هدیه ای دوست داشتنی و پرکاربرد

منبع: نمکستان

155

1398/8/14

12:37


هدیه ای دوست داشتنی و پرکاربرد

هدیه ای دوست داشتنی و پرکاربرد

میلیون‌ها نفر روزانه قهوه و چای می‌نوشند، حتی ممکن است این اتفاق چندین بار در روز تکرار شود و به این معنی است که آنها به طور منظم با یک لیوان، فنجان یا ماگ سر و کار دارند. به خصوص با رسیدن فصل‌های سرد سال، این عادت روزانه شدت بیشتری هم پیدا می‌کند. نوشیدن یک چای یا قهوه گرم بسته عواملی می تواند لذتی دوچندان حاصل کند. یکی از مهم‌ترین این عوامل ظرفی است که با آن چای صرف می‌شود. یک لیوان یک بار مصرف کاغذی یا پلاستیکی هیچوقت نمی‌تواند جایگزین نمونه سرامیکی آن باشد. یقینا ماگ‌های زیبایی که با حفظ طعم و بو نوشیدن قهوه را دلپذیرتر می‌کنند به لحظات ما رنگ دیگری می‌بخشند.

لیوان‌ها محصولات تبلیغاتی بسیار خوبی هستند، زیرا بیشتر از هر کالای تبلیغاتی دیگری نگه‌ داشته می‌شوند و هر روز برند شما را در مقابل مشتریان مورد نظرتان قرار می‌دهند. همه ما دوست داریم هدیه دریافت کنیم و این هدیه هرچه سودمندتر باشد، دوست‌ داشتنی‌تر خواهد بود. در طول یک جلسه کاری طولانی هیچ چیز دلپذیرتر از صرف نوشیدنی گرم در لیوان مورد علاقه شما نیست. گاهی این دلبستگی آنقدر زیاد خواهد بود که اگر یکی از  همکاران شما بخواهد از لیوانتان استفاده کند، آزرده شوید. این‌ها همه دلایل اهمیت استفاده از ماگ و فنجان به عنوان هدایای تبلیغاتی خواهند بود. محصولاتی که کاربردی، دوست داشتنی و لذت‌بخش خطاب می‌شوند بهترین ویژگی برای هدیه دادن را دارند.

 ماگ‌ها قابل اعتماد هستند

مردم همیشه از دریافت ماگ برای آشامیدن نوشیدنی مورد علاقه خود در طول روز قدردانی می کنند. مهم این است که افراد هدیه‌ای را که واقعاً از آن استقبال می‌کنند دریافت کنند، زیرا در این صورت حس خوبشان با نام تجاری شما گره خواهد خورد و این باعث ایجاد نگرشی مثبت به شرکت شما می‌شود. هرچه آگاهی بیشتری به مشتریان موجود و بالقوه خود داشته باشید، شانس بیشتری برای انتخاب درست محصولات تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

لیوان و ماگ هدایای ماندگاری هستند

تحقیقات و آمار نشان می‌دهد که وقتی نوبت به مدت استفاده محصول تبلیغاتی می‌رسد، لیوان‌ها بیش از هر هدیه‌ی دیگری نگهداری می‌شوند و در نتیجه برند شما نیز  بیشتر به دیگران معرفی خواهد شد.

لیوان به نسبت سایر هدایای تبلیغاتی قیمت مناسبی دارند

در نگاه اول هدایای ارزان‌قیمت‌تری وجود دارند که با پوشش بیشتر و تیراژ بالاتر مقرون به صرفه دیده می‌شوند. اما با توجه به میزان کاربرد و ماندگاری نمی‌توان از قدرت تبلیغاتی یک ماگ یا فنجان، ساده گذشت. تنوع بالا و متریال متنوع برای تولید لیوان‌ امکان استفاده آن به عنوان هدیه تبلیغاتی پر بازده و به صرفه را ایجاد می‌کند.

لیوان و ماگ هدایایی محبوب هستند

لیوان‌ها واقعاً می‌توانند یک کالای قدرتمند در ارتقاء کسب‌وکار باشند. ماگ‌ها، هدایای تبلیغاتی بسیار مفیدی هستند که تقریبا بدون در نظر گرفتن جنسیت، همه افراد از آن استفاده می‌کنند. این کالا همچنین می‌تواند در منزل، مسافرت یا در محل کار استفاده شود. این استفاده گسترده و بدون محدودیت از ماگ شما، یک تبلیغاتی محیطی گسترده را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو