سمیعی: فروش نسخه فیزیکی آلبوم "سودای ناتمام" رضایت‌بخش نبود

98

1398/8/7

13:33


فؤاد سمیعی در مقام آهنگساز یک آلبوم بی‌کلام در دست انتشار دارد که به گفته او به‌احتمال زیاد تا پایان سال منتشر خواهد شد.

سمیعی: فروش نسخه فیزیکی آلبوم "سودای ناتمام" رضایت‌بخش نبود

سرویس موسیقی هنرآنلاین: فؤاد سمیعی آهنگساز و نوازنده که اواخر سال گذشته آلبوم "سودای ناتمام" به آهنگسازی او و حضور علیرضا مهدیزاده در مقام خواننده منتشر شد. درباره تازه‌ترین برنامه‌های خود گفت: موسیقی سریال "جلال" به کارگردانی حسن نجفی را ساخته‌ام که هنوز پخش نشده است. خواننده تیتراژ سریال آقای مهدی‌زاده هستند و داستان مجموعه در شهر تبریز در سال‌های  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رخ می‌دهد. تابستان امسال نیز نمایش "گریزلی" به تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان و نویسندگی و کارگردانی مهدی زندیه، با آهنگسازی من روی صحنه رفت.

سمیعی افزود: در مقام آهنگساز یک آلبوم بی‌کلام در دست انتشار دارم که فضای آن در دستگاه‌های مختلف است، اما محوریت آن کوئینتت تار با فضای الکترونیک است. سعی می‌کنیم این آلبوم را تا پایان سال منتشر کنیم. قطعاً با تجربه آلبوم قبلی خود "سودای ناتمام"، آلبوم جدید را به‌صورت فیزیکی منتشر نخواهیم کرد و نسخه الکترونیکی آن را منتشر می‌کنیم.

او تأکید کرد: "سودای ناتمام" بازخورد خوبی داشت، اما فروش نسخه فیزیکی آلبوم چندان رضایت‌بخش نبود. متأسفانه پخش آلبوم ضعیف بود و احساس کردیم زمان یا انرژی کافی برای پخش آلبوم گذاشته نشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو