تریلر فیلم ابرقهرمانی Code 8 با حضور استفن و رابی آمل منتشر شد

منبع: گیمفا

312

1398/8/10

00:30


تریلر فیلم ابرقهرمانی Code 8 با حضور استفن و رابی آمل منتشر شد

استفن آمل (Stephen Amell) و رابی آمل (Robbie Amell) پسرعمو هستند. این دو همچنین بخش مهمی از دنیای تلویزیونی اروورس را تشکیل می‌دهند، جایی که استفن نقش اصلی را در سریال Arrow «ارو» و رابی نقش فایراستورم را در سریال The Flash «فلش» بازی می‌کند. سال ۲۰۱۶ این دو یک فیلم کوتاه علمی تخیلی به نام Code 8 «کد هشت» ساختند تا به سرمایه‌گذاران اثبات کنند این داستان قابلیت تبدیل به یک فیلم سینمایی را دارد. حالا پس از سه سال نسخه سینمایی آن داستان تکمیل شده و اولین تریلر آن هم منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم Code 8 به کارگردانی جف چان (Jeff Chan) در یک تاریخ متفاوت روایت می‌شود، زمانی که برخی مردم قابلیت‌هایی دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان ابرقدرت یاد کرد. اما با این افراد ابرقدرت به عنوان بیگانه برخورد می‌شود و جزو اقشار کم‌درآمد جامعه هستند. وقتی یک ابرقدرت (با بازی رابی) نمی‌تواند از پس مخارج مادر بیمارش برآید از دوستش (با بازی استفن) کمک می‌خواهد که او هم برای یک ارباب مواد مخدر کار می‌کند. آن‌ها به دلیل انجام کارهای غیرقانونی در حال فرار از دست دو کارآگاه (با بازی سونگ کانگ (Sung Kang) و آرون آبرامز (Aaron Abrams)) و نیروی پلیس ویژه ابرقدرتی شبیه پلیس آهنی هستند.

این ایده جذابی برای یک فیلم اکشن مهیج است. ترکیب سینمای ابرقهرمانی با سینمای جنایی قبلا در آثار با بودجه پایینی مثل Sleight به موفقیت رسیده است. اگر استفن و رابی قصد دارند از فضای تینیجری سریال‌های CW فاصله بگیرند Code 8 بهترین گزینه برای این کار است. صحنه‌های اکشن عالی و خوب فیلمبرداری شده، و قدرت‌های ابرقهرمانی خیلی واقعی به نظر می‌رسند.

فیلم Code 8 در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو