گرت بیل در سال های اخیر بسیاری از بازی های رئال مادرید را به علت مصدومیت از دست داده و لقب "بازیکن شیشه ای" برای این ستاره باتجربه در نظر گرفته شده است. جاناتان بارنت، مدیر برنامه گرت بیل خواهان آن شد که وضعیت سلامتی موکلش محرمانه باقی بماند. این بازیکن اخیرا در بازی های ملی دوباره مصدوم شد و دو بازی آخر رئال مادرید در لیگ قهرمانان و لالیگا را از دست داد.

جاناتان بارنت گفت: سوابق پزشکی خصوصی است، اگر گزارش های پزشکی هر شهروند خصوصی است، چرا پرونده گرت بیل باید عمومی شود؟

مادرید آخرین بار در ژانویه بیانیه ای در مورد شرایط فیزیکی بیل منتشر کرد و قبل از آن در سپتامبر ۲۰۱۷ اخباری منتشر شد که گرت بیل درخواست حفظ حریم خصوصی خود را از باشگاه داشته است. اخیرا نیز اخباری منتشر شده که توان گرت بیل در تحمل درد پایین تر از دیگران است.

اما بر اساس اخبار اخیر، هم تیمی های گرت بیل با احترام با وی برخورد کرده‌اند و به نقش آفرینی او در عملکرد این فصل رئال مادرید آگاهی بوده‌اند. گرت بیل در اوایل هفته عازم لندن شد و باشگاه رئال مادرید نیز تایید کرد که اجازه سفر به ستاره ولزی داده شده است، هرچند از افشای دلایل سفر وی خودداری کرد.

نشریه آ.اس مدعی شد که سفر بیل به منظور تحقیق و احتمال مذاکره با گزینه های بعدی بوده است. ممکن است رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات ژانویه گرت بیل را به فروش برساند.