دانلود بازی Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty برای کامپیوتر

دانلود بازی Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

154

1398/8/11

22:16


بازی Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty از اولین بازی های اختصاصی برای PS2 می باشد که توانست رکورد فروش خوبی را به ثبت برساند. این بازی با توجه به استقبال خوبی که از آن شد، برای PC و XBOX نیز(با تغییرات) ارائه شد. داستان بازی Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty شما را به دوسال قبل می برد جایی که اسنیک برای تحقیق در مورد پروژه مرگبار متال گیر وارد کشتی روسی می شود و بعد از بیهوش کردن اولگا وارد مکانی که اولین متال گیر ساخته شده می شود. او وظیفه دارد که عکس هایی را از طرفین متال گیر بیندازد آن هم درست درجایی که بیشتر از پانصد تن از تروریست ها وجود دارند!

او عکس ها را به هر ترتیب که شده می اندازد و از طریق کامپیوتر به اینترنت وصل شده و بعد از آپلود عکس ها برای اتوکان می فرستد سپس یکی از رئیس های بازی به اسم چالاچاسکا که روس هست می رسد و همه را از بین برده و سوار بر متالگیر با اسنیک مبارزه می کند سپس اسنیک در زیر آب می رود و گویا غرق می شود!

Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty PC-P2P

دانلود-بازی-Metal-Gear-Solid-2-Sons-of-Liberty

مطالب مرتبط

از آن پس همه فکر می کنند که اسنیک مرده است بنابراین دو سال بعد از آن ماجرا جک رایدن که یک غواص نیروی دریایی است برای انجام ماموریت های مربوط به متال گیر به جای اسنیک می رود.او از طرف مافوق خود دستور می گیرد و همواره با “ROSE” از طریق بیسیم در ارتباط است و …

گرافیک بازی در حد قابل قبولی بالاست و خیلی نرم کار شده است و به جزییات خیلی توجه شده است. سایه ها بسیار طبیعی هستند، هوش مصنوعی بسیار بالا است و حرکات دشمنان خیلی طبیعی هستند و در بازی همچنین راز هایی نهفته است که کم تر کسی متوجه آن می شوند مثلا: وقتی در اولین بار که اسنیک را توسط رایدن دیدید به او ریشتراش را بدهید در دموی آخر بازی اسنیک ریش هایش را زده است !!

در اول بازی در کشتی وقتی وارد اتاق می شوید درب کمد را باز کنید و در مقابل عکس بایستید و دوربین را اول شخص کنید بعد از چند دقیقه خیره ماندن اسنیک به عکس به آن بوسه می زند! شما می توانید با قرار دادن اسلحه روی شقیقه دشمنان آنها را بترسانید و از آنها آیتم های مختلف به دست اورید. وقتی که توسط دشمن دیده شدید با اسلحه به بیسیم او شلیک کنید تا نتواند با مرکز تماس بگیرد و درخواست نیروی کمکی کند.

امتیازهای گرفته شده در سال عرضه بازی همگی حاکی از برتری این بازی هستش امتیازی که سایت گیم اسپات به بازی داده ۹٫۶ بود. همانطور که میدانیم بازی Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty جز آن بازی هایی هست که دارای داستان غنی فلسفی و سیاسی با درون مایه های مذهبی هست که بسیار قابل توجه هستش.

در اخر باید بگوییم شما یکی از برترین بازی های تاریخ بازی های رایانه ای رو تجربه خواهید کرد و از دست دادن این بازی (چه بسا که تا به حال باید بازی می کردید ) کاری بس نابخشودنی هستش و نبودش در کارنامه هر بازیبازی جای بسی تامل را خواهد داشت.

info

Technological data on the nuclear-armed walking tank, Metal Gear, leaks onto the black market. The legendary hero, Solid Snake, sets out in pursuit of a tanker carrying a new Metal Gear prototype. But Snake falls into a trap and is believed lost along with the tanker at the bottom of the Hudson River. Two years later, terrorists led by a man claiming to be Solid Snake seize control of the Big Shell, an oil spill cleanup facility. Responding to the crisis, the government sends Raiden, a new recruit within the special ops unit FOXHOUND, to infiltrate the Big Shell and rescue the US President as world peace hangs in the balance.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Info

CPU SPEED: 800 MHz

RAM: 128 MB

OS: Windows 98/ME/2000/XP

VIDEO CARD: 32 MB DirectX compatible 3D Accelerated Video Card

SOUND CARD: Yes

FREE DISK SPACE: 3.9 GB

DEDICATED VIDEO RAM: 32 MB

سیستم پیشنهادی:

CPU: Info

CPU SPEED: 1.2 GHz

RAM: 256 MB

OS: Windows 98/ME/2000/XP

VIDEO CARD: 64 MB DirectX compatible 3D Accelerated Video Card

SOUND CARD: Yes

FREE DISK SPACE: 7.6 GB

DEDICATED VIDEO RAM: 64 MB

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty-P2P :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو