مدل کاپشن زنانه با انواع استایل ها و رنگ های شیک و جدید

مدل کاپشن زنانه با انواع استایل ها و رنگ های شیک و جدید


منبع: آرگا

675

1398/8/12

14:01


در این مطلب تصاویری از مدل کاپشن زنانه را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

کاپشن از انواع لباس های زمستانی که در هنگام انتخاب آن باید دقت لازم را داشته باشید تا شما را گرم نگه دارد و بتوانید سال های طولانی از آن استفاده نمایید. مدل کاپشن زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد که بهتر است شما با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها کاپشن با تن پوش شیک و مناسبی را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل کاپشن زنانه با طرح و رنگ های شیک و جدید

کاپشن ها در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شوند که انتخاب اندازه قد کاپشن به اندازه قد شما بستگی دارد و بهتر است در هنگام انتخاب کاپشن دقت و حساسیت لازم را داشته باشید تا بتوانید در فصل پاییز و زمستان استایلی بی نظیر و متفاوت داشته باشید. در مطالب قبلی مدل پالتو زنانه و مدل سویشرت زنانه را مشاهده کردید در ادامه با انواع مدل کاپشن زنانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل کاپشن زنانه شیک

طرح کاپشن زنانه کوتاه

در هنگام انتخاب کاپشن زنانه توجه داشته باشید که بین آستر و پارچه آن باید عایقی مناسب نظیر پشم شیشه و پشم یا کرک استفاده شده باشد تا در روزهای سرد زمستان بدن شما گرم تر نگه داشته شود همچنین کاپشن های زنانه باید به گونه انتخاب شوند که ضد آب و ضد باد باشند تا در برابر سرما و باران عایق مناسبی باشند.

کاپشن های کوتاه زنانه برای روزهای سرد پاییزی انتخابی مناسب تر هستند و شما می توانید این کاپشن ها را به همراه مانتو های اسپرت یا ساده بپوشید. در دوخت برخی از کاپشن های زنانه از ترکیب زیپ و دکمه استفاده می شود و معمولا تکه پارچه ای جلوی زیپ قرار می گیرد که به کمک دکمه بسته می شود و این تکه جلوی نفوذ سرما و باد را به خوبی می گیرد.

کاپشن های بلند و کوتاه زنانه باید جیب داشته باشند تا شما بتوانید در سرمای زمستان دست های خود را به کمک جیب گرم نگه دارید همچنین می توانید از جیب های کاپشان برای قرار دادن وسایل ضروری خود استفاده نمایید.

کاپشن های در انواع طرح های بدون کلاه و کلاه دار موجود می باشند و اگر شما تمایل ندارید که همراه خود کلاه داشته باشید بهتر است کاپشن های کلاه دار را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل کاپشن شیک زنانه

کاپشن شیک و کوتاه

مدل کاپشن زیبا و شیک زنانه

 کاپشن جیب دار زنانه

مدل کاپشن زنانه

کاپشن شیک زنانه

مدل کاپشن کوتاه و شیک

کاپشن زیبا زنانه

کاپشن شیک زنانه

طرح کاپشن کوتاه

کاپشن دو رنگ زنانه

کاپشن دو رنگ زنانه

مدل کاپشن رنگ تیره

کاپشن مشکی زنانه

کاپشن اسپرت زنانه

مدل کاپشن کوتاه و شیک

کاپشن سفید زنانه

طرح کاپشن سفید

کاپشن شیک زنانه

مدل کاپشن شیک و زیبا

کاپشن شیک زنانه

کاپشن کوتاه و زیبا

کاپشن رنگ تیره زنانه

کاپشن رنگ تیره زنانه

مدل کاپشن شیک زنانه

طرح کاپشن زنانه شیک و جدید

کاپشن کوتاه زنانه

کاپشن کوتاه و زیبا

کاپشن زرد زنانه

کاپشن زرد زنانه

مدل کاپشن کوتاه

کاپشن کوتاه و جذاب زنانه

طرح کاپشن زنانه بلند

کاپشن های بلند برای روزهای سرد و برفی زمستانی مناسب تر می باشند و شما می توانید با پوشیدن این کاپشن ها علاوه بر قسمت بالاتنه بدن تان ، قسمت پایین تنه تان را هم گرم تر نگه دارید.

کاپشن های بلند زنانه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند که هر یک از این رنگ ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد و دلگیر زمستان استایل و تیپی برجسته داشته باشید بهتر است کاپشن های رنگ روشن را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

کاپشن های بلند زنانه را بهتر است با شلوارهای جین یا اسپرت بپوشید همچنین می توانید برای داشتن استایلی زمستانی شیک و بی نظیر کاپشن را به همراه بوت یا کفش های ساق دار بپوشید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

کاپشن سرمه ای زنانه

طرح کاپشن شیک زنانه

کاپشن شیک زنانه

کاپشن شیک و ساده زنانه

مدل کاپشن رنگ روشن زنانه

 کاپشن زنانه شیک

کاپشن زیپ دار

طرح کاپشن زنانه شیک و جدید

کاپشن شیک زنانه

 کاپشن کتان زنانه

کاپشن رنگ تیره زنانه

کاپشن مشکی

مدل کاپشن رنگ روشن

مدل کاپشن رنگ روشن

کاپشن سفید زنانه

مدل کاپشن سفید و مشکی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل کاپشن زنانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کاپشن با طرح و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو