مدل گردنبند طلا بزرگ با طرح های بسیار زیبا و خاص

 مدل گردنبند طلا بزرگ با طرح های بسیار زیبا و خاص


منبع: آرگا

880

1398/8/11

14:03


در این مطلب تصاویری از انواع مدل گردنبند طلا بزرگ مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل گردنبند طلا بزرگ در انواع طرح های متنوع ساده و نگین دار و فانتزی موجود است و اگر شما تمایل دارید که گردنبندی تجملاتی و لوکس داشته باشید بهتر است از این طرح ها استفاده نمایید.

مدل گردنبند طلا بزرگ شیک و خاص

گردنبند طلا و گوشواره طلا و النگوی طلا از انواع زیورآلات پرطرفدار در بین خانم ها محسوب می شوند که در انواع طرح های مختلف موجود می باشند. در ادامه تصاویری از انواع مدل گردنبند طلا بزرگ را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل گردنبند طلا بزرگ

گردنبند طلای بزرگ با طرح های ساده و فانتزی

گردنبند طلای بزرگ در انواع طرح های ته گردنی و نیمه باز و آویز و طرح حیوانات و طرح های فانتزی و … موجود می باشد که انتخاب هر یک از آن ها به سلیقه شخصی و میزان بودجه و سن شما بستگی دارد.

طرح های فانتزی گردنبند طلای بزرگ برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و خانم های میانسال نیز بهتر است از طرح های ساده این نوع گردنبند ها استفاده نمایند.

گردنبند های طلا بزرگ برای شرکت در مهمانی ها و مجالس رسمی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و علاوه بر این شما با استفاده از این طرح گردنبند ها زیبا و لاکچری تر به نظر می رسید.

گردنبند طلا با طرح حیوانات و حشرات نظیر طاووس و قو و پروانه و زنبور عسل و … دارای زیبای خیره کننده ای هستند و این طرح ها از انواع مدل های رایج و پرطرفدار برای استفاده در ساخت گردنبندهای بزرگ به شمار می روند.

طرح گردنبند طلا بزرگ

 گردنبند طلا بزرگ

گردنبند فانتزی طلا بزرگ

مدل گردنبند طلای بزرگ

طرح گردنبند طلای بزرگ

گردنبند طلا بزرگ شیک و زیبا

مدل گردنبند طلا بزرگ شیک

گردنبند طلا بزرگ شیک و فانتزی

گردنبند طلای بزرگ

گردنبند طلای بزرگ

طرح گردنبند

طرح گردنبند طلا بزرگ زنانه

گردنبند فانتزی طلا بزرگ

ست گردنبند و گوشواره طلا بزرگ

مدل گردنبند طلا بزرگ شیک و فانتزی

مدل گردنبند طلا

مدل گردنبند طلا بزرگ شیک و خاص

گردنبند زنانه طلا بزرگ

گردنبند طلا بزرگ

ست طلای زنانه

گردنبند شیک

مدل گردنبند طلا شیک و خاص

گردنبند ها با طرح های ترمه و گل و بوته نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید گردنبند شیک و خاصی داشته باشید بهتر است از این مدل ها استفاده نمایید.

گردنبندهای بزرگ ته گردنی در هنگام بسته شدن به گردن می چسبند و همه یا قسمتی از گردن را می پوشانند و این گردنبندها دارای طراحی پرشکوه و لاکچری می باشند.

گردنبندهای بزرگ که به شکل سینه ریز هستند به صورت گسترده از آن ها سنگ یا رشته و سکه آویزان است که این طرح ها نیز از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه خانم ها قرار گرفته اند.

برخی از گردنبند های طلا بزرگ به صورت نیمه باز و خلاقانه ساخته می شوند که در این طرح ها دو طرف گردنبند به سمت یکدیگر آمده اند ولی به هم پیوند نخورده اند و قسمت جلویی گردنبند نیز باز است این مدل ها دارای زیبایی خاصی هستند و امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان مدگرا را به سمت خود جلب کرده اند.

مدل گردنبند ته گردنی طلا

گردنبند طلا شیک

مدل گردنبند زنانه زیبا و جذاب

گردنبند طلا بزرگ آویز

گردنبند طلا بزرگ شیک و جذاب

مدل گردنبند طلای بزرگ

 گردنبند طلا بزرگ فانتزی

گردنبند طلا بزرگ فانتزی و شیک

گردنبند طلا بزرگ دخترانه

مدل گردنبند طلا نیمه باز

گردنبند نیمه باز طلا

گردنبند طلا بزرگ

مدل گردنبند نگین دار

مدل گردنبند زنانه شیک

ست گوشواره و گردنبند طلا بزرگ

در این مطلب تصاویری از انواع مدل گردنبند طلا بزرگ با طرح های شیک و جدید را پیش رو داشتید که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار گرفته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها گردنبند خاص و زیبایی را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو