سرهنگ  امیر مختاری در این باره اظهار داشت: گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در بخش کرهرور شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد که چندین نفر از اراذل و اوباش با یک دیگر درگیر شده اند و یکی از این افراد با سلاح شکاری، اقدام به تیراندازی کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد بیان داشت:‌ کلیه این افراد که قبل از حضور تیم های گشت انتظامی از محل متواری شده بودند، شناسایی و در مرحله نخست اقدامات پلیسی یک دستگاه خودرو از آنان توقیف شد.

وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی و در کمتر از یک ساعت فردی که در این درگیری اقدام به تیراندازی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد و در ادامه نیز ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری در عملیات هایی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

مختاری با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این پرونده خاطر نشان کرد: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان بدانند که پلیس در مواجهه با هر گونه هنجار شکنی بسیار قاطع و بدون هر گونه چشم پوشی برخورد خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.