«نسیم» موفق‌ترین شبکه در جذب مخاطب طنز

منبع: برترین ها

76

1398/8/14

01:43


بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در زمینه برنامه‌های طنز و سرگرم‌کننده، شبکه نسیم در صدر شبکه‌های تلویزیون در جذب مخاطبان این برنامه‌ها قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در زمینه برنامه‌های طنز و سرگرم‌کننده، شبکه نسیم در صدر شبکه‌های تلویزیون در جذب مخاطبان این برنامه‌ها قرار گرفت.

در نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی که از افراد بالای ۱۱ سال و بالاتر در تهران و سایر استان‌ها به انجام رسیده، در مجموع ۶۳.۲ درصد پاسخگویان پیگیر برنامه‌ها و مطالب طنز و سرگرم‌کننده یا مسابقه‌های غیر ورزشی از سیمای جمهوری اسلامی یا سایر رسانه‌ها هستند که از این میزان ۴۰.۵ درصد این برنامه‌ها را فقط از سیمای رسانه ملی و ۷.۴ درصد فقط از سایر رسانه‌ها و ۱۵.۳ درصد نیز از سیما و سایر رسانه‌ها دنبال می‌کنند.

«نسیم» موفق‌ترین شبکه در جذب مخاطب طنز

شبکه نسیم در میان شبکه‌های مختلف تلویزیون با ۳۰.۸ درصد بیشترین بیننده را داشته و شبکه سه با ۲۰.۷ درصد رتبه دوم را به دست آورده است.

شبکه آی‌فیلم، شبکه شما، شبکه دو و شبکه یک به ترتیب در رتبه‌های بعدی این نظرسنجی قرار دارند.

پاسخگویان به غیر از شبکه‌های سیما، ۱۱.۴ درصد غالباً از شبکه‌های اجتماعی و ۵.۷ درصد از ماهواره برنامه‌ها و مطالب طنز و سرگرم‌کننده یا مسابقه‌های غیرورزشی را دنبال می‌کنند.

میانگین مدت تماشای برنامه‌ها و مطالب طنز و سرگرم‌کننده یا مسابقه‌های غیر ورزشی در بین پاسخگویان ۴۰ دقیقه در شبانه‌روز است؛ این درحالی‌ است که میانگین مدت استفاده از سایر رسانه‌ها برای پیگیری برنامه‌ها و مطالب طنز و سرگرم‌کننده یا مسابقه‌های غیرورزشی، ۱۶ دقیقه در شبانه‌روز است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو