آیا حمید در قسمت آخر فصل چهارم سریال ستایش اعدام می شود ؟

منبع: کولاک

179

1398/8/7

01:01


امشب در قسمت چهلم سریال ستایش ۳ حمید توسط پلیس ها دستگیر و راهی زندان شد ؛ فردا در آخرین قسمت سریال ستایش ۳ سرنوشت این کارکتر در مجموعه ستایش ۳ مشخص خواهد شد .

حمید در سریال ستایش

حمید صناداری قاتل صابر و راننده پری سیما در مجموعه تلویزیونی ستایش ۳ است که شما بازدید کننده عزیز در ادامه با بازیگر نقش حمید در ستایش ۳ بیشتر آشنا می شوید. همانطور که در قسمت های قبلی فصل سوم مجموعه تلویزیونی ستایش مشاهده کردید، حمید راننده پری سیما و قاتل صابر فردوس است که با وعده پول زیاد دست به قتل صابر زد .

بازیگر نقش حمید صناداری در مجموعه تلویزیونی ستایش ۳ به دستور پری سیما عروس حشمت فردوس با طرح یک نقشه تصمیم به قتل صابر می گیرد تا مبادا وی راز پری سیما و پدرش را فاش کند و جالب است بدانید که برادر حمید صناداری، همان شخصی بوده است که در محضر اسناد رسمی نقش یک کارمند را ایفاگر بود که با تغییر در وکالت نامه حشمت به پسرش صابر در فصل دو این مجموعه تلویزیونی، کلاه برداری بزرگی را به دستور پری سیما انجام داد و حالا برادر حمید صناداری فوت کرده است و به طور اتفاقی سینا شفیعی بازیگر نقش حمید در مجموعه ستایش ۳، پس از مرگ برادرش که کارمند دفترخانه اسناد رسمی بود توانست به راز برادر خودش پی ببرد.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو