سریال Stranger Things: احتمال پیوستن چهار شخصیت جدید به فصل چهارم

منبع: گیمفا

153

1398/8/10

14:03


سریال Stranger Things: احتمال پیوستن چهار شخصیت جدید به فصل چهارم

سریال Stranger Things «چیزهای عجیب» امسال به لطف پخش فصل سومش توجهات زیادی را به خودش جلب کرد. این فصل اهمیت زیادی برای طرفداران داشت و در آن شاهد کشته شدن شخصیت‌های قدیمی بودیم. مرگ برخی از آن‌ها اهمیتی برای طرفداران ندارد، در حالی که دل طرفداران برخی دیگر از آن‌ها تنگ خواهد شد. حالا به نظر می‌آید در فصل چهارم شاهد اضافه شدن چهار شخصیت جدید به سریال خواهیم بود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

منبعی آگاه به تی‌وی لاین اطلاع داده برادران دافر (Duffer Brothers) سازندگان سریال در حال انتخاب چهار بازیگر مرد جدید برای فصل چهارم هستند که سه تای آن‌ها نوجوان و یکی از آن‌ها بزرگسال هستند.

این شخصیت‌های نوجوان هرکدام ویژگی خاص خود را دارند به عنوان ورزشکار و عاشق موسیقی متال توصیف شده‌اند. شخصیت بزرگسال نقش مهمی در داستان فصل جدید خواهد داشت. اگر فصل سوم را دیده باشید می‌دانید که با نمایش سکانسی در روسیه به پایان رسید. به نگهبانان زندان دستور داده شد یکی از زندانیان را به سلولی ببرند تا یک دموگرگان او را بخورد.

البته عده زیادی امیدوارند یکی از شخصیت‌هایی که گویا در فصل سوم کشته شد دوباره به داستان برگردد. کلانتر جیم هاپر احتمالا پس از اینکه روس‌ها دروازه دنیای وارونه را باز کردند طی انفجار کشته شد. جسد او هرگز پیدا نشد، اما طرفداران امیدوارند او هنوز زنده باشد.

منبع: Comicbook

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو