دختر سریال ستایش: کارم سخت‌تر است چون چهره‌ام عملی نیست/ دوست دارم شجریان را ببینم

منبع: ایران آرت

450

1398/8/12

21:33


بازیگر نقش عزت در سریال ستایش می‌گوید چهره زیبا در پیشنهاد نقش به بازیگرها موثر است و کسانی که جزو چشم رنگی‌های سینما نیستند باید تلاش‌شان را بیشتر کنند.

ایران آرت: مینا دلشاد، متولد خرداد هفتاد متولد مشهد و دارای مدرک فوق دیپلم است. کار تصویر را درهفده سالگی با فیلم سینمایی "در انتظار" رسول صدرعاملی شروع کرد. در کارنامه هنری او می‌توان به مجموعه‌های هنری "نوش دارو"، "کیفر"، "ماه و پلنگ" و "گمشدگان" اشاره کرد.

به گزارش ایران‌آرت، این بازیگر به تازگی با بازی در نقش "عزت" در فصل سوم سریال "ستایش" بیش از پیش دیده شد. او در "ستایش" نقش همسر حمید را بازی کرد که زنی سنتی و شهرستانی بود و با لهجه مشهدی صحبت می‌کرد. بازی این بازیگر در سریال "ستایش" مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

در روزهای اخیر عکس‌های مدلینگ مینا دلشاد را در ایران‌آرت برای شما منتشر کردیم و همکارمان نیز در یادداشتی عنوان وقتی تلویزیون دختری بیست‌وهشت‌ساله را با آرایش و لباس امروزی به جنگ با زنان ایرانی می‌فرستد، به تحلیل نقش "عزت" و تفاوت آن با مینا دلشاد واقعی پرداخت و از جنبه‌ای متفاوت به این موضوع نگاه کرد.

در ادامه این مطلب نیز اولین مصاحبه این خانم بازیگر پس از سریال ستایش را برای شما منتشر خواهیم کرد. مینا دلشاد با عباسعلی اسکتی در مجله کولاک گفت‌وگو کرده است:

از سریال ستایش شروع کنیم. بازی در این مجموعه چگونه اتفاق افتاد؟

من سریال "ماه و پلنگ" را با آقای زرین‌کوب و آقای مطلبی کار کرده بودم و آنجا با آقای مطلبی آشنا شده بودم. کاراکترهای زیادی به "ستایش 3" اضافه شده بود که یکی از آنها نقش همسر حمید بود. رفتم پیش آقای مطلبی و صحبت کردم و این نقش را دوست داشتم و آن را پذیرفتم.

چرا از این همه فعالیت هنری بازیگری را انتخاب کرده‌اید؟

خیلی غریزی بود و چیزی بود که از کودکی در من بود. مادرم تعریف می‌کند که مثلاً چهار پنج سالگی می‌آمدی و جلوی آیینه ادای اخبارگوها را در می‌آوردی، موزیک گوش می‌کردی و می‌خواندی و از همان بچگی علاقه‌مند بودم.

فعالیت هنری دیگری هم دارید؟

دوبله، گویندگی و نریشن صدا.

پیشنهادی برای علاقه‌مندان به هنرپیشگی دارید؟

ناامید نشوند، هر روز خودشان را آپدیت کنند، کلاس بروند و تمرین کنند.

باندبازی چقدر در این حیطه‌ها وجود دارد؟

من خودم به شخصه بازیگری هستم که از شانزده، هفده سالگی با آقای صدرعاملی وارد عرصه بازیگری شدم و تا به الآن 10 سال است دارم زحمت می‌کشم. نه در باندی بوده‌ام و نه خانواده هنری داشته‌ام.

و حسادت چقدر در جامعه هنری وجود دارد؟

متأسفانه چون کار ما "تیتر" است و خیلی علاقه‌مند دارد، یک‌سری حسادت‌ها وجود دارد که به نظر من آدم‌ها باید تلاش کنند و اصلاً به این حرف‌ها اهمیت ندهند.

چهره زیبا چه مقدار در پیشنهاد نقش به بازیگرها مؤثر است؟

فکر می‌کنم خیلی مؤثر باشد. شاید به این دلیل کار من 10 سال طول کشید چون چهره عملی نداشته‌ام. من آن طبیعی بودن خودم را حفظ کرده‌ام و همیشه می‌گویم ما جزو چشم رنگی‌های سینما نیستیم، پس باید تلاشمان را بیشتر کنیم. چهره زیبا تأثیرگذار است، وقتی مخاطب زیبایی را دوست دارد و برای همه جذاب است.

شما خوش‌چهره نیستید؟

برای من زیاد اهمیتی ندارد، بیشتر دنبال تغییر هستم. از جلد "مینا دلشاد" درآمد و در جلد نقش رفتن برای من ارزش دارد. برای من چهره اهمیتی ندارد.

موسیقی کجای زندگی شما قرار دارد؟

موسیقی خیلی در زندگی من نقش دارد چون خیلی به آواز علاقه‌مند هستم و برای خودم می‌خوانم. اگر تئاتری باشد که آوایی داشته باشد هم همکاری می‌کنم. به موسیقی علاقه‌مند هستم. حالا در طول روز نه خیلی زیاد، ولی بی‌تأثیر نیست.

خواننده محبوب هم دارید؟

آقای شادمهر عقیلی و چند خوانند جدید. مثل موزیک‌های اشوان که سبک ایشان را خیلی دوست دارم و سبک‌های این‌چنینی را می‌پسندم.

چند شخصیت که دوست دارید از نزدیک ببینید را نام می‌برید؟

چند نفر را خیلی دوست داشتم ببینم که به لطف خدا در مسیر توانستم ببینم. هم آقای حمید فرخ‌نژاد و هم آقای حامد بهداد. و کسی که ندیده باشم؟ آقای اصغر فرهادی و استاد محمدرضا شجریان که همشهری من هستند و به شدت ایشان را دوست دارم.

فعالیت‌های پیش رو؟

قرارداد سریال جدیدی را با آقای احمد امینی بسته‌ام که احتمالاً از اواخر مهر آفیش من شروع می‌شود و یک تئاتر دارم به نویسندگی و کارگردانی آقای مرتضی خالقی که لطف کردند یکی از نقش‌های اصلی‌شان را به من سپردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو