی خودش، اولین تریلر سریال درام ماورایی جنایی Nancy Drew «نانسی درو» براساس شخصیت ادبی مشهور را منتشر کرد. کندی مک‌من (Kennedy McMann) بازی در نقش اصلی این سریال را برعهده دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نانسی درو یک کارآگاه باهوش نوجوان است که به دلیل حل کردن معماها در زادگاهش خلیج هورسشو در مین اعتماد به نفس بالایی پیدا کرده است، تا اینکه مرگ ناگهانی مادرش نقشه‌های دانشگاهی نانسی را نقش برآب می‌کند. نانسی که از مرگ مادرش خیلی ناراحت شده، حل کردن جنایات را رها کرده و منتظر است تا دوباره بتواند برای قبولی در دانشکده اقدام کند. اما وقتی شخصیتی مهم کشته می‌شود، نانسی متوجه می‌شود خودش همراه عده‌ی دیگری از نوجوانان حاضر در صحنه‌ی جرم مظنون اصلی این پرونده هستند: جرج فن دشمن نانسی در دبیرستان؛ بس ماروین دختری پولدار با گذشته‌ی مرموز؛ ند نیکرسون دوست پسر مخفی نانسی و ایس بازنده و مهربان. حالا این پنج نفر باید برای تبرئه کردن خودشان با یکدیگر همکاری کنند – که طی این مسیر با مسائل احساسی و معماهای بیشتری روبرو می‌شوند.

در این سریال بازیگران دیگری از جمله لیا لویس (Leah Lewis)، تونجی کاسیم (Tunji Kasim)، آلوینا آگوست (Alvina August)، مدیسون جیزانی (Maddison Jaizani) و الکس ساکسون (Alex Saxon) حضور دارند.

سریال Nancy Drew به تهیه‌کنندگی نوگا لانداو (Noga Landau)، جاش شوارتز (Josh Schwartz)، استفانی سویج (Stephanie Savage) و لیز روینسکی (Lis Rowinski) پاییز امسال از شبکه CW پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو