معرفی 5 هتل برتر شهر کوش آداسی ترکیه

معرفی 5 هتل برتر شهر کوش آداسی ترکیه


منبع: پارس ناز

254

1398/8/9

12:34


معرفی 5 هتل برتر شهر کوش آداسی ترکیه

بهترین هتل های شهر کوش آداسی ترکیه

با این مقاله از سایت گردشگری کی سفر همراه شوید تا با 5 مورد از بهترین هتل های کوش آداسی ترکیه آشنا شویم. برای خواندن اطلاعات بیشتر در خصوص دیگرشهرهای ترکیه به سایت keysafar.com سر بزنید. در مجله گردشگری کی سفر راهنمای سفر به همه شهرهای توریستی را خواهید یافت.

 

برای بررسی قیمت تور دیگرشهرهای ترکیه می توانید صفحه تور لحظه آخری آنتالیا، و همچنین صفحه تور استانبول ارزان را در کی سفر مشاهده نمایید. بهترین قیمت تورهای مسافرتی را در کی سفر خواهید یافت! ما همه چیز را برای داشتن یک سفر راحت و به صرفه برایتان آماده کرده ایم. همراه ما باشید!

 

هتل دابل‌ تری هیلتون

کارد پرسنلی هتل دابل‌تری هیلتونِ کوش آداسی بسیار حرفه ای هستند و به خوبی از میهمان خود استقبال می کنند. شما می توانید اقامت‌تان را با کلوچه‌ی شکلاتی لذیذ و تازه‌ آنها آغاز کنید! موقعیت مکانی این هتل بسیار ایده آل است و این هتل در بسیاری اوقات انتخاب اول مسافرانی است که با تور کوش آداسی به این شهر سفر می کنند. این هتل  در مرکز شهر کوش آداسی و مشرف به تفرجگاه ساحلی  قرار گرفته است.

معرفی 5 هتل برتر شهر کوش آداسی ترکیه

فاصله‌ی هتل تا  فرودگاه ازمیر عدنان مندرس 50 دقیقه‌ است و فاصله خیلی کمی از اماکن تاریخی و مراکز خرید کوش آداسی دارد. از شهر کهن و شگفت‌انگیز  اِفِسوس که قدمت آن به 6000 سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد و همچنین می‌توانید از خانه مریم مقدس، مادر حضرت مسیح، دیدن فرمائید.

 

می‌توانید در زمین گُلف نزدیک هتل بازی کنید؛ یا در چشمه‌ی آب معدنی هتل و استخرهای روباز و سرپوشیده‌ آن خوش بگذرانید.سالن بدنسازی هتل هم بیست و چهار ساعت باز می باشد. با اقامت در اتاق‌های شیک مهمان که پنجره‌های تمام‌قد دارند، می‌‎توانید آرامش را تجربه کنید. با دسترسی راحت به  اینترنت بی‌سیم، در سایت‌ها بچرخید و فیلم‌های روز را در تلویزیون ال سی دی اتاق خودتان تماشا کنید.

 

یک اتاق مهمان بگیرید که بالکن یا باغچه داشته باشد و بتوانید چشم‌انداز زیبایی از شهر یا دریا را به راحتی در اتاقتان تماشا کنید. اگر می‌خواهید فضای بیشتری در اختیار داشته باشید، به یکی از خانه‌های سنگی اژه‌ای بروید. این کلبه‌های تاریخی خیلی ماهرانه بازسازی شده‌‌اند و سقفی بلند، اتاقی نشیمن با یک کاناپه، باغی محصور و اختصاصی و جکوزی دارند!

 

می‌توانید از یک شام رمانتیک یا یک شام آرامِ خانوادگی داخل رستوران هتل لذت ببرید. این رستوران  بر روی پشت‌بام هتل است و چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای اژه  قرار دارد؛ این منظره‌ی بی‌نظیر در حالی‌که از غذاهای محلی و فصلی لذت می‌برید، همراه شماست. مهمان‌های حقوقی از اتاق جلسات و مراکز تجاری 24 ساعته استفاده می‌کنند.

 

موقعیت جغرافیایی عالی هتل دابل تری هیلتونِ کوش آداسی، باعث شده که مهمان‌ها در نزدیکی جاذبه‌های تفریحی شهر اقامت داشته باشند. شهر قدیمی و دارای قدمت اِفِسوس را ببینید و حس واقعیِ زندگی در زمان رومی‌ها را تجربه کنید. به خانه‌ی مریم مقدس بروید، مردم محلی اعتقاد دارند که این خانه آخرین اقامت‌گاه مریم مقدس، یعنی مادر مسیح، بوده‌ است. این مکان آرام هم برای مسیحیان و هم برای مسلمانان مقدس است و گردشگرای زیادی را به خودش جذب می‌کند.

 

هتل اِفیسیاست

کوش آداسی در منطقه‌ی ساحلی دریای اژه قرار دارد، این شهر با زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های تفریحی، تفرج‌گاه‌های ساحلی و مراکز خریدش، هزاران گردشگر را به سمت خودش می‌کشاند. هتل افیسیا در طولانی‌ترین ساحلِ ترکیه واقع شده‌است؛ اما به مرکز شهر خیلی نزدیک است.

 

این هتل 75 کیلومتر از فرودگاه ازمیر عدنان مندرس فاصله دارد. هتل افیسیا 7000 مترمربع مساحت دارد، تمام خدمات اقامتیِ این هتل، به 263 اتاق، که در زمستان 2016 بازسازی شدند، ارائه می‌شود. دو رستوران اصلی، یک رستوران لاکارته، سه بارِ نوشیدنی، خونه‌ی پیتا، استخر شنای نیمه المپیکی، استخر شنای سرپوشیده، استخر کودکان، مرکز خرید، سالن بازی، مجتمع پزشکی، باشگاه کودکان، ورزش‌های آبی و ساحل ویژه از امکانات خاص‌ این هتل هستند.

معرفی 5 هتل برتر شهر کوش آداسی ترکیه

در این هتل، اتاق‌هایی هستند که طراحی متفاوتی نسبت به اتاق‌های معمولی دارند، این اتاق‌ها برای زوج هایی هستند که به ماه عسل آمده‌اتد و می‌خواهند یک تعطیلات فراموش‌نشدنی داشته باشند. برتری این هتل را با حمام داغ، طراحی خاص و راحتی این نوع اتاق‌ها، شاهد هستیم. هتل افیسیا 22 اتاق خانوادگی دارد که به اتاق‌هایی با دو تخت یک نفره و یک تخت دو نفره تقسیم می‌شوند. اتاق‌های خونوادگی این هتل 33، 41 و 48 متر مربع مساحت دارند.

 

اتاق‌های خانوادگی افیسیا از دو بخش و یک درِ ارتباطی تشکیل شده‌‌اند و یک حمام و یک اتاق استراحت دارند. اتاق‌های افیسیا، تداعی‌کننده‌ی محیط گرمِ خانه در کنار خانواده هستند! در رستوران بزرگی به اسم آرتِمیس، یک کافه‎‌ی روبازِ گران‌قیمت با غذاهای ترکی و بین‌المللی هست.

 

این کافه صبحانه و ناهار سرو می‌کند و میزهای غذا و محیط بیرونی شیکی دارد. در این هتل یک مرکز فیتنس برای کسانی که به سلامتی‌شون اهمیت می‌دهند وجود دارد. همراه ورزش هم می‌توانید از خدمات ماساژی که توسط ماساژورهای حرفه‌ای ارائه می‌شوند استفاده کنید، روحتان را از انرژی منفی و بدنتان را از خستگی خالی کنید!

 

هتل آیلایدا آوانگارد

هتل آیلایدا آوانگارد در قلب کوش آداسی و در کنار پیاده‌روهای ساحلی واقع شده و چشم‌انداز زیبایی از دریای اژه دارد.در حالی‌که دارید از صبحانه‌ی لذیذتان در تراس هتل لذت می‌برید، می‌توانید کشتی‌های تفریحی که به لنگرگاه می‌رسند و شهر را بیدار می‌کنند تماشا کنید و به صدای آرامش‌بخش موج‌های روبه‌روتان گوش بدهید. هتل آیلایدا در تمام سال، برای شما اتاقی شیک، با طراحی خاص و خدمات فردی اختصاصی دارد، فرقی نمی‌کند برای تعطیلات اومده باشید یا سفرتان کاری باشد.

معرفی 5 هتل برتر شهر کوش آداسی ترکیه

آیلایدا آوانگارد، فقط 50 دقیقه از فرودگاه ازمیر فاصله دارد و به خیلی از جاذبه‌های تاریخی و مغازه‌ها نزدیک است. از اقامت‌‌تان در یک هتل شیک لذت ببرید و با منظره‌ی حیرت‌انگیز دریای اژه از خواب بیدار شید، سریال مورد علاقه‌تان را با تلویزیون  ال ای دی تماشا کنید یا با اینترنت رایگان هتل، اینستاگرامتان را چک کنید.

 

اگر فضای بزرگ‌تری نیاز دارید، می‌توانید به یکی از سویت‌های مجلل هتل برین، با اتاق‌نشیمن اضافه و پنجره‌ی تمام قد رو به دریا بروید! برای کسایی که عاشق قهوه هستند، یک کافی‌شاپ با برند جهانی استارباکس تدارک دیده شده، به آنجا بروید و قهوه و شیرینی بخورید! به مسافرای تجاری، اتاق جلسات همراه با سرو غذا، دسترسی به اینترنت با سرعت بالا و خدمات 24 ساعته‌ی مرکز تجاری را پیشنهاد می‌کنیم.

 

تصور کنید که زیر سقف آسمان  کوش آداسی دراز کشیده‌اید، درحالی‌که از یک شنای خوب برگشتید. روی ایوان آفتاب‌گیر بزرگ هتل  استراحت می‌کنید و حمام آفتاب می‌گیرید! در استخر ریلکس کنید و از منظره‌ی شگفت‌انگیز جزیره‌ی کبوتر لذت ببرید! تخته‌های آفتاب‌گیری، حوله و چتر آفتاب به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرند.

 

هتل رامادا ریزورت

هتلِ رامادا ریزورت کوش آداسی در بخش ورودیِ شهر واقع شده و وسعت آن 30000 متر مربع است؛ این هتل در ساحل دریای اژه، چشم‌اندازی وسیع خلق کرده‌است!منطقه‌ی ساحلی هتل آب‌های زلالی دارد و پوشش گیاهی آن بسیار غنی است. در هرجایی از هتل، کیفیت خدمات را حس می‌کنید. تمرکز این هتل روی ارائه‌ی بهترین خدمات اقامتی است و هدفشان بیشترین میزانِ راحتی و رفاهِ مهمان‌ها با بهترین مواد اولیه و اصولی است. هتل رامادا ریزورت کوش آداسی روی تپه‌های ساحلی ساخته شده‌ است و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریای اژه دارد.

 

این هتل فقط یک کیلومتر از مرکز شهر شلوغ و سرزنده‌ی کوش آداسی فاصله دارد، به اندازه‌ی کافی برای لذت بُردن از فضای بارهای تفرجگاهِ ساحلی، رستوران‌ها و سالن‌های همایش به شهر نزدیک هستند در عین حال به قدر کافی هم دور هستید تا بتوانید از آرامش ساحل لذت ببرید. در چشمه‌ی آب معدنی هتل، تنی به آب بزنید و ریلکس کنید. مرکز تفریحی چشمه 800 متر مربع است و از بخش‌هایی مثل حمام ترکی، سونا، بخش ماساژ صورت و بدن، ابزارهای مراقبت و محصولات تکنولوژیکیِ جدید تشکیل شده‌است.

 

شاید بتوانید شیوه‌های جدید ماساژ یا ماساژهای محلی نقاط دیگه‌ی دنیا را این‌جا ببینید. یک حمام آرام را تجربه  کنید یا در مرکز فیتنس با مربیای حرفه‌ای ورزش کنید و خوش بگذرانید. منطقه‌ی دریای اژه، یک مرکز فرهنگی هنریِ جدید به اسم اٌمگا آرِنا دارد؛ این مرکز در هتل رامادا ریزورت کوش آداسی واقع شده و آماده‌ی میزبانی از سازمان‌ها و برگزاری کنسرت‌ها و نمایش‌ها می باشد.

 

اٌمگا آرِنا فضایی فوق‌العاده‌، چشم‌اندازی زیبای از دریا و پوشش غنی دارد. این مرکز، با سیستم‌های متراکم‌سازی خود، می‌تواند ظرفیت استیج و حضار را افزایش بدهد و میزبان فعالیت‌هایی مثل کنسرت‌ها، جشن‌ها، مراسم‌های خانوادگی، رقص، تئاتر و استندآپ باشد.

 

هتل پاین بی ریزورت

این منطقه،  بندر، ساحل و ساحلِ پرچمیِ آبی‌رنگ خودش را دارد که با طبیعت فوق‌العاده‌ای محصور شده‌است. در منطقه‌ی پاین بی ساکن بشید و مطمئن باشید که این منطقه می‌تواند تمام گزینه‌هایی که خانوادتان در آب و هوای منطقه‌ی اژه دنبال آن هستند را داشته باشد. این منطقه‌ی فرهنگی، در موقعیت خاصی قرار دارد، این‌جا می‌توانید بی‌وقفه از آثار تاریخی دیدن کنید. ساحل و شن‌های پاین بی، برای همیشه جزء خاطرات خوب شما می‌مانند. صبح‌ها وقتی از خواب بیدار می‌شوید، با منظره‌ی فوق‌العاده‌ای مواجه می‌شوید!

 

بدون کفش بر روی شن‌ها راه بروید. یا در حالی‌که روی صندلی راحتی نشسته اید از دیدنِ این مناظر لذت ببرید. منطقه‌ی دریای اژه بیشترین بندرها و خلیج‌ها را در ترکیه دارد، طولانی‌ترین خط ساحلی این کشور هم در این منطقه واقع شده‌است. خاک حاصلخیز و آب و هوای مدیترانه‌ای، به این منطقه، زیبایی خاصی بخشیده است. ما در  بندرگاه کمپ کوش آداسی هستیم؛ جایی که توسط شهرهای باستانی احاطه شده‌است.

 

تمدن تاریخیِ این منطقه، دریا را به هنر، معماری و تفکر تبدیل کرده‌ است. منطقه‌ی تفریحی پاین بی با طبیعت بی‌نظیر خود در منطقه‌ی دریای اژه قرار گرفته و با تفر‌جگاه ساحلی و ساحل پرچمیِ آبی‌رنگ خود، میزبان خوبی برای مهمان‌های کوش آداسی می‌باشد. این منطقه شش کیلومتر با مرکز شهر کوش آداسی فاصله دارد.

 

45 دقیقه‌ای می‌توانید از فرودگاه به پاین بی که پنج دقیقه پیاده با مرکز کنگره‌ی افسیا فاصله دارد، بروید. این مرکز یکی از بزرگترین کنگره‌های اروپا در ترکیه‌ است. دوست دارید مراسم عروسی‌تان، در یک گوشه‌ی باشکوه هتل برگزار بشود؟ جایی که با غروب آفتاب و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ آن، حس ایستادن روی عرشه‌ی کشتی را بهتان می‌دهد؟

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو