برای تور اروپا برنامه دارید؟ هنوز مقصدتان را انتخاب نکردید؟

برای تور اروپا برنامه دارید؟ هنوز مقصدتان را انتخاب نکردید؟


منبع: تاپ تراول

148

1398/8/11

20:01


سفر باتو

خرید بلیط هواپیما

حق باشماست انتخاب بین این همه مقصد برای تور اروپا گیج کننده است به خصوص که اگر برای اولین بار قصد سفر به اروپا را داشته باشید. اروپا از سوئد تا یونان از اوکراین تا انگلیس ترکیبی متفاوت از زبان، فرهنگ، تاریخ، معماری و… است. سفر به هریک از کشورهای اروپایی کشفی تازه از اروپا، این قاره کوچک با تاریخی مثال زدنی است که به خوبی در معماری هر یک از شهرهای آن به چشم می خورد.


   تبلیغات    

            | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


تور اروپا

728 90 - برای تور اروپا برنامه دارید؟ هنوز مقصدتان را انتخاب نکردید؟

 

نگرانی در خصوص اخذ ویزا

بیشترین نگرانی مسافران در خصوص اخذ ویزا است و گاها یک عامل بازدارنده از سفر. ما در آژانس هواپیمایی ژیوار سعی کرده ایم تا حد زیادی این مشکل را رفع کنیم. چنانچه مدارک شما کامل و کافی باشد و صداقت را در ارائه مدارک رعایت کرده باشید جایی برای نگرانی نخواهید داشت. پس با خیالی راحت برای تور اروپا نوروز ۹۹ برنامه ریزی کنید.

 خدمات آژانس ژیوار برای تور اروپا

زمانی که صحبت از تور اروپا ژیوار به میان می آید بی تردید سفری دسته جمعی همراه با راهنمای تور متخصص و برنامه سفری عالی در ذهن شما تداعی می شود. آژانس ژیوار برای تور اروپا، تور اروپا نوروز ۹۹ و تور فرانسه گشت های متنوعی در نظر گرفته است. ما در تیم ژیوار تاکنون سعی داشته ایم اقامتی خوش در بهترین هتل های شهر مقصد را برای شما فراهم کنیم.

 انتخاب زمان سفر

یکی از بزرگترین دغدغه ها برای انتخاب تور اروپا زمان مناسب برای سفر است. به طبع در هر فصلی امکان سفر وجود دارد. اما تعطیلات نوروز بهترین زمان برای سفر است. تور اروپا نوروز ۹۹ با دربرگرفتن بهترین مقاصد سفری اروپا گزینه ای مناسب برای گذراندن تعطیلات نوروز است.

تور فرانسه مقصدی برای تمام فصول

فرانسه از جمله کشورهایی در اروپاست که سفر به آن در هر فصلی مخاطبان خاص خود را دارد. چه در تابستان که تعداد گردشگران به اوج خود می رسد و چه در زمستان که شهر غرق در نور و زیبایی کریسمس می شود. پاریس شهری است که سفر به آن اصلا تکراری نمی شود. تور فرانسه ژیوار در همه فصول برگزار می شود. اگر قصد سفر به عروس اروپا را دارید، تور فرانسه به صورت تکی و یا ترکیبی با دیگر شهرهای اروپایی در تور اروپا نوروز ۹۹ ژیوار برنامه ریزی شده است.

تور اروپا

هزینه تورها

از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب تور هزینه آن است. طبیعی است که نمی توان انتظار داشت تور اروپا یا تور فرانسه ارزان باشد. معقوله سفر به همراه هزینه تعریف می شود. اما با مدیریتی مناسب می توان سفری مقرون به صرفه داشت. بسته به خدماتی که به شما ارائه میشود نرخ تور متفاوت خواهد بود. ما در پکیج تور اروپا نوروز ۹۹ سعی داشته ایم که بهترین خدمات را در مقابل هزینه ای که پرداخت خواهید کرد به شما ارائه دهیم.

تور اروپا

مکان های جدید کشف کنید

منطقی است وقتی که برای بار اول به هر شهری سفر کنید نمی توانید از سمبل ها و جاذبه های برجسته آن شهر صرف نظر کنید. ولی به شما پیشنهاد می دهیم در صورتی که زمان کافی دارید به دل شهر سفر کنید از کوچه پس کوچه های آن عبور کنید و به اصطلاح، خودتان شهر را کشف کنید. تور فرانسه از جمله گزینه های مناسب برای کشف پاریس است.


  تبلیغات   

                        | لمینت دندان |   کامپوزیت دندان | ایمپلنت | ارتودنسی |


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو