آنچه که باید در مورد دکلره بدانید؟

منبع: فرزند

153

1398/8/12

19:26


آنچه که باید در مورد دکلره بدانید؟

ابتدا باید بدانید دکلره چیست؟ و از چه موادی ساخته شده و طرز استفاده دکلره چگونه است؟

دکلره چیست؟

دکلره کردن یعنی بی رنگ کردن مو و رساندن مو به رنگ پایه ای بی رنگ، افرادی موهای خود را دکلره میکنند که میخواهند موهای خود را روشن رنگ کنند یا فانتزی که باید پایه موهای خود را بی رنگ کنند تا رنگ مورد نظر را رو موهای خود داشته باشند. دکلره باعث ایجاد عوارضی رو موی میشود که در این مقاله ما کامل در مورد دکلره برای شما توضیح می دهیم.

روش استفاده از دکلره برای بی‌رنگ کردن

پودر دکلره + اکسیدان ۱۲ درصد این دو را باهم مخلوط میکنید. البته لازم به ذکر است اگر موهای شما شاخه های ظریفی دارد باید از اکسیدان ۹ درصد استفاده کنید. مخلوط این مواد باید دارای غلظت بالایی باشد می توان گفت غلظتی مانند ماست.

از پایین مو پشت سر شروع به زدن با برس میکنید تا به جلوی سر برسید زمان حدودی که دکلره باید روی سر شما باشد از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است که باز هم بستگی به جنس موی شما دارد بعضی از موها زودتر به پایه ی بی رنگ میرسن بعضی ضخیمتر هستند و دیرتر می رسند.

دقت داشته باشید کف سر شما بخاطر دکلره که روی سر شماست سوزش ایجاد میکند و یا شاید کف سر شما زخم شود.

عوارض دکلره چیست؟

کسانی که دکلره انجام دادند از عوارض این عمل نیز اطلاع دارند اما لازم به ذکر است که بدانید در دکلره مو اسیب میبیند شروع به ریزش میکند و مو حالت سوختگی به خود میگیرد و (گاهی یکی از این دو عوارض پیش میاید) .

عوارض دیگر دکلره کردن مو موجب خشکی و شکنندگی مو و موخوره می شود. البته عوارض برای تمام موها یکی نیست گاهی موی افراد کمتر اسیب میبینند بستگی به نوع مقاومت و ضخامت مو دارد.

راه حل برطرف کردن عوارض دکلره

افرادی که دکلره میکنند موهایشان خود به خود زبر میشود جدا از عوارض که دارد برای برطرف کردن زبری، شکنندگی، حالت سوختگی موو ریزش مو، ما کراتینه را به شما پیشنهاد میکنیم. در اینده مفصل تر راجع به نحوه استفاده دکلره برای شما توضیح خواهم داد.

منبع: میس مگ

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو