ریچل وایس نقش الیزابت تیلور را در فیلم زندگی‌نامه‌ی او ایفا خواهد کرد

منبع: گیمفا

351

1398/8/7

12:01


ریچل وایس نقش الیزابت تیلور را در فیلم زندگی‌نامه‌ی او ایفا خواهد کرد

بازیگر برنده‌ی اسکار ریچل وایس (Rachel Weisz) نقش الیزابت تیلور بزرگ را در فیلم زندگی‌نامه‌ی این ستاره که توسط تهیه‌کننده‌ی فیلم The King’s Speech و نویسنده‌ی Slumdog Millionaire ساخته خواهد شد، ایفا خواهد کرد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم بانام A Special Relationship توسط See-Saw Films تهیه خواهد شد و سایمون بوفوی (Simon Beaufoy) آن را نویسندگی خواهد کرد. این اثر توسط فیلم‌سازان زن نوظهور و کارگردان Troop Zero یعنی برت و برتی (Bert & Bertie) کارگردانی خواهد شد و تمرکز خود را بر روی نقش این ستاره‌ی فقید در مبارزه با ایدز و اینکه این مسئله چقدر شخصاً برای او اهمیت داشت، خواهد گذاشت.

فیلم‌نامه‌ی بوفوی برای این فیلم از ساعت‌ها مصاحبه و گفت‌وگوی اختصاصی با افرادی که تیلور را می‌شناختند، نوشته‌شده است.

ایان کنینگ (Iain Canning) و امیل شرمن (Emile Sherman) از See-Saw Films تهیه‌کنندگان A Special Relationship هستند. سایمون گلیس (Simon Gillis) از See-Saw و رئیس سابق StudioCanal U.K. دنی پرکینز (Danny Perkins) به همراه باربارا برکویتز (Barbara Berkowitz)، تیم مندلسون (Tim Mendelson) و کوین تایوی (Quinn Tivey) از معتمدین الیزابت تیلور تهیه‌کنندگان اجرایی آن خواهند بود.

کنینگ و شرمن طی بیانیه‌ای در روز دوشنبه گفتند:

مخاطبان همواره مجذوب زندگی شخصی ستاره‌های بزرگ هالیوود می‌شوند. بزرگ‌تر از الیزابت تیلور وجود ندارد و سایمون بوفوی نقشی را نوشته است که نوری را بر روی اخلاق و انسانیت تیلور می‌اندازد و به طرز شگفت‌انگیز و زیبایی توسط ریچل وایس بی‌نهایت بااستعداد ایفا خواهد شد.

منبع: The Hollywood Reporter

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو