طالع بینی متولدین آبان ماه

طالع بینی متولدین آبان ماه


منبع: زیبامون

1,279

1398/8/12

18:56


در این پست از زیبامون با طالع بینی و صفات شخصیتی متولدین آبان ماه همراه ما باشید .

طالع بینی متولدین آبان ماه

طالع بینی، تفسیر و تعبیر یا به نوعی پیشگویی از آینده است که از طریق مشاهده ی حرکات خورشید، سیارات، ستاراگان و ماه اتفاق می افتد. طالع بینی به تطبیق وضعیت سماوی با تولد فرد مربوط می شود. امروزه طالع بینی و یا ستاره خوانی مورد تایید مجامع علمی نیست ولی با این حال، طالع بینی در بین برخی از اقشار جامعه، مخصوصا جوانان همچنان طرفدار دارد. در این پست از زیبامون دات کام  با طالع بینی متولدین آبان ماه، با ما همراه باشید.

سمبل و مشخصات کلی متولدین آبان ماه  

• سمبل و نماد متولد آبان: عقرب

• سنگ خوش یمن متولد آبان: سیلیس

• شعار متولد آبان: من آرزو می کنم.

• سیاره ی متولد آبان: پلوتون

• عنصر وجودی متولد آبان: آب

• فلز وجودی متولد آبان: آهن

• رنگ مورد علاقه متولد آبان: قرمز تیره و آلبالویی

• گل مورد علاقه متولد آبان: ارکیده و رازقی

• عدد خوش یمن متولد آبان: 9

• روز مبارک متولدین آبان: سه شنبه

ویژگی های مثبت متولد آبان

 از ویژگی و خصوصیات مثبت این ماه می توان به مصصم بودن، قاطع و با اراده بودن، محکم و نیرومندی، پر قدرت بودن، احساساتی بودن، جذابیت، با نفوذ، پر شور و هیجانی اشاره کرد.

ویژگی های منفی متولد آبان

از ویژگی و خصوصیات منفی این ماه می توان به حسادت، خشمگین و غضب آلود، وسواسی، پنهان کار، مرموز، لجبازی و یک دنگی،  تودار، سرسخت و خود رای بودن اشاره کرد.

طالع بینی زن متولد آبان

زن متولد آبان ماه تقریبا آدم سردی است. آرامش زیاد متولدین این ماه می تواند هم شما را جادو کند وهم در مواردی آزار دهنده شود. زمان زیادی طول می کشد تا به شناخت خوبی از او برسید. حتی زمانی که ساکت هستند چشم های آن ها با شما حرف می زند. آنقدر جذاب هستند که دوستان او به دورش جذب شوند و شما مات و مبهوت انرژی و جذابیت او شوید. عشق در تمام عناصر وجودی دوشیزه ی متولد این ماه نفوذ کرده است. او از کوچک ترین مسائل تا موضوعات مهم مانند جنگ جهانی هم احساساتی برخورد می کند. او در همه ی امور صاف و صادق است و در قبال کسی که دوستش دارد بسیار وفا دار می ماند. همراهی با دختر متولد این ماه باعث می شود تا زندگی به شما لبخند بزند.

طالع بینی مرد متولد آبان

مرد متولد آبان از جذابیت زیادی برخوردار است و بسیار قوی است. او اجازه ی رقابت به کسی نمی دهد. اگر بتواند حسادت خود را کنترل کند پدر خوبی می شود. مرد متولد آبان از مرد متولد تیر و اسفند هم بیشتر می تواند محبت و احساسات خود را به بچه نشان دهد. او اعتماد به نفس خوبی دارد و به گونه ای خود را تشویق و تمجید می کند که بقیه را بهت زده می کند و به نوعی دیگران دوست دارند جای او باشند. علارغم این مسائل او نگرانی و ترس های زیادی دارد و فرد جنجالی است.

 

طالع بینی آبان

 

طالع بینی ازدواج متولدین آبان با ماه های دیگر

آبان با فروردین: (بد) زوجین در این ازدواج خود رای، آزادی خواه، سلطه گر و درون گرا هستند.

آبان با اردیبهشت: (خوب) زوج آرمانگر و با اقتداری هستند و ازدواج خوبی را رقم میزند.

آبان با خرداد: (متوسط) برای رسیدن به خوشبختی باید صبر زیادی داشته باشند.

آبان با تیر: (متوسط) در مسائل مالی زوجین با هم اختلاف پیدا می کنند.

آبان با مرداد: (متوسط) این نوع ازدواج یکی علاقه مند به ستایش کردن دیگران و دیگری وفادار و قابل اعتماد است و در رده ی متوسط قرار دارد.

آبان با شهریور: (متوسط) این ازدواج در رده ی متوسطی قرار دارد

آبان با مهر: (متوسط) این ازدواج خالی از دردسر و مشکل نیست ولی می تواند با تلاش موفق و خوب باشد.

آبان با آبان: ( بد) ازدواج این دو ماه باهم مشکلات فراوانی را در پی دارد.

آبان با آذر: (متوسط) این ازدواج در رده ی متوسط قرار دارد. یکی از زوجین در مسائل سخت گیر و دیگری پویا است.

آبان با دی: (بد) هر دو دارای صفات سلطه گری و سختگیری هستند و ازدواج خوبی رقم نمی خورد.

آبان با بهمن: (بد) این ازدواج خوب نیست. یکی با احساس و عاطفی و دیگری سلطه جو و با تفکر برتری است.

آبان با اسفند: (بد) این ازدواج توصیه نمی شود. یکی عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کامل و مغرور است.

افراد معروف متولد آبان ماه

به افراد مشهوری همچون بیل گیتس، چارلز پرنس ولز، مارتین لوتر، ماری کوری و ماری آنتوانت اشاره کرد.

افراد مشهور ایرانی متولد آبان ماه

مهدی یراحی (خواننده ی پاپ) متولد 23 آبان 1360

احسان خواجه امیری (خواننده ی پاپ) متولد 7 آبان 1363

حامد بهداد (بازیگر سینما و تلویزیون) متولد 26 آبان 1352

فاطمه معتمد آریا (بازیگر سینما و تلویزیون) متولد 7 آبان 1340

شیلا خداداد (بازیگر سینما و تلویزیون) متولد 14 آبان 1359

ویشکا آسایش (بازیگر سینما و تلویزیون) متولد 16 آبان 1351

احسان علیخانی (مجری تلویزیون) متولد 15 آبان 1361

علی کریمی (فوتبالیست) متولد 17 آبان 1357

مریم حیدر زاده (شاعر) متولد 29 آبان 1356

نیما یوشیج (شاعر ایرانی) متولد 21 آبان 1276

 

بازیگران متولد آبان ماه

 

شهر رویایی و مناسب متولدین آبان ماه

متولد آبان با داشتن عنصر وجودی آب، به یک محیط پویا نیاز دارد. جایی که تغییرات به سرعت اتفاق می افتد و فضای زیادی برای برنامه های لحظه ی آخر وجود داشته باشد. توکیو، شهری تو در تو و با حرکت های اسرار انگیز می تواند بهشتی برای متولدین این ماه بر روی زمین باشد.

شادی های کوچک متولد آبان ماه

کلید شادی های کوچک را می توان در واژه ی قدرت متولد آبان دانست. شاید هیچ ماه دیگری به اندازه متولد این ماه به بازی و برد با این جدیت نگاه نکند. برنده شدن در هر مسابقه و بازی، چه رقابت های هیجانی و عملی و چه رقابت های فکری برای او احساس قدرت به همراه دارد. همچنین عرصه ای برای نمایش توانایی های او به شمار می آید.

نیروی تقویت ذهنی متولدین آبان ماه

از تجربه های موفق گذشته ی زندگی خود استفاده کنید. بیشترین قدرت شما از تجربه های گذشته تان سرچشمه می گیرد، مخصوصا در مواقعی که مشکلی سخت و غیر قابل حلی را با موفقیت پشت سر گذاشتید. شما برای افزایش و بازیابی نیروی ذهنی می توانید از مرور کردن حل چالش ها و رسیدن به پیروزی استفاده کنید. این کار به شما توانایی و قدرت بیشتری می دهد تا با سهولت بیشتری مشکل جدید را حل کنید و طعم پیروزی را بار دیگر بچشید.

 

طالع بینی متولد آبان

 

ناتوانی در رک بودن متولدین آبان

همه ی انسان ها در حال دست و پنجه نرم کردن با ناتوانی هایشان هستند. اما بعضی ناتوانی ها طبق گفته ی طالع بینی ها با شخصیت درآمیخته شده است و دیگر به عنوان ضعف شناخته نمی شود. متولدین آبان تحت تاثیر سیاره ی پلوتون هستند که نماد شور و افراط است. آن ها می توانند فوق العاده شکاک و به طرز عجیبی مرموز باشند. اما با داشتن هوش بالا این صفات را پنهان می کنند. متولدین این ماه اهل کینه و انتقام هستند وقتی از یک موضوعی ناراحت و آزرده خاطر شوند می تواند این موضوع را انقدر در دل خود نگه دارند تا یک زمانی منفجر شوند و همه چیز خراب شود. او اگر بتواند با صراحت و صادقانه مشکلات خود را با دیگران حل کنند، چه بسا که سوتفاهمی پیش نمی آید و مشکلات همان ابتدا حل می شود.

حقیقت های کوچک در مورد متولدین آبان ماه

• آن ها بر این اعتقاد هستند که می ترسم دیگران مرا بیازاند پس اجازه نمی دهم مرا بشناسند.

• از تضاد های شخصیتی این افراد می توان به فداکار بودن و در عین حال شکاک بودن اشاره کرد.

خواب و رویاهای متولدین آبان ماه

بیشتر خواب های آبانی ها در مورد کنترل و یا از دست دادن کنترل در بیشتر امور است. مانند: قبول شدن و یا رد شدن در امتحان، از دست دادن شغل، مسائل و مشکلات به وجود آمده در محیط کار و.. حجم زیادی از خواب ها ی آن ها را تشکیل می دهد. با این که اغلب خواب های او از محیط کار و تجربیاتش روزانه اش است ولی قابلیت دیدن خواب های صادقانه و پیشگویی بالایی دارد.

رفتار های دردسر ساز متولدین آبان ماه

از رفتارهای دردسر ساز این ماه می توان به کینه جویی و انتقام آن ها اشاره کرد. رفتار عقرب ها که سمبل متولدین آبان است، نتیجه ی ترکیب ذهنی و کنجکاوی، قضاوت و خیالبافی است که به کمک هوش بالای آن تبدیل به شک و سوءظن می شود. همچنین در ادامه ی آن سریعا تصمیم گیری می کند و برایش حکم صادر می کند. بزرگ ترین گام برای حفظ آرامش و دوری از حالات عصبی، جلوگیری از خیال بافی های شکاکانه و تقویت اراده ی بخشندگی است.

استعداد های هنری متولدین آبان ماه

برای هنرمند آبان ماهی هیچ حد و مرزی وجود ندارد و این نشانگر این موضوع است که هنر او تا چه حد می تواند تاثیر گذار وافراطی باشد. او در هنر همیشه خود را لبه ی پرتگاه می بیند که این موضوع هرچقدر هم نادر باشد به شکل نوشته های کوچک و تاثیر گذار و یا شعر و ترانه خودش را نشان می دهد. ادبیات و موزیک به اون این امکان را می دهد تا با استعداد کم یاب خود با نور هستی ارتباط برقرار کند و انسان های دیگر را همراه خود کند.

ورزش های مناسب برای متولدین آبان

ورزش برای سلامتی

ورزش های آبی تک نفره مانند شنا، موج سواری و غواصی که با عنصر وجودی او و طبیعت پر هیجان و پر انرژی اش هماهنگ است برای او بسیار مناسب است. همچنین پینت بال، یوگا و بازی های کامپوتری که ذهن اسرار انگیز او را به همراه جسمش سر شوق می آورد.

ورزش حرفه ای

ورزش هایی مانند اکستریم، رالی، پاراگلایدر،چتر بازی که بسیار هیجان انگیز هستند و خطر و آدرنالین در آن نقش اصلی دارد برای او بسیار مناسب است. متولد آبان ماه متخصص در تمرکز و توجه کامل برای رسیدن به موفقیت است و او با شعار مرگ یا پیروزی  وارد رقابت می شود.

اسرار نفوذ در قلب متولدین آبان

رک و صادق باشید و در عین حال سیاست را حفظ کنید. آبانی ها متوقع و حساس هستند و انتظاراتی دارند که باید برآورده بشود. او دوست ندارد کسی کنترلش کند و یا سر از کارش دربیاورد. او به راحتی آدمی که دروغ می گوید را کشف می کند. رفتار و حرکات بدنتان باید با نیت قلبیتان همخوانی داشته باشد. از افراد سرد و بی تفاوت خوشش نمی آید و اشخاص متفکر، جدی و پرهیجان برایش جذاب است. با رعایت این موارد می توانید راهی برای نفوذ به قلب یک متولد آبان پیدا کنید.

 

نماد آبان

 

طالع بینی هندی متولد آبان

طالع بینی هندی مرد متولد آبان

بر اساس طالع بینی هندی مرد متولد آبان با هوش، با اراده و با هدف های بزرگ است. او می تواند پدر خوبی باشد و همچنین بسیار پر هیجان و بلند پرواز باشد. روحیات او با سکوت و آرامش سازگاری ندارد. مدام در جست و جوی هدف های تازه و تعالی دادن کار خود است.

طالع بینی هندی زن متولد آبان

از دیدگاه طالع بینی هندی زن متولد آبان زنی طناز، زیبا، خانه دار، موقعیت شناس و در بعضی مواقع حسود و جاه طلب است. او ممکن است سال ها پول خود را جمع کرده باشد و ناگهان یک روز همه ی آن را خرج کند. با این که شخصیتی قوی و جاه طلب دارد ولی دوست دارد مرد او بر او مسلط و حاکم باشد و با سیاستی زیرکانه همیشه این کار را انجام می دهد.

طالع بینی چینی متولدین آبان ماه

طالع بینی چینی مرد متولد آبان

از دیدگاه طالع بینی چینی مرد متولد آبان فردی است که در مقابل حوادث با مهارت بالا، سیاست، قدرت و آرامش برخورد می کند و هنگام بر خورد با وقایع و مشکلات زندگی خونسرد عمل می کند. هرگز نباید به متولد این ماه دروغی گفته شود به این دلیل که فردی کینه جو است و در صدد انتقام بر می آید.

طالع بینی چینی زن متولد آبان

از دیدگاه طالع بینی چینی زن متولد ماه آبان فردی است که شجاهت بالایی دارد و در عرصه ی مشکلات نترس عمل می کند. زن متولد این ماه بسیار راز نگه دار است و در گنجینه ی دل خویش اسرار بسیاری دارد.

 

مطالب پیشنهادی:

طالع بینی ازدواج متولدین شش ماه اول سال با ماه های دیگر

طالع بینی ازدواج متولدین شش ماه دوم سال با ماه های دیگر

طالع بینی ماه تولد و شخصیت های بازی تاج و تخت + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو