دانلود نرم افزار مدیریت پایگاه داده – JetBrains DataGrip 2019.2.6

منبع: دانلود ها

78

1398/8/9

19:29


نرم افزار JetBrains DataGrip یک محیط چند موتوره بسیار قدرتمند برای مدیریت انواع پایگاه های داده می باشد که از انواع دیتابیس ها پشتیبانی می کند. JetBrains DataGrip از انواع دیتابیس از جمله MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server, Oracle, Sybase, DB2, SQLite, HyperSQL, Apache Derby و H2 پشتیبانی می کند. این نرم افزار تمامی پایگاه های داده شما را در خود نگهداری می کند و آنها را در قالب فولدر هایی در دسته بندی های خاص به نمایش می گذارد. نرم افزار DataGrip دارای کنسول کوئری هوشمند می باشد که به شما در اجرا سریع تر کوئری کمک می کند. هم چنین قابلیت تکمیل اتوماتیک کدهای SQL را به شما می دهد و کدنویسی شما را تسریع می بخشد.

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم برای فعال سازی اضافه شد

دانلود-JetBrains-DataGrip

قابلیت های کلیدی نرم افزار JetBrains DataGrip:

  • نرم افزار DataGrip تمامی آبجکت های دیتابیس شما را مرور کرده و به صورت گروه بندی شده در فولدرهای متعدد با طرح های متنوع نمایش می دهد. هم چنین رابط کاربری مناسب برای اضافه و ویرایش نمودن جداول، ستون ها، ایندکس ها و … تعبیه شده است.
  • قابلیت مکان یابی سریع در نرم افزار به شما اجازه می دهد تا هر آبجکت را فارغ از این که در کدنویسی شما ایجاد شده یا از قبل در دیتابیس بوده است را به سرعت فراخوانی کنید. برای پیداکردن آبجکت ها باتوجه به نام آن ها باید از symbol action استفاده کنید.
  • ویرایشگر قدرتمند جداول به شما اجازه ی اضافه، حذف، ویرایش و ردیف های اطلاعات مشابه (Clone Data Rows) را می دهد. با استفاده از قابلیت جستجوی نوشتاری نرم افزار، به پیداکردن هر آن چه در جداول خود نیاز دارید بپردازید.
  • نوشتن دستی کدهای معمولی را دیگر فراموش کنید! نرم افزار DataGrip به صورت خودکار این امور را برای شما انجام می دهد. کدهای لازم برای تغییر آبجکت ها در جداول، ستون ها و … را با رابط کاربری موجود در محیط نرم افزار به سادگی انجام دهید.
info

DataGrip is the multi-engine database environment. We support MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server, Oracle, Sybase, DB2, SQLite, HyperSQL, Apache Derby and H2. If the DBMS has a JDBC driver you can connect to it via DataGrip. For any of supported engines it provides database introspection and various instruments for creating and modifying objects.

سیستم مورد نیاز

Windows 10/8/7/Vista/2003/XP incl. 64-bit
۱GB RAM minimum
۲GB RAM recommended

راهنمای نصب

استفاده از فایل لایسنس – توسط amped:

1) ابتدا فایل block-hosts.cmd را به صورت Run as Administrator اجرا کنید تا سرور نرم افزار بلاک شود. سپس شروع به نصب کنید.

2) با استفاده از اطلاعات درون فایل key.txt نرم افزار را رجیستر کنید.

————————–

استفاده از فایل لایسنس – توسط Rover12421 یا Zhile:

مشاهده آموزش نصب تصویری روش Rover12421 – اختصاصی دانلودها

1) وارد پوشه Patch شده و محتوای درون آن را در محل نصب نرم افزار خود کپی کنید. مثلا نرم افزار در C:/Downloadha نصب شده است. آدرس فایل اینگونه خواهد شد:

C:/Downloadha/lcs-server.jar

 

2) وارد محل نصب نرم افزار شوید و در پوشه bin به دنبال فایل هایی بگردید که با پسوند .vmoptions می باشند. معمولا دو فایل هستند که نشان دهنده ی فایل های اجرایی 32بیتی و 64بیتی خواهند بود. بنابه سیستم عامل خود و روشی که می خواهید نرم افزار را اجرا کنید، یکی از آن ها را انتخاب کنید و با یک ویرایشگر متن (مثل Notepad یا Notepad++) اجرا کنید.

3) یک خط جدید در انتهای نرم افزار اضافه کنید و دستور زیر را بزنید:

-javaagent:path-to-lcs-server.jar-file

 

دقت کنید که به جای عبارت path-to-lcs-server.jar-file باید آدرس فایل فعال ساز را بدهید که در گام 1 انجام داده اید. برای این مورد، بدین صورت می شود:

-javaagent:C:/Downloadha/lcs-server.jar

 

4) نرم افزار را اجرا کنید. از شما درخواست سریال می کند. به زبانه ی Activation Code مراجعه کنید. حال محتوای درون فایل KEY.txt را درون باکس مربوطه کپی کنید. بر روی OK کلیک کنید تا نرم افزار اجرا شود. هم چنین دقت داشته باشید که الزامی به استفاده از محتوای درون فایل KEY.txt نیست. بله می توانید با هر عبارت دلخواه مثلا I Love Downloadha نیز نرم افزار را فعال کنید. اما KEY.txt شامل محتوای پیشنهادی کرکر می باشد.

————-

نکته مهم اول!! دقت داشته باشید که شورتکات ایجادشده بر روی دسکتاپ شما، به نسخه 32بیتی نرم افزار متصل می شود. اگر ویندوز شما 64بیتی است و در گام دوم تنها فایل مربوط به معماری 64بیتی را ویرایش کرده اید، نرم افزار برای شما کرک نشده اجرا خواهد شد. بدین منظور، 2راه پیش رو دارید. یا شورتکات مربوط به نسخه 64بیتی را به صورت دستی ایجاد نمایید. یا هر دو فایل با پسوند .vmoptions را ویرایش نمایید که هر دو نسخه 32بیتی و 64بیتی کرک شوند.

نکته مهم دوم!! اگر در هنگام کار با نرم افزار، با اخطار Error opening zip file or JAR manifest missing مواجه شدید، لطفا فایل lcs-server.jar را به محل نصب نرم افزار خود در کنار فایل های با پسوند .vmoptions منتقل کنید تا امکان فراخوانی آن حتما فراهم باشد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو