برگزارکنندگان جشن هالوین در پرند دستگیر شدند

منبع: برترین ها

94

1398/8/12

02:27


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به خبر برگزاری جشن هالوین در شهر پرند گفت: به محض اطلاع از برگزاری چنین جشنی در کمترین زمان، مالک فست فود و گریمور دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم: سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به خبر برگزاری جشن هالوین در پرند اظهار داشت: یک گروه گریمور آخر هر هفته از تهران به پرند می‌آید و فعالیت آن در یک فست فودی است که این جشن و دورهمی کوچک با عنوان هالوین در این فست‌فودی برگزار شده است.

وی ادامه داد: به محض اطلاع از برگزاری چنین جشنی در کمترین زمان، مالک فست فود و گریمور دستگیر شدند که تحقیقات از این دو نفر همچنان ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در رابطه با برگزاری جشن‌ها با نمادها و فرهنگ‌های غربی که احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند بدون اغماض با آن برخورد می‌شود که مردم خط قرمز پلیس هستند.

دادستان تهران: مجوزهای لازم برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی به پلیس داده شده است

سرپناه با اشاره به برخورد شدید با هرگونه اخلاقیات غیرشرعی گفت: نیروی انتظامی با هر گونه اقدامی که هنجارهای اجتماعی جامعه را به چالش بکشد مقابله خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر توفیقی که پلیس به دست می‌آورد مرهون مشارکت مردم است که مردم با ناهنجاری‌های اجتماعی مخالف هستند و پلیس در کنار آن‌ها است و از مردم درخواست داریم تا به محض اطلاع از هرگونه برنامه‌ غیراخلاقی و غیرشرعی که به جامعه آسیب وارد می‌کند پلیس را در جریان بگذارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو