نسخه قدیمی ها برای درمان تیروئید پرکار

نسخه قدیمی ها برای درمان تیروئید پرکار


منبع: نمناک

339

1398/8/9

13:58


عسل و گردو از تولید بیش از حد هورمون یا کمبود آن جلوگیری و آن را تنظیم می کند و مصرف منظم ترکیب این دو مغذی می تواند تیروئید پرکار را درمان کند.

نسخه قدیمی ها برای درمان تیروئید پرکار

درمان تیروئید پرکار با داروی خانگی و طب سنتی

تیروئید یک ارگان کوچک است که در بخش قدامی و قسمت فوقانی نای ، درست بالای ترقوه قرار دارد ؛ این یکی از غدد درون ریزی است که هورمون تولید می کند و بنابراین نقش مهمی در سلامت متابولیک، قلبی و عروقی و عاطفی ایفا می کند.

عملکرد خوب آن کلیدی برای سلامتی کل ارگانیسم بدن است، نه تنها به این دلیل که ریتم بسیاری از فعالیت های حیاتی را کنترل می کند، بلکه به این دلیل که به نوبه خود باعث سنتز پروتئین، گردش خون و فرآیند اکسیژن می شود با این حال، در موارد خاص، باعث اختلالات التهابی و عدم تعادل هورمونی می شود که بعدها باعث اختلالاتی می شود که بر کیفیت زندگی تاثیر می گذارد.

بیماری های تیروئید

درمان خانگی و گیاهی برای پرکاری تیروئید 

هرچند که همیشه علائم واضح و آشکار ندارد، اما به مرور با تغییرات کم آن در بدن، موجب تشخیص می شود. خوشبختانه، برای اقدام پیشگیرانه، می توانیم به داروهای خاصی از ریشه های طبیعی دسترسی را پیدا کنیم که مواد مغذی آنها باعث تراز و تعادل هورمون های تیروئید می شوند ؛

در این بخش از سلامت نمناک ما می خواهیم به بررسی علائم اصلی ناتوانی این غده و درمانی با عسل خانگی و آجیل برای درمانش، بپردازیم پس اگر شما به پرکاری تیروئید دچار هستید خواندن آن را از دست ندهید چرا که آماده کردن عسل و گردو می تواند به عنوان یک مکمل برای تنظیم فعالیت تیروئید و بهینه سازی عملکرد آن و جلوگیری از تولید بیش از حد هورمون ها و کمبود آن، مفید باشد.

تیروئید پرکار

درمان تیروئید پرکار چطور ممکن است؟

علائم نقص عملکرد تیروئید:

علائم نقص عملکرد تیروئید در هر بیمار بستگی به نوع مشکلی دارد که درحال پیشرفت است:

بیماری تیروئید

بیماری های مربوط به تیروئید و روش درمان تیروئید پرکار 

به طور کلی، چندین تظاهرات بالینی وجود دارد که به تشخیص برخی از این شرایط می انجامد و اینها عبارتند از:

علائم تیروئید

علائم بیماری تیروئید و درمان تیروئید پرکار 

درمان عسل و گردو برای پرکاری تیروئید :

مخلوط عسل و آجیل یک درمان دارویی قدیمی است که به عنوان مکملی برای تحریک تعادل هورمون های تیروئید استفاده می شود ؛ مصرف منظم آن، برای یک اقدام پیشگیرانه، می تواند از تولید پایین هورمون ها و یا تحریک و تولید بیش از حد آنها جلوگیری کند.

عسل و گردو برای تیروئید

عسل و گردو مفید برای درمان تیروئید پرکار

مزایای عسل برای درمان تیروئید پرکار:

عسل غنی از آنزیم ها، ویتامین ها، مواد معدنی و ترکیبات آنتی اکسیدانی است. عسل ارگانیک یکی از مفید ترین مواد دارویی برای سلامت انسان است.قندهای طبیعی آن منبع مهمی برای انرژی سلولها هستند و به همین دلیل از بروز عوارض ناشی از خستگی جلوگیری می کنند.

عسل به بدن در برابر مواد مضر نظیر سموم و فلزات سنگین، که بر روی ظهور اختلالات تیروئید تأثیر می گذارد، کمک می کند و عسل حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 6 است که اینها مواد مغذی مورد نیاز برای تنظیم فرآیندهای هورمونی بدن هستند.

عسل برای تیروئید

عسل چگونه تیروئید پرکار را درمان می کند؟

مزایای گردو برای درمان تیروئید البته از نوع کم کار و چاق کنند :

نسخه ی بعدی این بخش از سلامت نمناک مختص تیروئید کم کار و چاق کننده است. تعداد زیادی از مردم نمی دانند که آجیل خوب برای حفظ سلامتی تیروئید خوب است ، این میوه خشک شده خوشمزه پر از مواد مغذی و خواصی است که به نوعی از عملکرد این غده پشتیبانی می کند. اینها حاوی مقادیر زیادی از سلنیوم، یک عنصر اساسی ضروری است که در فعالیت تیروئید مداخله می کند و بخش تفکیکی از هورمون ها را ترویج می دهد.

سطوح پایین این ماده معدنی مربوط به کمبود ید است که یک مشکل است و می تواند باعث کم کاری تیروئید شود. اسیدهای چرب ضروری آجیل برای جلوگیری از عدم تعادل التهابی در غده توصیه می شود و در بهبود گردش خون کمک می کند و نیز از ارزش انرژی بالایی برخوردار است.

گردوی سبز برای تیروئید

گردو بر درمان تیروئید کم کار چه تاثیری دارد؟

چگونگی آماده سازی درمان تیروئید کم کار و چاق کننده با عسل و گردو :

برای تهیه این درمان، توصیه می شود از گردوهای سبز استفاده کنید، زیرا آنها حاوی انواع متعددی هستند که سلنیوم بیشتری دارند با این حال، اگر شما نمیتوانید آنها را در این حالت خریداری کنید، میتوانید از گردو معمولی نیز استفاده کنید.

مواد اولیه :

  • 40 عدد گردو سبز
  • 3فنجان عسل ارگانیک (1 کیلوگرم)
  • ظرف
  • چاقو
  • ظرف شیشه ای با در
  • قاشق چوبی

ترکیب عسل و گردو

درمان تیروئید پرکار با مواد مغذی در خانه

آماده سازی:

1. تقریبا نیمی از گردوهای سبز را نصف کنید و آنها را به قطعات کوچک تقسیم کنید.

2. آنها را در یک ظرف شیشه ای قرار داده و سپس با عسل ارگانیک بپوشانید.

3. مواد تشکیل دهنده را با یک قاشق چوبی جدا کرده و شیشه را پر کنید.

4. آن را در یک مکان سرد و تاریک قرار دهید و اجازه دهید 7 تا 10 روز بماند.

فواید عسل و گردوی سبز

طرز تهیه داروی گیاهی برای درمان تیروئید پرکار 

طرز مصرف :

وقتی که زمان مصرفش سر رسید، 2 قاشق چای خوری از آن را ناشتا، یا همراه صبحانه بخورید.

اگر دوست دارید، در شب هم بخورید، تنها یا با یک تکه نان گندم سیاه.

آیا آماده هستید تا این درمان خوشمزه و سالم را امتحان کنید؟ حتی اگر هنوز هیچ نشانه ای از مشکل تیروئید را ندارید، می توانید این دارو را در رژیم غذایی منظم خود برای حمایت از عملکرد تیروئید خود داشته باشید. در واقع این نسخه برای متعادل کردن عملکرد تیروئید گاها در هر دو نوع استفاده می شود که گفتنی است در مورد فرد مصرف کننده تنها یک متخصص طب سنتی میتواند تصمیم بگیرد . 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو